Ik irriteer me er gewoon aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het niet kunnen.
Misschien moet ik het NOS gewoon even optelefoneren! Dat zal ze een lesje lerenquote:
Het loopt gewoon de spuitgaten uitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:26 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat niet de goede verkeerde weg op
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/irriteer.php
Spreek me er niet over. Hier gaan nog koppen snellen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het loopt gewoon de spuitgaten uit [afbeelding]
dat zijn veel stuifers.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:27 schreef Re het volgende:
maar hoeveel kost dat nou... "duur"
De rapen koken in hun eigen sop gaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spreek me er niet over. Hier gaan nog koppen snellen.
Nou, dan hebben ze wel een appeltje te pellenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:32 schreef Re het volgende:
als de kogel maar niet door de kerk zingt
Dit topic?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch had het potensie.
Nee, de NOS, dU-Ohhh..quote:
Dit zaagt als een plank op een bromtolquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef Samcali het volgende:
Vandaag gelezen op de cover van het fanclubblad van Normaal, een zeer professioneel uitziend boekje: "Normaal veroverd Canada"![]()
Ik erger me aan irriteren...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/irriteer.php
De voice-over bij het RTL Nieuws zei onlangs dat er al een kabinet was gestruikeld over Uruzgan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:14 schreef Zhenar het volgende:
De voice-over op het journaal zei zojuist dat iets "duurder kost"![]()
![]()
![]()
Talpaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:26 schreef detulp050 het volgende:
Jullie maken van een vlieg een olifant
Schrijf ze een boze brief of breek in tijdens een uitzending, zodat je je ongenoegen in beeld kenbaar kunt maken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:14 schreef Zhenar het volgende:
De voice-over op het journaal zei zojuist dat iets "duurder kost"![]()
![]()
![]()
Interprestaties kunnen nimmer verkeerd overkomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:15 schreef Re het volgende:
wat een verkeerde interprestaties hier zeg
Nou... niet vaak in ieder geval.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Interprestaties kunnen nimmer verkeerd overkomen.
Nee, nooit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... niet vaak in ieder geval.
V.
Nou, dat is dus waarom ik reageer, maar ik heb weleens een interprestatie meegemaakt, en die kwam voor een interprestatie best verkeerd over.quote:
*zucht*quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:39 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zo geel was je moeder nog nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |