Hopelijk komt Nintendo met een update voor USB opslag. USB toetsenborden worden nu ook ondersteund, dus waarom niet. Met goeie encryptie gekoppeld aan het nr. van je Wii moet het gewoon kunnen.quote:"We are really excited about the Wii game because there are so many options for the Wii remote. However, you will play the game with a guitar peripheral and it will be similar to a guitar you've seen in the past."
He also confirmed that Guitar Hero III on Wii contains features included in other versions of the upcoming game - such as online play and downloadable music.
Ik roep al tijden dat Nintendo met een oplossing voor het te kleine opslaggeheugen probleem moet komen, een usb hardeschijf lijkt mij een goed idee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:05 schreef Phonebone het volgende:
De president van RedOctane beweert anders dat er wel degelijk DLC komt op de Wii
linkje
[..]
Hopelijk komt Nintendo met een update voor USB opslag. USB toetsenborden worden nu ook ondersteund, dus waarom niet. Met goeie encryptie gekoppeld aan het nr. van je Wii moet het gewoon kunnen.
Tja, dat zal nog moeten blijken...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Welke versie is het beste? Ik heb een XBOX360, PS3 en Wii.
ps3 heeft toch zelfde online mogelijkheden als de 360?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tja, dat zal nog moeten blijken...
ik denk persoonlijk dat de 360 versie het beste uit de verf komt, met het oog op de online mogelijkheden... maar ik ga toch voor de Wii versie...
Is al bevestigd, de Wii versie krijgt Downloadable contentquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Volgens mij is er nog niks bekend over evt downloadable content voor de Wii versie maar t lijkt mij om eerlijk te zijn onwaarschijnlijk aangezien de Wii nogal weinig opslag ruimte heeft.
Nou, laat ik het zo zeggen, de 360 heeft zijn online mogelijkheden al bewezen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
ps3 heeft toch zelfde online mogelijkheden als de 360?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is al bevestigd, de Wii versie krijgt Downloadable content![]()
Ik las laatst ergens dat de wii dat juist NIET zo krijgen. Kan iemand dit bevestigen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is al bevestigd, de Wii versie krijgt Downloadable content![]()
quote:Lasting Appeal
The online play is there, and the 70+ songs should keep gamers busy for a long time. No downloadable content is a huge downer though, as it’ll dwarf the lasting appeal compared to 360/PS3.
De episode was alleen ontzettend slechtquote:Op donderdag 8 november 2007 11:43 schreef De_Brandweer het volgende:
door die ep heb ik besloten guitar hero te kopen
sad he
Daarom zijn ze hier gewoon 6 euroquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:50 schreef -Menn0- het volgende:
Je kan Foo Fighters pakket downloaden. 3 nummers voor 6 dollar, maja das tegenwoordig ook 2 eurocent ofzo
uiteraard, weet alleen niet of ze Guitar hero 3 zonder gitaar verkopen.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:08 schreef dapluiz het volgende:
Kan je nou de gitaar van Guitar hero 2 op de 360 ook met deel 3 gebruiken ?
das lekker zegquote:
Bol.com wel voor ¤ 40,00quote:Op donderdag 15 november 2007 10:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
uiteraard, weet alleen niet of ze Guitar hero 3 zonder gitaar verkopen.
Hehequote:Op maandag 19 november 2007 13:10 schreef Leonos het volgende:
Ik heb geen idee Goten
Maar ik zag op bol.com dat gituar hero 100 euro gaat kosten voor de 360?
Dit vind ik wel heel erg duur, had gehoopt op 80 euro.
Als je maar 1 gitaar wil, dan pak je toch een GH2 bundel en de losse game wat betreft GH3? Of was je dat al van plan?quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien dat ik hier wel respons krijg![]()
In het 360 topic niet, aangezien daar enkel ME *fapfapfapfap* en AC *fapfapfapfap* posts voorbij komen..
Weet iemand waar je Guitar Hero 2 voor een zacht prijsje kan kopen? In winkels/webwinkels hebben ze enkel de bundel, maar aangezien GH3 vrijdag uitkomt vind ik het een beetje zonde om met 2 gitaren te gaan zitten terwijl ik de enige ben die het speelt in huis
Op ebay.us staan er nog wel aardig wat, maar hoe zit het met de douane kosten ed.?
Nee dat was ik niet van plan, ik vind de GH3 gitaar mooierquote:Op maandag 19 november 2007 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je maar 1 gitaar wil, dan pak je toch een GH2 bundel en de losse game wat betreft GH3? Of was je dat al van plan?
Anyways, Dimensionplus verkoopt de GH2 bundel voor 90 Euro. Ze zeggen direct leverbaar.
Inderdaad, en die laatste battle tegen Lou is echt schandalig. De kerel die dat verzonnen heeft moet echt een nekschot krijgen en in het kanaal gedumpt worden, de teringlijer.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:59 schreef dapluiz het volgende:
Wat ik bij die boss battles merkte is dat als je de eerste power-up mist dat je dan de rest van de battle wel kan vergeten, dan kom je er neit meer bij omdat de boss natuurlijk wel alle powerups haalt dan, waardoor jij weer niet je eigen powerups kan verdienen (vage zin, maargoed)
Euh...Nee. Eindeloos proberen. Toen ik GH1 voor het eerst speelde heb ik me regelmatig afgevraags hoe mensen die game konden spelen met meer dan drie knoppen. Je moet gewoon je ringvinger leren gebruiken, dat doe je doorgaans niet veel en dus is het moeilijk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:22 schreef Leonos het volgende:
Ik word gestoord. Heb hem net op easy uitgespeeld. Maar op medium lukt het me echt nietDie blauwe erbij is echt zo kut. Hebben jullie nog tips?
Ik heb hem op Hard in 1 keer gehaald, maar daarna nooit meer...Mosh 1 is echt de hel. Expert is volgens mij niet mogelijk als je slechts een mens bent en geen robot.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Vet spel
Beginnend GH speler, dus ben maar begonnen op easyInmiddels uitgespeeld
En ik failde Raining Blood op easyHou men hart vast voor de hogere niveau's.
In hoeverre hebben mensen dit al als storend ervaren? Vriend van me zat er aan te denken om de Wii-versie aan te schaffen, maar hij wacht dan liever..quote:Wii-versie Guitar Hero 3 bevat alleen monogeluid
Door Tom Rosens, donderdag 22 november 2007 12:35, views: 21.887
Uitgever Activision heeft bevestigd dat de Wii-versie van Guitar Hero 3 enkel monogeluid bevat en zegt een oplossing voor het probleem te zoeken. Eigenlijk had het muziekspel Dolby Pro Logic II-geluid moeten voortbrengen.
De PlayStation 3- en Xbox 360-versies van het spel hebben geen last van het probleem. Dat Activision een patch voor de game gaat uitbrengen is onwaarschijnlijk, omdat de Wii het moet doen zonder harde schijf en enkel 512MB intern flashgeheugen heeft. Wellicht zal de uitgever kopers de mogelijkheid bieden om het spel om te ruilen voor een meerkanaals versie.
De PS3- en Xbox 360-versies hebben overigens ook met problemen te kampen. De draadloze Les Paul-gitaarcontroller zou problemen met het registeren van de fretknoppen hebben en ook de tiltsensor, die gebruikt wordt om powerups te activeren, doet zijn werk niet altijd goed. Dat probleem lijkt door de verwijderbare hals van de gitaar veroorzaakt te worden. De meeste problemen kunnen naar verluidt worden opgelost door de contactpunten van de hals schoon te maken en deze goed in de gitaar te drukken.
De Guitar Hero-versie voor de Wii is de enige waarbij de gitaar, door de Wiimote eraan te koppelen, kan trillen en geluid kan maken. Zodra een gebruiker bijvoorbeeld een verkeerde noot aanslaat, is dat via de Wii-controller te horen.
Activision doet ondanks de problemen goede zaken met Guitar Hero 3. Vanaf morgen zijn de Wii-, de Xbox 360-, de PS3- en de PS2-versies van het spel in Europa te koop. De game moet, inclusief gitaarcontroller, voor zo'n honderd euro over de toonbank gaan. Een pc- en een Mac-versie staan nog op de planning.
Doe je goedquote:Op zondag 25 november 2007 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
Heh, Hard is uitgespeeld. Nu alleen Expert nog, maar zit al vast op dat nummer van Slipknot.
Musequote:Op zondag 25 november 2007 20:50 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik zit nu (op Hard) echt moervast bij het blokje van Raining Blood. Geen één nummer daarvan wil lukken. Heb met het heilige star power ook maar net dat nummer van Muse overleefd
Kijk eens wat er nog meer in zit:quote:Op zondag 25 november 2007 22:35 schreef Waris7 het volgende:
Net de tracklist bekeken trouwens... Waarom zit er een nummer van Smashing Pumpkins in?
Ik merk er eigenlijk weinig van. Sterker nog, mijn tv geeft gewoon aan dat er stereogeluid uitkomt. Hoe zou ik kunnen controleren of er daadwerkelijk alleen mono uitkomt?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In hoeverre hebben mensen dit al als storend ervaren? Vriend van me zat er aan te denken om de Wii-versie aan te schaffen, maar hij wacht dan liever..
Luisteren of er links en rechts andere geluiden uitkomen?quote:Op maandag 26 november 2007 10:47 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik merk er eigenlijk weinig van. Sterker nog, mijn tv geeft gewoon aan dat er stereogeluid uitkomt. Hoe zou ik kunnen controleren of er daadwerkelijk alleen mono uitkomt?
Mediamarkt al geprobeerd?quote:Op maandag 26 november 2007 19:55 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.bashers.nl/200(...)_hero_3_voor_mij.php
Ik kan die game echt NERGENS vinden!![]()
![]()
In hoeverre ligt dit nou aan een bug in het pro logic gedeelte? wat ik had gelezen was dat als je dat selecteert je alleen geluid uit je center speaker krijgt, oftewel bij je 5.1 set. Dacht dat als je hem op stereo zet je dan gewoon wel stereo geluid had.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In hoeverre hebben mensen dit al als storend ervaren? Vriend van me zat er aan te denken om de Wii-versie aan te schaffen, maar hij wacht dan liever..
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:19 schreef Mystikvm het volgende:
Nog ff doorgeramd, alls 5-starred op Hard, muv Knights of Cydonia (dat moet lukken), Raining Blood (dat dan weer niet) en Number of the Beast (onlogische plaat).
Ik heb mijn vingers op rood-geel-blauw-oranje, en ik verschuif mijn wijsvinger alleen voor groen. Ik verschuif bijna nooit mijn hele hand, enkel voor die paar nummers op Expert waarbij het echt niet anders kan.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:14 schreef Lexie het volgende:
[..].
Hoe pak jij die oranje knop? Ik heb nu medium uitgespeeld en ben bezig op hard. Als ik de oranje moet hebben moet ik mijn vingers verschuiven en vind ik de andere knoppen vaak niet meer.
Tja, als je dan groen en rood tegelijk moet aanslaan zal je toch je hele hand moeten verplaatsen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb mijn vingers op rood-geel-blauw-oranje, en ik verschuif mijn wijsvinger alleen voor groen. Ik verschuif bijna nooit mijn hele hand, enkel voor die paar nummers op Expert waarbij het echt niet anders kan.
Dat valt reuze mee, ik heb de rest van mijn vingers dan altijd scheef op de rest van de knoppen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:46 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, als je dan groen en rood tegelijk moet aanslaan zal je toch je hele hand moeten verplaatsen.
he heb ik hem ook besteld .. voor welke console heb jij hem besteld dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:21 schreef linebear het volgende:
ik ben nog aan het wachten tot ik ook lekker gitaar kan spelen...
Was niet op voorraad bij Bol
Koop een gitaarquote:Op donderdag 29 november 2007 00:15 schreef notepad het volgende:
easy en medium in 1 keer doorlopen zonder problemen. Straks begonnen met hard, maar nu na 2 uur maar opgegeven, gewoon onmogelijk (heb geen gitaar, alleen een toetsenbord en een pc)
maar ik vind TTFAF zo een gaaf nummer alhoewel ik hoop dat er een download komt van operation ground and pound of valley of the damnedquote:Op donderdag 29 november 2007 12:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, ik vind dat verschil tussen Medium en Hard wel erg groot...
Kom tot nu toe de eerste tier niet eens door op Hard terwijl ik op medium alles wel redelijk kon![]()
Veel mensen vinden TDWDTG moeilijker dan TTFAF, naar mijn mening is TDWDTG zeker op de eerste 2 niveau's een stuk makkelijker te doen
Dat had ik ook, ik had direct spierpijn na dat nummer op Hard gespeeld te hebben. Kwam uit op 180000 punten ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[ afbeelding ]
me armen vallen van me lichaam
ben nu met expert bezig
spel evalt me heel erg goed
ik heb de PC versie gekocht die ik met me x360 gitaar speel
overigens hoop ik op meer nummers van dragonforce, daar kan je volgens mij echt zieke notecharts op maken
Dat ik daar niet zelf op gekomen benquote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb mijn vingers op rood-geel-blauw-oranje, en ik verschuif mijn wijsvinger alleen voor groen. Ik verschuif bijna nooit mijn hele hand, enkel voor die paar nummers op Expert waarbij het echt niet anders kan.
Maar voor Hard volstaat het om het op die manier te doen. Zeker als je niet te kleine vingers hebt dan is dat makkelijker dan je pink verschuiven voor oranje. En je moet goed die gele in de gaten houden met dat dingetje erop. Als je zorgt dat daar altijd je middelvinger op zit, dan is het verder een kwestie van een beetje oefenen en dan gaat het bijna als vanzelf.
waarom doe je hem weg en waar woon je ongeveer?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:36 schreef Leonos het volgende:
Bijmij mag je hem komen ophalen voor de 360. Voor 90 euro nog in perfecte staat.
als het goed is, ontvang je hem een dezer dagen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef Theamerican het volgende:
iemand inmiddels al adresje waar de xbox versie te koop is
bol.com heb de status nu op uiterkocht kut winkel
Besteld, dankje welquote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef taart het volgende:
bij bol is hij nog aardig prijzig... bij zuiderpark games is hij 80.
Ik zit ook vast bij One van Metallica, maar dan op hard. Op medium heb ik alles 5 sterrenquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:52 schreef Leonos het volgende:
Zit vast bij Metallica op mediumEn kan het geld goed gebruiken.
Woon in Bergambacht vlakbij gouda.
Leuk, bol.com heeft 2-weken levertijd staan en consoleshop staat op "tijdelijk uitverkocht".quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:32 schreef Theamerican het volgende:
bij mij zat die in me schoen :p maar volop verkrijgbaar online
bartsmit
bol.com
en consoleshop
quote:Op zondag 9 december 2007 01:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Leuk, bol.com heeft 2-weken levertijd staan en consoleshop staat op "tijdelijk uitverkocht".
't spel is gewoon zwaar beroerd verkrijgbaar voor de X360.
Blijkbaar heb ik net 1 v/d GH3 devvers verslagen online.quote:Meet Your Maker 20
Beat one of the creators of Guitar Hero 3 at their own game
Hoe kan je zo iemand tegenkomen. Ik bedoel, hoe valt diegene op?quote:Op zondag 9 december 2007 20:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hmm...
[..]
Blijkbaar heb ik net 1 v/d GH3 devvers verslagen online.
Je doet je ondertitel eer aanquote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Morthill het volgende:
Hmm, game valt me flink tegen. Soundtrack is erg matig en dat nummer van Slayer is echt een dieptepunt. Je hoort amper waar je mee bezig bent boven de bagger uit. Weinig nummers die echt leuk zijn om te spelen. GHII is dan toch echt stukken beter.
Uiteraardquote:Op maandag 10 december 2007 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel eer aan
Dat zeg ik dus 2 posts daaronder.quote:Op maandag 10 december 2007 00:17 schreef WRNL het volgende:
[..]
Hoe kan je zo iemand tegenkomen. Ik bedoel, hoe valt diegene op?
GH2 vond ik juist relaxter spelen, ik raakte in GH3 vrijwel niks op hard, terwijl ik kon zweren dat ik ze raaktequote:Op maandag 10 december 2007 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus 2 posts daaronder.
Meet your maker is een viral achievement, als je iemand verslaat met die achievement online (weet niet zeker of het in Player match ook werkt, maar zeker in ranked), dan krijg je deze achievement.
Zelf heb ik trouwens gistrren GH2 gekocht, dus heb GH3 even weggelegen (zit toch vast op hard bij de 1 na laatste tier, Slipknot en QotSA) Moet zeggen dat GH3 toch wel wat lekkerder weg speelt, in GH2 moet je de noten perfect raken lijkt het soms wel want noten die ik in GH3 100% zeker had geraakt, mis ik op een magische manier in GH2
![]()
Ik ben benieuwd, volgende week krijgt een van mijn huisgenoten deeltje 2 kijken of je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
GH2 vond ik juist relaxter spelen, ik raakte in GH3 vrijwel niks op hard, terwijl ik kon zweren dat ik ze raakte
Dat komt waarschijnlijk omdat GH3 nu niet meer helemaal nieuw voor je is, terwijl deel 2 dat wel was. 3 heeft op mij iig nog steeds een grote aantrekkingskrachtquote:Op maandag 10 december 2007 11:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar goed, de game heeft absoluut niet de aantrekkingskracht van het tweede deeltje. Vermakelijk, maar niks speciaals.
En omdat GH2 gewoon een betere tracklist heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat GH3 nu niet meer helemaal nieuw voor je is, terwijl deel 2 dat wel was. 3 heeft op mij iig nog steeds een grote aantrekkingskracht.
Tsja, maar hoe kan het dat ik dan nog steeds graag GHII speel en III eigenlijk niet. De game is hetzelfde, ik vind de muziek alleen gewoon niet zo tof.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat GH3 nu niet meer helemaal nieuw voor je is, terwijl deel 2 dat wel was. 3 heeft op mij iig nog steeds een grote aantrekkingskracht.
Schade Deutschland, alles ist vorbeiquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:56 schreef WRNL het volgende:
Ik bezit nu GH3 drie dagen maar als ik het spel opstart dan herstart de XBOX meteen opnieuw op
Iemand bekend met dit probleem?
-edit @ 21:59-
Ligt in ieder geval niet aan GH3. XBOX herstart al gewoon in zijn eigen hoofdmenu
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Schade Deutschland, alles ist vorbei
Ow haha. Ben bang van wel jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat je xbox een retourtje Duitsland krijgt.
schade aan je systeem, dus naar Duitsland, het spelen is voorbijquote:
dat heb ik dus andersom, deel 2 vond ik allemaal leuke liedjes, deel 3 vond ik niet zo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vind deel 2 dikke bagger.
Ben begonnen met deel 3, en als je daarna met 2 gaat beginnen is dat echt een enorme stap achteruit.
Ten eerste zijn 85% van die nummers covers, en blijven niet in mn hoofd zitten.
Wat bij deel 3 dus wel gebeurde.
Cliffs of Dover, Knights of Cydiona, La Grange, Talk dirty to me, Paint it black enz.
Star power activeren is je gitaar in de lucht smijten voordat hij aangaat.
Geen co-op over Live.
Op hard bedoel je?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
ff een tip voor als je slash gaat pakken, bewaar minstens drie powerups voor zijn eind solo, gegarandeerd succes.
Die kan je alleen in Co-Op spelenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:56 schreef taart het volgende:
wanneer unlock je nummers al helicopter en reptilianog niet tegengekomen.
verkoop die gitaar dan.quote:Op zondag 16 december 2007 18:48 schreef linebear het volgende:
hoe versla ik die Tom Morello !? Ik speel de game met de gewone controller, met die gitaar vind ik het niet echt lekker spelen...
Heb vanmiddag nog met de controller de easy-career uitgespeeld,co-op met m;n vriendin op de gitaar, dat danwel.quote:Op zondag 16 december 2007 20:43 schreef =HellFire= het volgende:
Dit spel zonder gitaar spelen is toch niet te doen, not to mention suf (de discussie dat GH sowieso suf is daargelaten)???
Ik zou wachten op volgend jaar, wanneer de stereo-versie uit komt.quote:Op zondag 16 december 2007 19:19 schreef Steve-O het volgende:
Crap wil dit spel ook alleen nergens te vinden voor de Wii .
Die battles zuigen eerlijk gezegd. Je moet gewoon spelen en maar kijken of je goede powers krijgt. Zo niet, mag je dat KUT NUMMER nog eens aan horen.quote:Op zondag 16 december 2007 21:37 schreef linebear het volgende:
maar ja, nog geen tips om tom te verslaan
oranje was met y dacht ik (360 versie dan)quote:Op zondag 16 december 2007 20:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog met de controller de easy-career uitgespeeld,co-op met m;n vriendin op de gitaar, dat danwel.
Tot aan hard moet het wel te doen zijn, de 4 triggers komen overeen met groen, rood, geel en blauw. hoe oranje werkt, geen idee eigenlijk.
Zelfde als starpower gebruiken, je gitaar omhoog gooien. Op de 'gewone' controller is dat bij de PS3 versie select.quote:Op maandag 17 december 2007 08:45 schreef linebear het volgende:
hoe kan ik ook alweer die power ups los te laten...
Battles zijn kans-spelen en dat zuigt gewoon hard. Het lijkt zo leuk en uniek, maar in de praktijk is het dikke prut. Gelukkig compenseert de rest van het spel deze tekortkoming.quote:Op maandag 17 december 2007 08:24 schreef Jovatov het volgende:
Battlen is een beetje kwestie van geluk hebben.
Je kan ook proberen om drie power ups op te sparen en dan op het juiste moment los te laten, met een goede combinatie, (hogere moeilijkheidsgraad, dubbele noten en knipperende noten) is hij bijna gelijk dood.
Ik dacht ook dat het puur geluk was, ik had de hele game ge-aced op Hard en dan loop je tegen een muur tegen Lou. Echter, na 100 keer proberen heb ik hem verslagen, niet omdat ik toevallig de juiste powerups kreeg, maar omdat ik dat hele nummer gewoon steengoed speelde.quote:Op maandag 17 december 2007 10:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Battles zijn kans-spelen en dat zuigt gewoon hard. Het lijkt zo leuk en uniek, maar in de praktijk is het dikke prut. Gelukkig compenseert de rest van het spel deze tekortkoming.
Kun je dan dat nummer ook gewoon als 'nummer' spelen? Ik vind het een geniaal nummer (en ziek moeilijk natuurlijk) maar die hele battle die eraan verbonden is boeit me voor geen zier.quote:Op maandag 17 december 2007 23:46 schreef Mystikvm het volgende:
Iemand trouwens die boss battle pack gedownload? The Devil Went Down To Georgia bevat ook de passages die Lou speelt. Ik raad aan hem in practice mode te spelen, mijn vingers vielen er echt af.
Fucking onmogelijk.
Als je de 360 versie hebt (en volgens mij ook de PS3 versie) dan kan je voor nop een pack downloaden met de losse nummers erin, zonder boss battle.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kun je dan dat nummer ook gewoon als 'nummer' spelen? Ik vind het een geniaal nummer (en ziek moeilijk natuurlijk) maar die hele battle die eraan verbonden is boeit me voor geen zier.
quote:Heb gister Guitar Hero 3 gehaald voor de Xbox, echt superspel! Maar ik heb een probleem, de 4e knop (de blauwe) wordt 6 van de 10 keer niet gedecteerd als ik die aansla, het ene moment werkt ie prima maar het andere mis ik elke blauwe noot omdat dat ding mijn aanslag niet registreert, het is zelfs zo apart dat ik het ene potje wel gebruik van de knop kan maken en het andere potje niet
Ik denk dus om 'm te wisselen, lijkt mij logisch dat het aan dat ding ligt. Heb ook met andere vingers geprobeerd die knop werkend te krijgen maar ook bij middelvinger/wijsvinger verandert er niets.
Terugbrengen dus?!
Lijkt mij ook, maar probeer eerst eens een aantal keer de nek van je gitaar los te halen en weer vast te maken, misschien heb je simpelweg last van slecht contact (en check meteen op verbogen pinnetjes)quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:59 schreef 3lmo het volgende:
Om maar even mijn post op Tweakers te quoten waar de reactiesnelheid weer lekker traag is
[..]
Ik zal hem dan eens in Practice Mode spelen, want in Career ga ik al af bij 2%.quote:Op zondag 23 december 2007 18:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat is jullie maximale score met TTFAF op Expert? Ik doe hem soms als Face-Off tegen vrienden, mn max ligt nu op +- 82.00Word echt gruwelijk gestoord van dat nummer
(voordeel van Face-Off is dat je niet af kunt gaan, dus je kan gewoon doorplingelen ook al zuig je)
Ik snap dat je je op een bepaald moment helemaal inleeft in het spel, maar om nu die gitaar tegen de salontafel kapot te slaanquote:
Was het maar waar.quote:Op zondag 23 december 2007 19:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik snap dat je je op een bepaald moment helemaal inleeft in het spel, maar om nu die gitaar tegen de salontafel kapot te slaan
''Smashed guitars just seem to sound better''quote:Op zondag 23 december 2007 19:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kan Lou niet verslaan op medium.
Zo begon het bij mij ookquote:Op maandag 24 december 2007 07:21 schreef Jovatov het volgende:
Volgens mij heeft mijn blauwe knop sinds gister ook kuren, soms doet hij het wel, soms ook niet.
Heb het spel nu ook al 2 weken voor de x360 (gh1 en 2 niet gespeeld) en zit nu ook bij tier 7 op Hard maar damn wat is dat moeilijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef GotenSSJ het volgende:
En ik kom nog steeds niet verder bvij Tier 7 op Hard![]()
In GH2 speel ik de moeilijkste nummers gewoon uit op hard (Hangar18, Six, Jordan ed.) maar in GH3 wilt het maar niet lukken
Ik moet dankzij Guitar Hero onder het mesquote:Op zondag 23 december 2007 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, bijna de 1000 note streak gehaald op One op Hard (942 stuks), de 250.000 puntengrens gepasseerd op TTFAF op Hard en weer wat dichter bij uitspelen op Expert.
Mijn pols doet echt pijn nu, iets zegt me dat deze game niet heel gezond is.
Sue the bastards!quote:Op woensdag 26 december 2007 15:07 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
misschien een kapotte schouder
de mijne voelt beurs aan de laatste tijd [afbeelding]
De pees van mijn pink is helemaal verrot. Er zit een verdikking op en daardoor gaat mijn pink iedere keer op slot en kan ik hem amper meer bewegen. Dus nu moet er een stuk van de pees afgesneden worden, eind januari...quote:
Alt strummenquote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
Goeie tip voor alt strummen is klikjes tellen, net zoals je noten telt als je alleen op of neer strumt. Het komt bij alt strummen echt aan op het kennen van de nummers. Als je weet hoeveel noten er op komst zijn dan ram je ze er zo uit.
Het werkt om eerlijk te zijn het best om heel snel op en neer te strummen in het begin. Ga in practice mode en speel de Darkness Riff van One, of het beginstuk van Knights of Cydonia. Als je daar goeie streaks neer kan zetten dan moet je wat langzamere nummers proberen.
Langzaam alt strummen is veel moeilijker dan snel alt strummen.
BTW, ik gebruik bij Number of the Beast op Hard geen alt strumming. Gewoon korte slagen met mijn duim naar beneden is voldoende, hoewel ik wel een hogere score zou halen met alt strumming. Maar het gaat net te traag voor mijn gevoel om dat goed te doen.
the devil is een pokkemnummer om te spelen xDquote:Op donderdag 27 december 2007 11:57 schreef Xbox_360 het volgende:
He verdomme, Slayer en Metallica op Hard wil maar niet lukkenHeb nu wel Number of the Beast en Cliffs of Dover (daar had ik zelfs 4 sterren voor) op Hard.
Op Expert zit ik nu vast bij The Metal
Frustratie![]()
Als ik ze dan eindelijk op hard zou halen, zou ik ook nog The Devil Went Down To Georgia moeten spelen op hard en das ook niet echt een makkelijk nummer. Wel een vet nummer
Welk niveau? Star Power bewaren voor het laatst heb je zeker al geprobeerd..quote:Op donderdag 27 december 2007 12:22 schreef Jovatov het volgende:
Ik zit nu al een paar dagen vast op Knights of Cydonia. Wat een bagger stuk op dat eind, ik kom steeds tot 98% en dan ga ik af
Nee, alleen maar mensen die veel te goed zijn in die game. En Krezip interesseert me niet zoveel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:04 schreef =HellFire= het volgende:
Morgen Guitar Hero III event in de HMH, samen met Krezip. Ik loop er rond voor foto's /verslaggeving.Komt er hier nog iemand?
Haha, komt me bekend voor. Heb ik nu met Hard. Ik ben nu bij de zesde tier of zo, en het ging me nog aardig af ook. Dus ik toch maar eens One proberen op Hard, beetje uitdaging en zo. Het begin was echt te makkelijk, maar daarna die solo...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:05 schreef cheqy het volgende:
Echt een vette game. Ik heb carriëre op easy uitgespeelt en dacht medium ook even te doen. Valt puur tegen.
Ik heb kramp in mijn vingers en mijn oogbollen liggen nog te stuiteren in mijn kassen.
Ik moet nog even wennen dat ik een extra noot er bij heb op medium. Ik ben natuurlijk gewend aan die drie in easy. Misschien was het ook niet helemaal snugger van me maar ik pakte ook meteen One in quickplay op medium, gewoon omdat ik Metallica gek ben. In het begin kon ik aardig meekomen maar later in de song was het voor mij alle hens aan dek en mijn vingers zowat in de knoop.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Haha, komt me bekend voor. Heb ik nu met Hard. Ik ben nu bij de zesde tier of zo, en het ging me nog aardig af ook. Dus ik toch maar eens One proberen op Hard, beetje uitdaging en zo. Het begin was echt te makkelijk, maar daarna die solo...Toch maar even mijn hammer ons en pull ofs perfectioneren..
Het valt wel mee uiteindelijk. Ik kan hem nu ook zonder SP, als je hem 1 of 2 keer hebt gehaald dan gaat het als vanzelf. Het is een onlogisch ritme, maar als je hem doorhebt dan gaat het net.quote:Op zondag 30 december 2007 00:00 schreef Xbox_360 het volgende:
Moet op Hard alleen nog Raining Blood voordat ik verder kan, maar dat mosh-gedeelte is gewoon fucking onmogelijk!!
Het is niet alleen onlogisch, maar ook nog veel te snel. Ik heb Guitar Hero 2 helemaal uitgespeeld op hard, maar door Raining Blood krijg ik Guitar Hero 3 maar niet uitgespeeld. The Devil Went Down To Georgia overleef ik ook (nog) niet op hard, dus na Raining Blood heb ik nog een probleem.quote:Op zondag 30 december 2007 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het valt wel mee uiteindelijk. Ik kan hem nu ook zonder SP, als je hem 1 of 2 keer hebt gehaald dan gaat het als vanzelf. Het is een onlogisch ritme, maar als je hem doorhebt dan gaat het net.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
sinds afgelopen weekend ook eindelijk guitar hero 3 in huis voor de 360.
Op easy alles op 5 sterren uitgespeeld behalve dat K-nummer van Slayer. Nu op Medium begonnen, maar dat valt tegen met die blauwe knop erbij... m'n pink heeft niet altijd zin
Mijn account : http://www.guitarhero.com/accounts/400052
Op welk niveau?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Als je het stuk van Slayer tot na Mosh 1 zo goed als FC'ed dan heb je hem al bijna 5*
En dat is redelijk te doen mensenIk heb er zelf 6/7x over gedaan (nooit eerder een GH gespeeld)
2 niet zo heel intensief gespeeld die had ik even geleend van een collega om te kijken wat het was... 3 is iig redelijk pittig op medium (tot nu toe) alhoewel er wel redelijke verbetering in zit.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:33 schreef Ash het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde
Alles op 5 sterren (Easy) behalve dat nummer van Slayer.
En mijn pink werkt ook niet altijd mee, bij medium.
Ik heb trouwens het gevoel dat op medium spelen in GH3, veel moeilijker is geworden dan in GH2.
Of ik ben nog slechter geworden
Ik heb hem op de PS3 maar toevallig van de week gespeeld op de WII.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:53 schreef Elmo-cool het volgende:
zijn hier mensen met gitaar hero op de wii? of is die nog niet uit?? die lijkt me wel vet![]()
![]()
Ik heb 'm op de Wii. Erg anders dan de rest is de speelervaring overigens niet, afgezien van de trilfunctie en het geluid uit de Wiimote. En je kunt vooralsnog geen songs downloaden, maar naar het schijnt komt daar in dit eerste kwartaal van 2008 verandering in...quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:53 schreef Elmo-cool het volgende:
zijn hier mensen met gitaar hero op de wii? of is die nog niet uit?? die lijkt me wel vet![]()
![]()
met de pink moet je gelijk afleren, even je 3 vingers verzetten en verder spelen, anders komquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:33 schreef Ash het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde
Alles op 5 sterren (Easy) behalve dat nummer van Slayer.
En mijn pink werkt ook niet altijd mee, bij medium.
Ik heb trouwens het gevoel dat op medium spelen in GH3, veel moeilijker is geworden dan in GH2.
Of ik ben nog slechter geworden
Achievements...quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:37 schreef Leonos het volgende:
Wat heeft het nut om iets naar 5 sterren te spelen als je het ook gewoon normaal kan uitspelen?
Ik vind het juist makkelijk om wel je pink te gebruiken bij medium... Dan wen je vast aan je pink, omdat je die later ook nodig hebt in hard idd. Als je op hard nog met je pink moet gaan leren spelen krijg je daar denk ik problemen mee...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:07 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
met de pink moet je gelijk afleren, even je 3 vingers verzetten en verder spelen, anders kom
je later in de problemen met Hard.
Mee eens... Het is lullig dat mensen er moeite mee hebben en dat is ook wel begrijpelijk, maar anders leer je het jezelf toch echt verkeerd aan en dan is het alleen maar moeilijker om het daarna weer op te pikken... Zeker als je daarna op expert gaat spelen. Je moet juist wel met je pink spelen, oefening baart kunstquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:36 schreef Jovatov het volgende:
Gewoon met je pink spelen hoor. Anders moet je al helemaal knetterveel je hand gaan verplaatsen. Plus dat dan groen+blauw/rood+oranje heel moeilijk wordt. En groen + oranje helemaal onmogelijk.
Je wordt vanzelf handiger met je pink.
NIet eens linkjes?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:53 schreef Elmo-cool het volgende:
ik heb filmpjes op de wii site gezien van mensen die het spel spelen, echt melig
Krijg je dan per liedje achievements of per moeilijkheidsgraad?quote:
Voor achievements moet je aan bepaalde eisen voldoen. Dit zijn ze allemaal:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:29 schreef Leonos het volgende:
Krijg je dan per liedje achievements of per moeilijkheidsgraad?
Heb je die guitar battle ook op 5 sterren die laatste?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Voor achievements moet je aan bepaalde eisen voldoen. Dit zijn ze allemaal:
http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/code/939093.html (scroll een eindje naar beneden, naar het kopje 'unlockables')
Zo ben ik vanmiddag Rock Guru geworden door voor alle songs op medium vijf sterren te halen. (Overigens neem ik aan dat de achievements voor alle versies hetzelfde zijn...)
Voor battles krijg je geen sterren. Je kunt alleen winnen of verliezen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb je die guitar battle ook op 5 sterren die laatste?
En Slayer ! DamnIk moet nog oefenen
Zojuist Medium uitgespeeld en Slayer op easy op 5 sterren gekregen (daarmee alles op easy op 5 sterren).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Voor battles krijg je geen sterren. Je kunt alleen winnen of verliezen.
Slayer is een eitje overigens, je moet alleen het ritme in die moshes doorkrijgen. Daarna is er echt niets meer aan.
Misschien ergens op internet te bestellen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:47 schreef WasQ het volgende:
Heeft toevallig iemand de Wii-versie ergens zien liggen in de winkel, dit jaar nog? Ik wil hem graag hebben, maar hier in Tilburg istie al een tijdje niet te krijgen, voor zover ik weet. En dat is NIET leuk!
Absoluut. Je moet alleen wel van muziek houden en dan vooral van rock, punk en metal.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:01 schreef epimethea het volgende:
1) is het echt zo leuk als iedereen doet zeggen?
Alleen spelen is geweldig, over co-op kan ik geen mening geven omdat ik dat nog nooit gedaan heb.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:01 schreef epimethea het volgende:
2) is alleen spelen leuk of is het net zoals de meeste wii games alleen leuk in co-op?
Het is zowel mogelijk om tegen anonieme/onbekende tegenstanders te spelen als tegen vrienden d.m.v. je Friend Code.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:01 schreef epimethea het volgende:
3) hoe werkt het online gedeelte op de wii, kan ik met onbekende peeps spelen of moet het via die omslachtige wii friends code troep?
In de standaardopstelling (dus als je rechtshandig bent), druk je de frets in met de vingers van je linkerhand en strum je met je rechterhand. Ik kan het geheel moeilijk inschatten, maar ik heb geprobeerd jouw situatie na te bootsen, en ik kon nog prima strummen met mijn wijsvinger plus knokkel van mijn duim.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:01 schreef epimethea het volgende:
4) ik ben een gedwongen linkshandig persoon daar ik 3/4 van me duim mis aan me rechterhand (neej geen vuurwerk) is het goed te spelen als zowel links and rechtshandige (ivm met de whammie en de frets)
1) Als je het al eens in de arcade hebt gedaan... tja, denk niet dat het heel erg veel is veranderd. Concept is hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:01 schreef epimethea het volgende:
hoi,
ik heb in december guitar hero voor de wii gekregen, echter nooit uitgepakt omdat ik ook al maria galaxy speel en mijn tijd verdoe met WoW.
nu heb ik mg uitgespeeld met alle sterren en wow begint ook te vervelen.
ik heb echter een aantal vragen waarvan ik hoop dat een aantal ze kan beantwoorden.
dit omdat ik hem anders liever verkoop (lees ik heb de mogelijkheid om em gewoon terug te brengen/om te ruilen ondanks de bondatum en ik zag op marktplaats mensen bizar hoog bieden)
1) is het echt zo leuk als iedereen doet zeggen? ik ken gh nog van voor de jaren 2000 in de arcade leuk om 10min te spelen and thats it?
2) is alleen spelen leuk of is het net zoals de meeste wii games alleen leuk in co-op?
3) hoe werkt het online gedeelte op de wii, kan ik met onbekende peeps spelen of moet het via die omslachtige wii friends code troep?
4) ik ben een gedwongen linkshandig persoon daar ik 3/4 van me duim mis aan me rechterhand (neej geen vuurwerk) is het goed te spelen als zowel links and rechtshandige (ivm met de whammie en de frets)
Yeah rightquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:12 schreef Hawker het volgende:
Egt vet spel, wel kut van die paar onmogelijke liedjes ja. Heb eindelijk TTFAF op expert gehaald, maar slayer wil nog steeds niet lukke (raining blood)
quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:43 schreef epimethea het volgende:
bedankt voor alle antwoorden
mocht ik in 2de instantie het toch niet zo super vinden dan pm ik je wel wasq. prijs zal niet veel hoger liggen dan de officiele verkoopprijs als ik em niet via marktplaats probeer te slijten
quote:Op woensdag 9 januari 2008 03:43 schreef epimethea het volgende:
ik ga nu lekker slapen, maar morgen ga ik lekker op me vrije dag de wii versie uitpakken en proberen
mocht ik in 2de instantie het toch niet zo super vinden dan pm ik je wel wasq. prijs zal niet veel hoger liggen dan de officiele verkoopprijs als ik em niet via marktplaats probeer te slijten
quote:Hello,
Thank you for taking the time to contact us here at Activision.
We will be in touch with you once we have detailed information regarding the European replacements.
Que ?quote:
De Wii versie, geluid enzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:57 schreef Steve-O het volgende:
Que ?
Ben pas op medium begonnen . Merk wel dat als ik het een week niet speel dat je het toch snel verleerd...
Ik heb ook de Wii versie maar heb geen problemen met mijn geluid ? En idd kramp staat bij verbonden met GHIIIquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:59 schreef Vampess het volgende:
[..]
De Wii versie, geluid enzo
En dat niet spelen heb ik ook gemerkt, ineens weer sneller kramp
Het schijnt mono op genomen te zijn ofzo. Ik heb er zelf ook geen last van, maar wil natuurlijk wel de nieuwste versie hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:08 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb ook de Wii versie maar heb geen problemen met mijn geluid ? En idd kramp staat bij verbonden met GHIII
Nooit op gelet ben altijd te gefocused op mijn scherm .quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:43 schreef Vampess het volgende:
[..]
Het schijnt mono op genomen te zijn ofzo. Ik heb er zelf ook geen last van, maar wil natuurlijk wel de nieuwste versie hebben
Edit; linkje
Ik heb hetzelfde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:12 schreef super-muffin het volgende:
Echt stom dat ik mijn Guitar Hero terug heb gebracht naar de winkel omdat mijn gitaar kapot was. Has volgens mij veel beter direct naar de fabrikant kunnen mailen.
Zit nu al een tijdje zonder, en ik mis het
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:50 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/29410.html
GH filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |