quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Echt, clusterbommen ofzo lijkt me een top idee..
napalm is pijnlijker 14.gifquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Er zal niemand zijn die dit soort debielen zal missen.
Ban!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:15 schreef Waris7 het volgende:
Jumpende mongolen zijn grappig xD
Goeie!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:19 schreef JDude het volgende:
Misschien kunnen ze zoeen houten trap in Utrecht als jumplocatie gebruiken?
Jij bent zielig!quote:
Dat heet jeugdsentiment.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:26 schreef Elwood1802 het volgende:
Je naam is oud en niet meer te gebruiken tinusje
Reddeloos verloren, afvoeren naar werkkampen...quote:
quote:
Nog meerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
weet je hoe hard .... Who needs sonja bakker ( om af te vallen) wanneer er kanker is
( patrick jumpen ziet eruit alsof tie kanker heeft ;P)
![]()
die filemon ziet er ook uit als een doorgehaalde piemelneusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
Is die rechter patrick jumpen ?
[afbeelding]ziet er gezond uit die knul !
Hoehhhh, jij bent stoer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:52 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga die ventjes altijd bedreigen als ze beginnen met jumpen, laatst ook, stonden er van die gastjes in de kroeg ineensch te jumpen. Dan er op aflopen, en dan met een zeer dreigende kop zeggen: OPTYFEN met jullie KUTdansje, dat doe je maar ergens buiten afgezonderd! Toen gingen ze nog weg ook
hoeveel 12 jarigen gaan er nd kroeg?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hoehhhh, jij bent stoer.
Hoe oud zijn jumpertjes gemiddel, twaalf?
mag ik jou aanrakenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Er zal niemand zijn die dit soort debielen zal missen.
ligt aan de kroeg, hier op de camping is er één keer per week kinderdisco in de kroeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeveel 12 jarigen gaan er nd kroeg?![]()
Vast een leuk idee van hun moeder ofzoquote:
de camping jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ligt aan de kroeg, hier op de camping is er één keer per week kinderdisco in de kroeg.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=pNaH7in1DkQ
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:48 schreef Ravage het volgende:
Patrick Jumpen... ik zeg: twee van deze dingen aan z'n oren
[afbeelding]
en als ie bijkomt in het ziekenhuis: ha sorry het zijn toch jumper cables![]()
Je hebt gelijk, maar toch heb ik ergens zin om een bom in het hoofdkantoor van die Zingende Ondernemer of wat dan ook te plaatsen..quote:
OMIJNGOD@!!!! BOM!! KANTOOERR!!! PATRICKK!!! JUMPEENN!! FRIESLAND!!! BOEREENNN!!! AAAAAAAAAH!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=pNaH7in1DkQ
Dan krijgen we daarna vast het wereldrecord jumpen voor gehandicapten...quote:
Of een flat gebouwquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:19 schreef JDude het volgende:
Misschien kunnen ze zoeen houten trap in Utrecht als jumplocatie gebruiken?
OMGLOLLERCOPTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111einzquote:
Beter halen ze Wii...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja "de jeugd beweegt toch te weinig tegenwoordig", dus in dat opzicht is het op zich wel weer goed.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |