Inderdaad, geniet, maar drink met maten!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Sixpackje in de trein richting een concert heb ik altijd een perfecte voorbereiding gevonden. Ik vind het dan weer wat sneuer worden als iemand in z'n eentje een paar Bavaria's achterover werkt.
Waarom nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In de kroeg of discotheek ja, maar niet in de trein!![]()
Precies. Als je dat in de auto doet word je meteen aangehoudenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:49 schreef CasB het volgende:
Bier in de trein is heerlijk...mp3-spelertje aan, biertje erbij...top
En dan zeggen ze dat de politie je vriend isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Als je dat in de auto doet word je meteen aangehouden
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:46 schreef outcast_within het volgende:
Het ziet er niet uit.
Doe eens niet.
Helemaal niet in de ochtend of de middag.
Al die ongeschoren/ongewassen paupers in trainingspakken, lawaaierige jeugd, en kerels met vreemde kapsels en laagzittende broeken die in de trein bier drinken
Vind dat hetzelfde als bier kopen in de supermarkt, naar buiten lopen en je blikje opentrekken op straat.quote:
Bier zuipen op straat met je vrienden is best leuk hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vind dat hetzelfde als bier kopen in de supermarkt, naar buiten lopen en je blikje opentrekken op straat.
Denk altijd dat het zielige mensen zijn die bier moeten drinken, waar ze ook zijn....
Zal niet altijd zo zijn, maar zo komt het wel op mij over!
Die zijn zielig omdat ze lauw bier drinken. Op het station (en soms ook in de trein) verkopen ze het gewoon gekoeldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vind dat hetzelfde als bier kopen in de supermarkt, naar buiten lopen en je blikje opentrekken op straat.
Denk altijd dat het zielige mensen zijn die bier moeten drinken, waar ze ook zijn....
Zal niet altijd zo zijn, maar zo komt het wel op mij over!
Op je 15de is het 'stoer' na je 20ste gewoon triestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Bier zuipen op straat met je vrienden is best leuk hoor![]()
Ja en gewoon als er een mooie dame is een klets op de kont geven...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:05 schreef PeZu het volgende:
's avonds drink ik altijd een biertje in de trein, muziekje erbij
Inderdaad! En het ziet er ook niet uit!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Op je 15de is het 'stoer' na je 20ste gewoon triest.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Als je gewoon rustig een boekje aan het lezen bent in de trein met een pilsje er bij is er niet veel mis mee, zeker niet als het avond is. En het scheelt ook nogal of je er als een pauper bij loopt of gewoon netjes verzorgd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |