abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:57:48 #51
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52449627
Zeer matig van die neuzen ja om perez uit te fluiten. En Youri maar zeggen:

joah, maar dat was tegen het bestuur, terwijl 3 man al zei dat perez werd uitgefloten
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_52449810
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef afcajos het volgende:

[..]

waaruit concludeer je dat hij een teletekstjood is
Ik ken hem niet alleen van Fok.
History became legend, legend became myth.
pi_52449832
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:14 schreef afcajos het volgende:

[..]

Wat een ironie, een psv supporter die dat zegt.
Jullie kwamen met 450 supporters

famous for not travelling
[afbeelding]

De arena was uitverkocht tegen Slavia toch?
pi_52449905
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:04 schreef valek het volgende:

[..]

Ik ken hem niet alleen van Fok.
Dat blijkt. Hij weet namelijk ook al dat je een klein pikkie hebt.
pi_52449923
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Daarom.
pi_52450468
quote:
schreef valek het volgende:[/b]

[..]

De arena was uitverkocht tegen Slavia toch?
Die 450 boeren uit eindhoven is nogal een schril contrast met een niet uitverkochte arena he

Tijdens competitiewedstrijden zit de arena nagenoeg altijd vol, netzoals het phillips stadion.
MAAAR psv supporters staan er gewoon om bekend dat ze niet naar uitwedstrijden gaan. als ajax een uitwedstrijd speelt zit het uitvak gewoon (bijna)altijd vol met ajacieden, psv supporters komen altijd maar met een handje vol naar een uitwedstrijd. zelfs naar ajax afgelopen seizoen kwamen jullie maar met 800 supporters. feyenoord komt tenminste altijd met een vol uitvak naar amsterdam.

enne, kom nou niet met een argument zoals: die combi regeling maak het duurder waardoor vele supporters afhaken. Ajacieden moeten ook al jaren verplicht met de combi naar de meeste wedstrijden en alsnog krijgen we veel supporters mee.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_52451378
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:27 schreef afcajos het volgende:

[..]

Die 450 boeren uit eindhoven is nogal een schril contrast met een niet uitverkochte arena he

Tijdens competitiewedstrijden zit de arena nagenoeg altijd vol, netzoals het phillips stadion.
MAAAR psv supporters staan er gewoon om bekend dat ze niet naar uitwedstrijden gaan. als ajax een uitwedstrijd speelt zit het uitvak gewoon (bijna)altijd vol met ajacieden, psv supporters komen altijd maar met een handje vol naar een uitwedstrijd. zelfs naar ajax afgelopen seizoen kwamen jullie maar met 800 supporters. feyenoord komt tenminste altijd met een vol uitvak naar amsterdam.

enne, kom nou niet met een argument zoals: die combi regeling maak het duurder waardoor vele supporters afhaken. Ajacieden moeten ook al jaren verplicht met de combi naar de meeste wedstrijden en alsnog krijgen we veel supporters mee.
Dat valt allemaal wel mee. Omdat er maar weinig naar Ajax gingen, komt omdat er veel naar een uitwedstrijd van Liverpool of Arsenal gingen.
pi_52452012
En bij CL uitwedstrijden zijn er toch altijd een paar 1000 PSV supporters hoor.
pi_52454203
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Valek als schoonbroer is best zwaar hoor
Je kan beter de show stelen....dan je steel showen ! ! !
pi_52454643
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef suddendeath77 het volgende:

[..]

Valek als schoonbroer is best zwaar hoor
Lijkt me geen pretje

Is hij irl ook zo'n toffe gozer? Welk vak heeft hij SCC bij psv?
pi_52455502
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Lijkt me geen pretje

Is hij irl ook zo'n toffe gozer? Welk vak heeft hij SCC bij psv?
Hier komt hij alleen maar om andere supporters (die niet voor p.s.v. zijn) te vervelen,
maar in het echt is het wel een goeie gast.(zolang je niet over voetbal praat met hem,haha)

Grote bek..........maar een piepklein hartje,he Valek ?
Je kan beter de show stelen....dan je steel showen ! ! !
pi_52468188
Hallo jongens, hihi, ik ben dronken.

Weten jullie nog vorige keer, dat ik met die jongen ging?
Vanavond was het helemaal perfect. ik heb in zijn armen gelegen en heerlijk gepijpt. Dit keer had ik hem anaal genomen en hij daarna mij. Oh ik ben zo gelukkig
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:41:16 #63
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_52468233
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:39 schreef Zerg het volgende:

Vanavond was het helemaal perfect. ik heb in zijn armen gelegen en heerlijk gepijpt. Dit keer had ik hem anaal genomen en hij daarna mij. Oh ik ben zo gelukkig
Ah het was dus Stefan Postma!
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_52469258
quote:

_!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 01:41:41 #65
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52469692
quote:

Die gast was ook ajax supporter?
pi_52478568
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef suddendeath77 het volgende:

[..]

Hier komt hij alleen maar om andere supporters (die niet voor p.s.v. zijn) te vervelen,
maar in het echt is het wel een goeie gast.(zolang je niet over voetbal praat met hem,haha)

Grote bek..........maar een piepklein hartje,he Valek ?
Klein hartje kan wel kloppen. Maar ik verveel niemand met mijn objectieve eerlijke neutrale voetbalkennis. Ik leg ze alleen uit dat je nooit voor Ajax moet zijn. Dat is toch heel normaal.
pi_52478932
quote:

Dat is toch normaal voor Ajaxsupporters?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:21:26 #68
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_52480575
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:14 schreef afcajos het volgende:

[..]

Wat een ironie, een psv supporter die dat zegt.
Jullie kwamen met 450 supporters

famous for not travelling
[afbeelding]

Hahaha. De Johan Cruyff schaal als tegenargument voeren. De JC schaal is al jaren een Ajax feestje. Alleen als de joden spelen zitten er nog wat supporters bij dat prijsje. Als PSV-Feyenoord daar had gespeeld hadden ze met 5000 mensen blij mogen zijn. Het interesseert niemand. Alleen Ajax en de KNJB moeten elk jaar opnieuw weer hun toneelstukje opvoeren.

Ohja dan de CL wedstrijd van Ajax: Hahahahaha. Zo zie je maar weer wat voor successupporters en neppers daar in A'dam rondlopen. Of misschien is het wel weer die Hollandse eigendunk van: Oh, Ajax haalt het toch wel, daar ga ik mijn geld niet aan uitgeven. Zuinigerts ! Met hun half gevuld stadion Wedstrijd van het jaar enzo

Gelukkig hebben ze weer verloren. Er bestaat iets als gerechtigheid. En dan zeggen ze dat ze de beste club van NL zijn Man al sinds 1995 niet meer. Zelfs AZ gaat jullie inhalen. En dit jaar opnieuw: HELEMAAL NIETS IN A'DAM
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_52480688
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 01:41 schreef Grimm het volgende:

[..]

Die gast was ook ajax supporter?
Nee wij houden niet zo van voetbal. Ik vind ijshockey heel erg leuk. Die jongen speelt ook ijshockey. Ik ben wel eens die kleedkamer ingelopen na een wedstrijd om wat te "vragen"
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:30:23 #70
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52480744
Oh jaaah

Zaadslikker tieft eens op. Wat kom je mijn topic verneuken met je spermahuig. Ga lekker naar die vriend van je. Hier hebben wij het over voetbal en niet over je seksuele avonturen.

Serieus modjes, dit kan toch niet
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:31:35 #71
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_52480773
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:27 schreef Zerg het volgende:

[..]

Nee wij houden niet zo van voetbal. Ik vind ijshockey heel erg leuk. Die jongen speelt ook ijshockey. Ik ben wel eens die kleedkamer ingelopen na een wedstrijd om wat te "vragen"
Jij bent echt zulkes typische nicht die wil laten zien dat hij homo is. Zulkes verwijfde type die hooooi zegt onderwijl hij met zijn slappe handje zwaait.
Man man man. Ok, dat je homo bent moet je helemaal zelf weten, maar hang dan niet de interessant doenende klapjosti uit.

En het dan gek vinden dat jullie nekkies krijgen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:32:44 #72
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_52480801
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:30 schreef Nawien het volgende:
Oh jaaah

Zaadslikker tieft eens op. Wat kom je mijn topic verneuken met je spermahuig. Ga lekker naar die vriend van je. Hier hebben wij het over voetbal en niet over je seksuele avonturen.

Serieus modjes, dit kan toch niet
Geef toe. Jij lag je in je bed voor de tv ook een stift in je anus te duwen !
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:35:03 #73
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52480840
Ajax is ook zo opwindend

Vandaar dat ik slaap viel debiel

Serieus, als je grappig wilt zijn moet je het eens anders proberen. Dit werkt niet
pi_52480926
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:21 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Hahaha. De Johan Cruyff schaal als tegenargument voeren. De JC schaal is al jaren een Ajax feestje. Alleen als de joden spelen zitten er nog wat supporters bij dat prijsje. Als PSV-Feyenoord daar had gespeeld hadden ze met 5000 mensen blij mogen zijn. Het interesseert niemand. Alleen Ajax en de KNJB moeten elk jaar opnieuw weer hun toneelstukje opvoeren.

Ohja dan de CL wedstrijd van Ajax: Hahahahaha. Zo zie je maar weer wat voor successupporters en neppers daar in A'dam rondlopen. Of misschien is het wel weer die Hollandse eigendunk van: Oh, Ajax haalt het toch wel, daar ga ik mijn geld niet aan uitgeven. Zuinigerts ! Met hun half gevuld stadion Wedstrijd van het jaar enzo

Gelukkig hebben ze weer verloren. Er bestaat iets als gerechtigheid. En dan zeggen ze dat ze de beste club van NL zijn Man al sinds 1995 niet meer. Zelfs AZ gaat jullie inhalen. En dit jaar opnieuw: HELEMAAL NIETS IN A'DAM
JC schaal is inderdaad geen goed voorbeeld, laten we de Bekerfinale er maar bijpakken van 2006. psv had alleen de 1e ring maar gevuld in de kuip, ajax had dubbel zoveel supporters mee. En de boeren mochten zelfs op VRIJ vervoer komen, terwijl wij VERPLICHT met een trein of bus combi moesten komen. en dus ook meer moesten betalen voor het kaartje. Ik moest gvd ruim 50 euro betalen. en dan nog dubbel zo veel supporters mee, dat zegt meer over jullie dan over ons, elke andere club neemt gewoon zoveel mogelijk supporters mee naar een bekerfinale maar psv?......

even een fotootje als bewijs

psv vak

ajax vak

En kom niet met een waardeloos argument van: die wedstrijd interesseert ons niets! jullie hadden maar wat graag willen winnen van die arrogante amsterdammers.

Ik weet dat bij op papier makkelijke beker/europese wedstrijden de arena niet vol zit, maar psv supporters zijn minstens net zo erg, zeker als het op uitwedstrijden aankomt.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:40:33 #75
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_52480936
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:35 schreef Nawien het volgende:
Ajax is ook zo opwindend

Vandaar dat ik slaap viel debiel

Serieus, als je grappig wilt zijn moet je het eens anders proberen. Dit werkt niet
Ik probeer niet grappig te zijn. Ik probeer een reactie op te wekken. En dat lukt aardig. Homo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')