quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:24 schreef fransbreda het volgende:
Je moet wat vogelzaad in je speakers doen, dan zijn ze wel stil.![]()
Vergeet het bakje met water niet, ze zijn vaak dorstig na een maaltijd.
Graafschapquote:
't is ook echt een tvp-topicquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef redzet het volgende:
tvp
Dat deed jij toch al?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Kom mijn hond zelf aflebberen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat deed jij toch al?Nee, dat deed ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Kerel, ik woon in Twentequote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Ik woon overigens wel in de buurt.. valkenswaard. wil je hond wel eens een keer in het echt zien ()
Omgekeerde bewijslast.. niks mis meequote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die bewijs willen van de beschuldigde partij
Ik geef niks toe, ik ontken allesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omgekeerde bewijslast.. niks mis mee![]()
dus eigenlijk geef je gewoon toe dat je het gedaan hebt?![]()
Dan lijk je alleen maar schuldiger..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik geef niks toe, ik ontken alles
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan lijk je alleen maar schuldiger..
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:58 schreef TheVotary het volgende:
Gaan jullie mekaar eens in een ander topic anaal verwennen. Jezus.
Hyves!![]()
Dat deden we eerst.. inclusief de hondquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:58 schreef TheVotary het volgende:
Gaan jullie mekaar eens in een ander topic anaal verwennen. Jezus.
Hyves!![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat deden we eerst.. inclusief de hond![]()
toen werd het topic gesloten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:03 schreef Isdatzo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:03 schreef Isdatzo het volgende:spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
huiliesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Topics die op slot gaan door lui als jij die mods uitdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |