jaloersquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Ey![]()
15-daagse rondreis Marokko; verwachtingen zijn toch wel ruimschoots overtroffen. Heel mooi land (zowel natuur als cultuur) en zeer vriendelijke mensen. Maar hoe leuk een vakantie ook is, ik ben altijd toch wel blij als ik weer thuis ben
.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef Dizer het volgende:
Koepop
Je hoeft nergens sorry om te zeggen. Het is ook buitengewoon triestquote:
Ben jij niet op vakantie geweestquote:
whehequote:Op zondag 26 augustus 2007 13:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hoeft nergens sorry om te zeggen. Het is ook buitengewoon triest.
Jawel maar niet naar Marokkoquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:51 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Ben jij niet op vakantie geweest?
Zag het gisteren ergens staan ja, 44,95 meen ik (word ik hebberig vanquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:02 schreef Dizer het volgende:
Seizoen 1 van Heroes op DVD deze maand.
Daar ben ik nog nooit geweest (uberhaupt nog nooit in griekenland); aanraderquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:03 schreef Timo20 het volgende:
Jawel maar niet naar Marokko
We zijn 8 dagen naar Kos geweest
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest (uberhaupt nog nooit in griekenland); aanrader?
Eigenlijk niet neequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef slindenau het volgende:
Ik weet niet zo zeker of mevrouw kiwi veel interesse zal tonen voor het plaatselijke vrouwelijk schoon.
Over het mannelijke deel kan ik niet goed oordelen: daar ben ik niet zo intoquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:56 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee(how about het mannelijke deel van de bevolking...?)
Maar verder klinkt het wel goed, misschien Griekenland toch ook maar 's op het 'to do/see' lijstje zetten
Hahahahahaha, ok okquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Over het mannelijke deel kan ik niet goed oordelen: daar ben ik niet zo into![]()
![]()
Laat ik dat maar doen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:29 schreef sjeppert het volgende:
stuur gewoon een mailtje naar info@play.com volgens mij
O ja, thanksquote:en ik zou je adres ook ff weghalen uit de screen
quote:
Ah, handigquote:****THIS MAILBOX IS UNATTENDED*****
Please contact Play.com by visiting www.play.com/helpdesk
****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL****
Het is toch meer dan 4 weken? 20 juli zou hij op de post gegaan moeten zijn...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:06 schreef Dizer het volgende:
Gorro, je moet eerst op het artikel klikken.
Maar volgens mij moet je iets van 4 weken wachten totdat je kan aangeven dat je het product niet binnen hebt....
customercare@play.com wellicht? die werkte voorheen iig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:34 schreef Gorro het volgende:
Mijn order blijkt dus van voor de invoering van het nieuwe systeem te zijn en daarom is het niet mogelijk om via het systeem te reporten. Ze hebben echter blijkbaar ook alle mail-adressen weggehaald en kan ze dus niet bereiken
info@play.com krijg ik dus bovenstaande email op terug
orders@play.com bestaat niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |