Er zijn ergere types op de wereld.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:31 schreef reospeedwagon het volgende:
Zodat ik alles kan verbranden, en ze verdwijt uit de media. Wat een stom kutmens is dit zeg, ik erger me dood. Vieze snol.
Wie is het met me eens?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:32 schreef Frumzel het volgende:
Wie?
die ene van dat ontbijtjournaal....die met die donkere haren. Ben de naam kwijtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er zijn ergere types op de wereld.
V.
zomg wat is die jensen afgevallen zegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Van die semi-leuke talkshow op RTL5
Vanavond dan maar even met mijn joekeloris voor de beeldbuis.quote:
Ik denk dat ze 'm dr afbijtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:35 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Vanavond dan maar even met mijn joekeloris voor de beeldbuis.![]()
Zuigen![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef Remzz het volgende:
Als ze gaat dansen, ik kan er echt niet naar kijken
gelukkig welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Denk het ook want ze is hartstikke pot!
Not shit sherlockquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Denk het ook want ze is hartstikke pot!
net de vrouwelijke versie van jensenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:44 schreef yosander het volgende:
Dat mens met van die voorspelbare "grappen" en dan lacht ze zelf er het hardst om.
Terwijl het publiek ook nog een wordt opgejut om te klappen en lachen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
net de vrouwelijke versie van jensen
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg wat is die jensen afgevallen zeg![]()
Ja irri he, en ze doet het elke keer terwijl ze niet kan dansen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef Remzz het volgende:
Als ze gaat dansen, ik kan er echt niet naar kijken
Alleen(HAHAHAHAquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
net de vrouwelijke versie van jensen
Oh ja, Ellen is wel grappig en is niet het middelpunt van de show!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:39 schreef dborhem het volgende:
[..]
Alleen(HAHAHAHA)is Jensen(hahahaha
)niet (hahahaha
) GRAPPIG!!
![]()
![]()
Die is gewoon een op zichzelf geilende nicht,Ellen kan tenminste nog blozen om een man (Justin Timberlake),Jensen lacht als iemand op zijn bank gaat zitten en heeft het dan alleen over zichzelf,vooral toen hij zelfs op de radio was (hoop ik),kreeg je een monoloog van een kwartier als iemand in de studio niet iets op zijn manier had gezegd.![]()
![]()
.
Iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oh ja, Ellen is wel grappig en is niet het middelpunt van de show!!!![]()
jep. ik doe het geluid uit als zij praatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:48 schreef bijdehand het volgende:
Sommige gasten zijn wel grappigalleen zij niet
![]()
Ja precies, een talkshow kan best leuk zijn, maar geef je gasten dan ook de kans om wat te zeggen. Ellen begint er om de 2 woorden door heen te roepen en te gillen en dat vind ik dus mateloos irritant.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:57 schreef Samson het volgende:
Los van die stomme dansjes en dat hysterische publiek zou het idd leuk zijn als er ook daadwerkelijk met die gasten gesproken werd. Die interviews gaan helemaal nergens over. De hele show lijkt enkel en alleen om Ellen zelf te draaien. Meer stand up "comedy" dan talkshow dus![]()
Dat zeg ik niet,Ellen laat de mensen uitpraten en zit niet (of probeert tenminste) op zn stoel te stuiteren alsof zn vriendje een stel springveren in zn reet heeft gedouwd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:02 schreef BasEnAad het volgende:
Oh ja, Ellen is wel grappig en is niet het middelpunt van de show!!!![]()
Dan zijn er zeker 2 verschillende Ellen shows op de buisquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 06:26 schreef dborhem het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet,Ellen laat de mensen uitpraten en zit niet (of probeert tenminste) op zn stoel te stuiteren alsof zn vriendje een stel springveren in zn reet heeft gedouwd!![]()
Ellen gaat in op dingen die gasten zeggen,Jensen vind vooral zichzelf grappig,en de grappen en lachbuien van Ellen zijn meestal door dingen die de medewerkers van haar verzinnen (van die rubriekfilmpjes enzovoort).
Ellen is begonnen als stand-up comedian en Jensen leest alles op omdat hij geen ervaring heeft met grappige dingen,behalve zichzelf in zijn hoofd.
To-taal geen vergelijking die twee,en ik kan echt de hele dag naar haar kijken,KA-KAAAH!!!![]()
![]()
Bij Ellen wel dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar je kunt het idd helemaal niet vergelijken met Jensen. Daarbij weet je vantevoren dat het zowiezo nergens over gaat![]()
Er zijn inderdaad steeds andere shows te zien,rtl5 staat niet bepaald bekend om de actualiteit en continuiteit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:49 schreef Samson het volgende:
Dan zijn er zeker 2 verschillende Ellen shows op de buisIn de shows die ik heb gezien staat Ellen zelf constant op de voorgrond, zijn de gesprekken met haar gasten bijster oninteressant(...)Het is gewoon een aaneenschakeling van ingestudeerde "grappen"(...) Maar je kunt het idd helemaal niet vergelijken met Jensen. Daarbij weet je vantevoren dat het zowiezo nergens over gaat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |