meerdere accounts aanmakenquote:Op zondag 9 september 2007 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan ze maar 1x per account gebruiken
Niet echt maar ik heb net die nieuwe Godard dvd`s gepre-ordered voor ¤ 3,93 p/squote:Op zondag 9 september 2007 21:40 schreef pascalheister het volgende:
heb je nog meer aanbiedingen timo?
welke zijn dat?quote:Op zondag 9 september 2007 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet echt maar ik heb net die nieuwe Godard dvd`s gepre-ordered voor ¤ 3,93 p/s![]()
Aliassen bij gmailquote:Op zondag 9 september 2007 22:59 schreef Professional het volgende:
Heb je geen programma om ff 50 emailadressen te maken?
Dat zou voor jouw echt ideaal zijn.
Welkequote:Op zondag 9 september 2007 18:57 schreef Dizer het volgende:
Stomme vrienden heb ik he? Ik heb op één na, alle uitgaves
????quote:
welk programma? linkje?quote:Op zondag 9 september 2007 22:59 schreef Professional het volgende:
Heb je geen programma om ff 50 emailadressen te maken?
Dat zou voor jouw echt ideaal zijn.
klikquote:
quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 21:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
Welke code heb je nodig voor die actie van Bol.com?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
The Prestige voor ¤4,45 en 2 Godard dvd`s van ¤ 3,96 p/s.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je zo ongeveer besteld dan? Ik heb vanavond ook zin om wat te kopen
Probeer t uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Aan die Bol.com code, wat voor voorwaarden zitten er aan?
Ik neem aan dat ik geen DVD van 5 euro kan bestellen zodat ik verder niks hoef te betalen.
Alvast succes! En bereid je maar voor op de oranje pionnetjes. Die ga je nog vaak zien de komende tijd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:49 schreef slindenau het volgende:
Dus eigenlijk maar een kort lesje gehad, volgende week begint het echte werk
Dan ga je voor het lichte (25 kw) motorrijbewijs. Hup, lessen jij!quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:03 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook ooit m'n motorrijbewijs halen, maar daar wacht ik wel even mee tot ik wat ouder ben, want ik vrees dat ik mezelf nu niet altijd in de hand kan houden.
Worden die bestellingen nog zo lang vast gehouden dan? Had verwacht dat ze al veel eerder gewoon de verkoop weer in zouden gaan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:04 schreef Professional het volgende:
Net maar eens mijn bestelling bij FRS gehaald na 2 maanden.
Zou toch niet als eerste motor een R1 oid nemen hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik 'm haal, doe ik het ook goed. En dan koop ik dus ook niet zo'n halve motor, maar meteen een goed, vlot ding. Maar ik ben bang dat ik dan de bonnen aan elkaar ga rijgen...
Dus ik wacht nog minstens een jaartje of vijf
Heb bovendien geen geld nu, dus da's al een mooi excuus.
Een beetje een sportief model in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:50 schreef drs_Kiwi het volgende:
Veel plezier met lessen![]()
Heb je al enig idee welke motor je wilt hebben?
Ik vraag me af of je je examen verkeersdeelname wel op een zware motor mag doen, als je je examen voertuigbeheersing op een <35kW hebt gehaald. Ik vrees van niet. In dat geval zou je nog vier maanden moeten wachten met het doen van je examen voertuigbeheersing. Ervan uitgaande dat je ongeveer het (gemiddelde) aantal van 16 uren les in voertuigbeheersing nodig bent, kom je dan op één uurtje per week. Als je meteen voor het "onbeperkte" motorrijbewijs wil gaan, zou ik als ik jou was inderdaad nog even tot begin volgend jaar wachten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:16 schreef slindenau het volgende:
Maar ik ben wel een beetje ongelukkig begonnen met lessen nu, want over +- 4 maanden ben ik 21. Dan is het natuurlijk erg verleidelijk om wat langzaam aan te gaan lessen, en dan gelijk als ik 21 ben examen te doen...zodat ik niet eerst 2 jaar op een <25kW motor hoef te rijden.
Oh, daar had ik nog helemaal niet over nagedachtquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo slim, eerlijk gezegd. Sowieso ben je op een aparte tijd begonnen: de meesten beginnen in de lente zodat ze in de zomer kunnen rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |