Er zijn ergere types op de wereld.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:31 schreef reospeedwagon het volgende:
Zodat ik alles kan verbranden, en ze verdwijt uit de media. Wat een stom kutmens is dit zeg, ik erger me dood. Vieze snol.
Wie is het met me eens?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:32 schreef Frumzel het volgende:
Wie?
die ene van dat ontbijtjournaal....die met die donkere haren. Ben de naam kwijtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er zijn ergere types op de wereld.
V.
zomg wat is die jensen afgevallen zegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Van die semi-leuke talkshow op RTL5
Vanavond dan maar even met mijn joekeloris voor de beeldbuis.quote:
Ik denk dat ze 'm dr afbijtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:35 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Vanavond dan maar even met mijn joekeloris voor de beeldbuis.![]()
Zuigen![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef Remzz het volgende:
Als ze gaat dansen, ik kan er echt niet naar kijken
gelukkig welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Denk het ook want ze is hartstikke pot!
Not shit sherlockquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Denk het ook want ze is hartstikke pot!
net de vrouwelijke versie van jensenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:44 schreef yosander het volgende:
Dat mens met van die voorspelbare "grappen" en dan lacht ze zelf er het hardst om.
Terwijl het publiek ook nog een wordt opgejut om te klappen en lachen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
net de vrouwelijke versie van jensen
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg wat is die jensen afgevallen zeg![]()
Ja irri he, en ze doet het elke keer terwijl ze niet kan dansen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef Remzz het volgende:
Als ze gaat dansen, ik kan er echt niet naar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |