Inderdaad, geniet, maar drink met maten!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Sixpackje in de trein richting een concert heb ik altijd een perfecte voorbereiding gevonden. Ik vind het dan weer wat sneuer worden als iemand in z'n eentje een paar Bavaria's achterover werkt.
Waarom nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In de kroeg of discotheek ja, maar niet in de trein!![]()
Precies. Als je dat in de auto doet word je meteen aangehoudenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:49 schreef CasB het volgende:
Bier in de trein is heerlijk...mp3-spelertje aan, biertje erbij...top
En dan zeggen ze dat de politie je vriend isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Als je dat in de auto doet word je meteen aangehouden
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:46 schreef outcast_within het volgende:
Het ziet er niet uit.
Doe eens niet.
Helemaal niet in de ochtend of de middag.
Al die ongeschoren/ongewassen paupers in trainingspakken, lawaaierige jeugd, en kerels met vreemde kapsels en laagzittende broeken die in de trein bier drinken
Vind dat hetzelfde als bier kopen in de supermarkt, naar buiten lopen en je blikje opentrekken op straat.quote:
Bier zuipen op straat met je vrienden is best leuk hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vind dat hetzelfde als bier kopen in de supermarkt, naar buiten lopen en je blikje opentrekken op straat.
Denk altijd dat het zielige mensen zijn die bier moeten drinken, waar ze ook zijn....
Zal niet altijd zo zijn, maar zo komt het wel op mij over!
Die zijn zielig omdat ze lauw bier drinken. Op het station (en soms ook in de trein) verkopen ze het gewoon gekoeldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vind dat hetzelfde als bier kopen in de supermarkt, naar buiten lopen en je blikje opentrekken op straat.
Denk altijd dat het zielige mensen zijn die bier moeten drinken, waar ze ook zijn....
Op je 15de is het 'stoer' na je 20ste gewoon triestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Bier zuipen op straat met je vrienden is best leuk hoor![]()
Ja en gewoon als er een mooie dame is een klets op de kont geven...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:05 schreef PeZu het volgende:
's avonds drink ik altijd een biertje in de trein, muziekje erbij
Inderdaad! En het ziet er ook niet uit!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Op je 15de is het 'stoer' na je 20ste gewoon triest.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Als je gewoon rustig een boekje aan het lezen bent in de trein met een pilsje er bij is er niet veel mis mee, zeker niet als het avond is. En het scheelt ook nogal of je er als een pauper bij loopt of gewoon netjes verzorgd
Is gewoon 'not done' zelfs al zit je in je 3-delig pak!quote:Maar uit je werk met een pot bier in je jatten....![]()
Waarom niet ff relaxed zitten met een biertje in je handen na je werk isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Het staat wel aso omdat je niet alleen bent, je zit met mensen tegenover je.
Beetje "notoire drinker" uithangen, wacht totdat je op plaats van bestemming bent.
Of je moet onderweg naar een voetbalwedstrijd zijn dan is het altijd prima![]()
Maar uit je werk met een pot bier in je jatten....![]()
Dat klopt spullen kapot maken opzich is al not-done, doe dat dan thuisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:16 schreef rickon789 het volgende:
ik vind het ook een hele goede zaak dat er bier mag worden gedronken in de trein
wel ben ik voor dat je dan niej zoveel herrie moet maken en alles moet breken,en dan bier als excuus gebruikt![]()
bier drinken asoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Het staat wel aso omdat je niet alleen bent, je zit met mensen tegenover je.
Beetje "notoire drinker" uithangen, wacht totdat je op plaats van bestemming bent.
Of je moet onderweg naar een voetbalwedstrijd zijn dan is het altijd prima![]()
Maar uit je werk met een pot bier in je jatten....![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
bier drinken aso_!
wat voor bekrompen, appel vretende, geitenwollen sokken, canvas tas dragende vouwfietser moet je wel niet zijn om dat in je botte kop te halen?
Het bier fles topicquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:26 schreef Toeps het volgende:
Hey Fles! Ze openen een topic over je!
Als ik een auto heb zal ik die nooit wegdoen. De auto laat ik wel staan bij het caféquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:28 schreef AtheistArmy het volgende:
dat is juist het mooie van treinen, bier drinken in de trein is volstrekt legaal.
alleen om die reden heb ik mijn auto ingeruild voor zo'n 40% kortingskaart...
een auto van ¤ 45,-quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:28 schreef AtheistArmy het volgende:
dat is juist het mooie van treinen, bier drinken in de trein is volstrekt legaal.
alleen om die reden heb ik mijn auto ingeruild voor zo'n 40% kortingskaart...
Daar heb je misschien een model auto voorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
een auto van ¤ 45,-_!
dan kun je idd beter met de trein gaan
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1075382368824&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FArtikelPage_www.ns.nl&c=Pagequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
een auto van ¤ 45,-_!
dan kun je idd beter met de trein gaan
ok 55 euri dan, daar kun je alsnog geen auto voor kopen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:37 schreef AtheistArmy het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1075382368824&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FArtikelPage_www.ns.nl&c=Page
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:39 schreef LudoSanders het volgende:
Bier in de trein, heerlijk man! Na een lange schooldag mp3spelertje erbij, lang onderuit gezakt in die stoelen hangen.![]()
Nee, dat is gewoon toegestaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef TheSorrow het volgende:
Jammer dat je niet mag smoken in de trein, anders had ik dat ook wel gedaan
Bier doen ze niet echt moeilijk over toch?
Smokenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef TheSorrow het volgende:
Jammer dat je niet mag smoken in de trein, anders had ik dat ook wel gedaan
Bier doen ze niet echt moeilijk over toch?
Je moet ook blijven zitten en genieten van het bierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef Molluck het volgende:
Wahaha ik zag laatst een kerel met een blik bier die in slaap was gevallen. Toen remde de trein opeens nogal hard en toen flikkerde dat blik waar nog bijna een halve liter in zat, van het tafeltje af, in de schoot van die slapende vent![]()
De trein meurde daarna wel naar bier, maar het was het wel waard
Ik vind bier ook stinkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
SmokenDie geur alleen al dan is bier toch minder storend voor de medemens
![]()
Dank je welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow geeft Teunebeun een kratje
Ok thanxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:02 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ok thanx
Teunebeun maakt de krat snel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.† The 3 Kings †
Wat is er nou weer mis met bier drinken in de treinquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:46 schreef outcast_within het volgende:
Het ziet er niet uit.
Doe eens niet.
Helemaal niet in de ochtend of de middag.
Al die ongeschoren/ongewassen paupers in trainingspakken, lawaaierige jeugd, en kerels met vreemde kapsels en laagzittende broeken die in de trein bier drinken
Bavariaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met bier drinken in de trein![]()
Als ik met mn homies op pad ga met de trein halen we op t station ook altijd ff een paar halve liter bavaria blikken![]()
owja, als je in je eentje bent en je gaat bier zuipen in de trein ben je wel redelijk kansloos/alcoholistisch
Ja bavaria is het station bier merk he, maar als we t een beetje plannen halen we wat six-packjes heinekenquote:
Onzin. Jij kent geen mensen in andere steden waar je wel eens mee gaat stappen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met bier drinken in de trein![]()
Als ik met mn homies op pad ga met de trein halen we op t station ook altijd ff een paar halve liter bavaria blikken![]()
owja, als je in je eentje bent en je gaat bier zuipen in de trein ben je wel redelijk kansloos/alcoholistisch
!111 Stel je voor dat mensen die je nooit meer zult zien denken dat je een alcoholist bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:51 schreef -moppie- het volgende:
T ziet er niet uit! Staat zo ontzettend stom en iedereen denkt dat je een alcoholist bent...
Natuurlijk is een biertje lekker tijdens een saaie treinreis alleen persoonlijk voel ik me altijd een beetje voor lul staan als ik in mn eentje bier zit te zuipen in de trein. Heb t wel eens gedaan hoor, leuk als er dan een paar bejaarden tegenover je komen zitten die je afkeurend aankijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Onzin. Jij kent geen mensen in andere steden waar je wel eens mee gaat stappen?
Niks mis mee om (in je eentje) voor het uitgaan tijdens de saaie treinreis alvast een biertje open te trekken. Heeft in ieder geval weinig met alcoholisme te maken.
Omdat je maat(waarschijnlijk jij zelfquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:22 schreef Mr-Fluffy het volgende:
maat van me liet eens een halve liter van dat tafeltje afflikkeren.. die was NET open en rolde het hele treintoestel door..
Nee bier !! , heel nat spoor door gangpad.. beetje jammer.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zijn zielig omdat ze lauw bier drinken. Op het station (en soms ook in de trein) verkopen ze het gewoon gekoeld
iemand die het in veel gevallen het er niet uit vind zienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef devvertje het volgende:
'Doe eens niet. '
wie ben jij om te bepalen wat mensen wel of niet moeten doen
Wat word het volgende, ga je straks lopen zeiken (na dit rookbeleid..) dat er in cafe's geen alchol meer geschonken moet wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
iemand die het in veel gevallen het er niet uit vind zien
het volgende.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:08 schreef devvertje het volgende:
[..]
Wat word het volgende, ga je straks lopen zeiken (na dit rookbeleid..) dat er in cafe's geen alchol meer geschonken moet worden
(fyi: ik rook niet, en als ik 1 biertje per week drink is het veel -> maar waar ik een tering hekel heb is van die huillies die zich teveel met anderen bemoeien.. )
WTFquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:01 schreef ogjelle het volgende:
ik heb nu een hoop reacties gelezen. dit is wat ik ervan vind.
[knip]
en met de nieuwe horeca wet volgend jaar gaat iedereen massaal stoppen met roken en zal het roken minder worden dus 1 rookcabine per trein is voldoende. de diehards zullen nooit stoppen met roken
quote:dus de nuchtere heb een kutjeugd en mist eigelijk 15 a 20 jaar van zijn leven en moet het doen met een vieslelijk tering viswijf
en de normale mens mist gemiddelt 3 jaartjes maarjah...... heb een lekker chickie (toen ze nog 20 was)(en als ze 45 is ziet ze er nog goed uit voor der leeftijd) (vrouwen rond hun 60e zijn toch het zelfde)
Dat hele verhaal was idd echt eh.. apart.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
WTF![]()
Misschien moet jij toch wel echt wat minder biertjes gaan drinken.
[..]
![]()
![]()
Hoezo kleuter-redenatie.
En dat zal dan niet aan jou liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |