dat is nou ook weer niet zo'n prestatie...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef Jerruh het volgende:
brabants dagblad is anders een vrij goed dagblad. beter dan telegraaf, for instance
.
Iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:51 schreef Batsnek het volgende:
[..]
dat is nou ook weer niet zo'n prestatie...
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:51 schreef Batsnek het volgende:
[..]
dat is nou ook weer niet zo'n prestatie...
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef dasWausmaus het volgende:
Those who can do, those who can't teach !
Die lui (leraren) snappen zo weinig van hoe het er in de echte wereld er aan toe gaat dat ze het echt niet volhouden in het bedrijfsleven. (uitzonderingen zijn er natuurlijk wel)
Men, onze schoolkrant is nog beter dan de telegraafquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef Jerruh het volgende:
brabants dagblad is anders een vrij goed dagblad. beter dan telegraaf, for instance
.
schijnbaar zijn het allemaal mannetjes die trots zijn op het feit dat ze 1+1 = 2 kunnen zeggen en de rest van hun leermateriaal verfoeien. Ik snap niet waarom mensen zo nonchalant of agressief tegen leraren doen... moeilijke tijd gehad op school ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:56 schreef PaxRome het volgende:
Ga toch van mn planeet af met die quasigrappige reply's over BD. Hallo, dit is een potentieël topic waarin we leraren tot bloedens bashen, ja?
Als je 13 bent is het stoer leraren stom/dom te vinden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schijnbaar zijn het allemaal mannetjes die trots zijn op het feit dat ze 1+1 = 2 kunnen zeggen en de rest van hun leermateriaal verfoeien. Ik snap niet waarom mensen zo nonchalant of agressief tegen leraren doen... moeilijke tijd gehad op school ofzo?
ik verwacht dan ook dat als je wat ...ehm...volwassener bent, je dat gedrag achter je kan latenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als je 13 bent is het stoer leraren stom/dom te vinden.
Nah... integendeel zelfs.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef Jerruh het volgende:
schijnbaar zijn het allemaal mannetjes die trots zijn op het feit dat ze 1+1 = 2 kunnen zeggen en de rest van hun leermateriaal verfoeien. Ik snap niet waarom mensen zo nonchalant of agressief tegen leraren doen... moeilijke tijd gehad op school ofzo?
Those who engelse spreekwoorden not so good rememberen....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef dasWausmaus het volgende:
Those who can do, those who can't teach !
Die lui (leraren) snappen zo weinig van hoe het er in de echte wereld er aan toe gaat dat ze het echt niet volhouden in het bedrijfsleven. (uitzonderingen zijn er natuurlijk wel)
mjwa, ik denk dat het een slechte motivatie is om als leraar alleen maar te kijken naar hoeveel je verdient en dat in je beroepsuitvoering terug te laten komen. dus daarin geef ik je zeker gelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef PaxRome het volgende:
[..]
Nah... integendeel zelfs.
Waar het me nu om gaat, is dat in verhouding met hun capaciteiten, vind ik zo'n exorbitante salaris - uiteraard door ons bekostigd - en zoveel vakantiedagen nogal onterecht. Maar dat die cryptocommunist daarna doodleuk beweert dat leraren zéér gewild zijn in het bedrijfsleven, is ronduit lachwekkend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |