Ik had vorig seizoen zeker een andere wedstrijd gezien, zowel thuis als uitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die tijd komt nooit meer terug, accepteer het nou maar.
Blijf jezelf herhalen joh! Natuurlijk gaat het goed komen in Praag, als je die kansen afmaakt. Ajax was gisteren veel en veel sterker.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Het gaat goedkomen in Praag. 2-1 voor ons.
Zodra ze voorbij de groepsfase zijn worden ze zonder pardon eruit geknikkerd en meestal niet op al te zachte manier ook. De laatste keer dat ik Ajax de CL echt zag domineren is dat seizoen waarbij alle stukjes op precies het juiste moment op de juiste plaats vielen, wat ze prompt de CL en de intercontinentale bekers opleverde. Daarna nog een verloren finale, maar dat was qua CL dominantie alles. Al verwacht ik dat ze met een financiele injectie van 40 miljoen euries weer goed mee moeten kunnen als ze voorbij de voorrondes komen. Al hoop ik liever dat de nieuwe lichting voetballers beseft dat ze tegenwoordig zoveel geld bij de nederlandse top 4 kunnen verdienen dat ze wat langer bij die clubs blijven ipv zo snel mogelijk te verkassen van Barca of Real.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef BonJovi het volgende:
incidentele pieken ga je mond wassen hoor, Ajax domineerde de Champions League jaren lang. Incidentele pieken
Ajax won de UEFA Cup in 92, Ajax won in de CL 95. Ajax stond in 96 in de CL-finale. Ajax stond in de halve finale CL in 97. Ajax stond in 88 in de finale van de EC2, Ajax won in 87 de EC2quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:58 schreef J.Herrer het volgende:
Ach zo eens in de 10 jaar wint een Nederlandse club wel een prijs
PSV eind jaren 80, Ajax 1996 en Feyenoord 2002
Als we de kansen af hadden gemaakt hadden we gisteren met 3-1 gewonnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Blijf jezelf herhalen joh! Natuurlijk gaat het goed komen in Praag, als je die kansen afmaakt. Ajax was gisteren veel en veel sterker.
Nee Martin, jij neemt je niet de tijd om met nieuwe aankopen te komen.quote:In De Pers laat Martin van Geel weten dat Ajax bij de FIFA zal gaan pleiten voor een eerdere sluiting van de transfermarkt.
http://ajax.netwerk.to/ni(...)%20transfermarkt.php
Nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:10 schreef devv05 het volgende:
Is Defour nog ingevallen btw?
Ja, en die aankoop mag er nu ook wel eens komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:15 schreef El-Salvador het volgende:
Gaan jullie nu om elk uur roepen dat Martin een aankoop moeten doen?
Nee, dat Martin een goede aankoop moet doen. Niet zomaar een aankoop.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:15 schreef El-Salvador het volgende:
Voor mijn part komt die nieuwe aankoop pas volgende week (ik hoef geen paniekaankoop), als ze maar voor het sluiten van de transfermarkt met een grote naam komenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:15 schreef El-Salvador het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:24 schreef Madine het volgende:
[..]
Nee, dat Martin een goede aankoop moet doen. Niet zomaar een aankoop.
Hoef geen grote naam. Als het maar een goede speler of een talent is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Voor mijn part komt die nieuwe aankoop pas volgende week (ik hoef geen paniekaankoop), als ze maar voor het sluiten van de transfermarkt met een grote naam komen
Het moet wel een speler zijn die van waarde is en kan zijn en uit kan groeien. Engelaar hoef ik echt niet te zien ..zonde van de centen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:35 schreef Fides het volgende:
[..]
Hoef geen grote naam. Als het maar een goede speler of een talent is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |