pleasequote:Op maandag 17 september 2007 17:37 schreef pascalheister het volgende:
wat heeft roda nou gemaakt tegen feyenoord timo?
Ik las negersquote:Op maandag 17 september 2007 19:07 schreef Timo20 het volgende:
[.. eerste helft was Feyenoord nergens. [...]
Nog zo iemand die niet zo veel met voetbal heeftquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:09 schreef Dizer het volgende:
Het gaat hier vaker over voetbaldan over dvd's
.
Och, Feyenoord heeft in ieder geval veerkracht laten zien, door ook met een achterstand om te kunnen gaan. Zonder puntverlies naar PSVquote:Op maandag 17 september 2007 17:45 schreef Professional het volgende:
Pfff, shut up!
1ste helft was Roda beter, 2de helft was Feyenoord beter. 3 persoonlijke fouten waren uiteindelijk de genadeklap, maar echt overtuigend vond ik Feyenoord niet.
Dan praat eens wat vaker over dvd`squote:Op dinsdag 18 september 2007 10:09 schreef Dizer het volgende:
Het gaat hier vaker over voetbaldan over dvd's
.
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het forum van dvd.nl, daar loopt een centraal kortingsbonnentopic
* BrainOverfloW meldt zich ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nog zo iemand die niet zo veel met voetbal heeft
whehequote:Op woensdag 19 september 2007 18:52 schreef pascalheister het volgende:
wat een dombo's bij de TNT Post, heb ik gister een pakje laten opsturen allemaal prima enz.. Kom ik vandaag thuis, hebben ze het pakje gvd bij mij afgeleverd, hoe dom kan je zijn![]()
![]()
![]()
wat denk je nu zelf... op de sticker van hun staat het notabene goedquote:Op woensdag 19 september 2007 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Heb je niet toevallig de adressen verkeerd genoteerd, pascal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |