Medunjanin??? Ik zou niet weten wat ie te bieden heeft voor Ajax. Als ie transfervrij weg mag ok maar om e rgeld in te pompen..hell no! Engelaar is meer voor de breedte niet voor de basis.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:44 schreef Jnk18 het volgende:
maarja wie wil je dan, medunjanin?
vind die engelaar nog wel oke, tis gewoon een feit dat ajax te laat is zoals altijd en moeten ze het afval halen. hopelijk komen ze met een leuke suprise, maar geloof er niet in.
Een speler die 20 miljoen kost zal nooit naar Ajax toe gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Dan betalen ze maar 20 miljoen voor de nieuwe 10. Ik wil gewoon kampioen worden en overwinteren in Europa.
Alle respect daarvoor. Al vraag ik me af wat Standaard doet als Ajax uitzonderlijk veel wil betalen. Misschien pushen ze Defour wel om toch te vertrekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
De speler vindt dat hij het op dit moment in de transferperiode het niet meer kan maken tov Standard om nog te vertrekken.
TIjdens een schooltrip in Praag kocht de 410erd uit onze klas ook een Slavia sjaal als souvenir.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:08 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb hier 3 meter van me vandaan een sjaal van Slavia liggen
http://redwhitepower.com/(...)a-praha/DSC03789.jpgquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:37 schreef Madine het volgende:
0-3 gewonnen bij die Luxemburgers.
Ja maar geen 3-0 overwinningquote:
Daarom issie ook niet in beeld..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:55 schreef Fides het volgende:
Engelaar zou nooit voor '10' gehaald worden. Dat is meer een '8'.
Na gister heb ik getwijfeld.. ik wou niets meer met voetbal te maken hebben maar ik blijf toch bankzitter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Daarom issie ook niet in beeld..
Hoe ist met ons FOK AFCA elftal?![]()
Klinkt inderdaad niet echt naar een transfer. Jammerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Steven Defour had normaal moeten spe-
len tegen Käerjéng, maar de kapitein
viel tijdens de opwarming geblesseerd
uit. "Toen ik op doel schoot, sprong er
iets in mijn lies. De dokter heeft dan
beslist om geen risico's te nemen. De
tegenstander was ook niet zo sterk om
risico's te rechtvaardigen. Anders zou
de blessure kunnen verergeren. Ik heb
geen pijn bij het lopen, maar wel als
ik op een bal trap. Ze gaan mij probe-
ren klaar te stomen voor zondag."