quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:24 schreef El_Rolando het volgende:
In je bed naar Ajax voetbal kijken.
quote:
Valek zat zeker weer achter zijn pc...zoals altijd ! (24 uur per dag)quote:
Ik ga ook naar PSV, heb een seizoenskaart. Veel Ajaxsupporters (waaronder jij) volgen "hun club" altijd via teletekst.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef suddendeath77 het volgende:
[..]
Valek zat zeker weer achter zijn pc...zoals altijd ! (24 uur per dag)
Valek,TIP : Get a life![]()
Schopje naar----> voetbalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:23 schreef Samcali het volgende:
[..]
Waarom klik je dan op een topic met als titel "Ajax-Slavia Praag"?![]()
Ben jij achterlijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:26 schreef redzet het volgende:
[..]
Schopje naar----> voetbal
Ik wil niet in klaagbaak geconfronteerd worden met deze achterlijke sport.
mooi, houden zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:40 schreef afcajos het volgende:
t was weer een drama
Dat zie ik graag bij Ajax. Alleen maar drama.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:40 schreef afcajos het volgende:
t was weer een drama
Nu spreek je jezelf toch echt tegen hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef afcajos het volgende:
Ach 1 pluspunt, ajax kan slecht spelen en verliezen, maar Ajax blijft alsnog de beste![]()
Ik lach mun lul uit mijn broek. Wat een onzin.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:05 schreef afcajos het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Had je maar Redbull moeten drinken..was je ook niet in slaap gevallen zeikneusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef Nawien het volgende:
Arghh
Denk ik ff van, die wedstrijd ga ik kijken.
Dus ik ga im me bedje liggen, maar was een beetje duf dus viel ik in slaap![]()
En als ik dan wakker wordt hoor ik die Youri () zo tegen die van Cate: "Jij bent nu vast verbouwereerd"
Dat was wel leuk om te zien. Ook heb ik vernomen dat ze met 1-0 verloren hebben![]()
Klacht: Het winnende doelpunt niet gezien, en nu wachten op de return![]()
Dan ben je vlug uit gelachen,met zo'n klein pikkie....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:07 schreef valek het volgende:
[..]
Ik lag mun lul uit mijn broek. Wat een onzin.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef afcajos het volgende:
Ach 1 pluspunt, ajax kan slecht spelen en verliezen, maar Ajax blijft alsnog de beste![]()
PSVquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:44 schreef valek het volgende:
[..]
Ik ga ook naar PSV, heb een seizoenskaart. Veel Ajaxsupporters (waaronder jij) volgen "hun club" altijd via teletekst.![]()
Spreekt onze teletekstjoodquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:26 schreef suddendeath77 het volgende:
[..]
Dan ben je vlug uit gelachen,met zo'n klein pikkie....![]()
Henk is niet realistisch, een kneus, lelijk, arrogant, niet enthousiast, zelfzuchtig en pretendeert voetbal verstand te hebben, maar heeft nu al te vaak fouten wissels gedaan. Of te wel. Dit is het laatste jaar van Ome Henk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:17 schreef LudoSanders het volgende:
Henk ten Cate was weer hilarisch!
waaruit concludeer je dat hij een teletekstjood isquote:
Heb je dat op teletekst gelezen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:26 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
PSV![]()
En wat waren ze aan het janken toen Ajax de Johan Cruijf schaal won![]()
![]()
Wat een ironie, een psv supporter die dat zegt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:09 schreef manderveen het volgende:
[..]
Heb je dat op teletekst gelezen?
- Dat 'lampjes stadion' (quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef afcajos het volgende:
- 30 000 is toch meer dan de helft, zelfs maar 5000 minder dan wat er in dat lampjes stadion kan
- voorronde cl, maar wel cl prijzen
- als arrogante ajacied verwacht je dat dit soort wedstrijden met gemak gewonnen gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |