abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52422347
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Kun je misschien even kijken wat het precies is? dan kan er ff een stukje op ds komen.
quote:
Ceny (prijzen):
Lange zijde overdekt: Západní tribuna – krytá: 850,- Kč
Lange zijde onoverdekt: Západní tribuna – nekrytá: 750,- Kč
Lange zijde overdekt: Východní tribuna – krytá: 800,- Kč (rodinné vstupné do sektoru B: 200,- Kč)
Lange zijde onoverdekt: Východní tribuna – nekrytá: 700,- Kč
Zuid overdekt: Ji¸ní tribuna – krytá: 400,- Kč (důchodci, studenti, ZTP do sektoru G: 300,- Kč)
Zuid onoverdekt: Ji¸ní tribuna – nekrytá: 300,- Kč
Noord overdekt: Severní tribuna – krytá: 500,- Kč
Noord onoverdekt (hier zitten de Ultras): Severní tribuna – nekrytá: 450,- Kč
HOSTE (Gasten=Noord): 850,- Kč
Bron: http://www.slavia.cz/novinka.asp?id=13504&typ=

Wij betalen dus dezelfde prijs als de lange zijde overdekt. De hoofdprijs.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:24:59 #127
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_52422392
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Idd Colin ja,. Hij zorgt dus voor onrust, kut spelers en slechte taktiek. Laten er niet vergeten dat het zijn taktiek was die ons de wedstrijd tegen bremen heeft gekost.

Hij lult mooi maar hij brengt bijster weinig meerwaarde voor Ajax op het moment.
Conclusie: ten Cate moet ontslagen worden als Ajax de CL niet haalt.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:26:08 #128
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52422429
En met welk vak moet je dat gastenvak eigenlijk vergelijken?

Ajax supzaken zegt idd dat ze 850 kronen hebben betaatl hoor ik net.
pi_52422453
Ik zie momenteel nog liever Adrie Koster aan het roer. Die kan tenminste nog wel het verschil zien tussen een talent en een baggerspeler.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:27:51 #130
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52422491
Boakye.. was/is dat dan een serieuze optie voor een basisplek??

Ik bedoel.. Colin kan beter bij een 4e klasse amateur gaan voetballen maar zo geweldig is die Boakye toch ook niet of wel?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52422499
Waar zit 't uitvak? Tegenover welke zijde

http://www.worldstadiums.(...)ague_rosickeho.shtml dat is t stadion btw
pi_52422549
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:27 schreef Tazmaniac het volgende:

Ik bedoel.. Colin kan beter bij een 4e klasse amateur gaan voetballen maar zo geweldig is die Boakye toch ook niet of wel?
Hij speelde destijds 2x Kalou uit de wedstrijd. Daarna heeft hij geen kans meer gekregen. Maar goed hij had ook Van der Wiel er kunnen zetten, ware het niet dat Colin zijn mattie is.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52422550
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef PLAE@ het volgende:

En met welk vak moet je dat gastenvak eigenlijk vergelijken?

Ajax supzaken zegt idd dat ze 850 kronen hebben betaatl hoor ik net.
Zuid. Volgens mij zelfs onoverdekt of ook overdekt. Geloof dat het sector G (overdekt)/ g (onoverdekt) is van Sever Tribuna (Noord).

Kaartje: http://www.slavia.cz/stadion.asp
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52422610
Wie weet waar er zwart op wit staat dat de prijs van het uitvak de prijs moet hebben van het tegenovergestelde vak.
pi_52422726
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:15 schreef BB-boy het volgende:
Mischien kunnen we volgend jaar Boakye terugkopen voor 5 miljoen
Krijgen we de opleidinsopbrengsten nog terug
pi_52422732
Ben blij als Ten Cate bij Ajax weg is, met zn kut wanbeleid, zijn tactiek zuigt en wisselbeleid hoef je helemaal al niet over te beginnen, ach ja wat boeit hem het, hij is toch weg volgend jaar
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:37:06 #137
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52422747
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:27 schreef Tazmaniac het volgende:

Hij was echt man of the match in de bekerfinale toen, hij speelde supergoed
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52422752
Aan tussenjaren ben ik onderhand toch wel aan gewend
pi_52422753
Jezus wat een bullshit om zo'n bericht de wereld in te brengen na een belangrijke wedstrijd waarin Colin dramatisch was. Zoiets zou een paar weken eerder ook al bekend zijn in de media maar het lijkt erop dat ze er precies mee wachten tot het meest slechte moment voor Ajax. Het bericht komt ook weer van Vi.nl
pi_52422760

Aanvoerder; weet jij welk vak wij moeten zitten?
pi_52422796
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:36 schreef Jnk18 het volgende:
Ben blij als Ten Cate bij Ajax weg is, met zn kut wanbeleid, zijn tactiek zuigt en wisselbeleid hoef je helemaal al niet over te beginnen, ach ja wat boeit hem het, hij is toch weg volgend jaar
Ik snap die negativiteit eigenlijk niet.. ik ben helemaal niet ontevreden met Ten Cate.. Wie had er anders coach moeten worden? Die kwal van een adriaanse?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:39:19 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52422808
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:37 schreef Urquhart het volgende:
Aan tussenjaren ben ik onderhand toch wel aan gewend
We kunnen ook niet anders, het is gewoon al jaren kut. Elk jaar weer komt Ajax met grote praatjes over bij de beste 16 horen, elk jaar kampioen etc. En wat halen we? 1 troostprijs aan het begin en de beker.

Rigoreus zuiveren die directie! Echte Ajacieden aan het roer
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:39:27 #143
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52422810
Dus eigenlijk kostten onze kaarten 300Kc.

Ach geef die Tsjechen niet helemaal ongelijk. Men houdt totaal geen rekening met het inkomen van die mensen daar terwijl ons stadion half leeg is. Waarom zouden ze andersom ons dan veel goedkoper weg laten komen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:42:43 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52422894
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik snap die negativiteit eigenlijk niet.. ik ben helemaal niet ontevreden met Ten Cate.. Wie had er anders coach moeten worden? Die kwal van een adriaanse?
Ik wel. Ondanks dat het zo fucking cheap is om de trainer maar "Weer" de schuld te geven komt hij eigenlijk op alle vlakken tekort.

Hij kan niet met mensen omgaan die hij niet mag (perez) of geeft mensen die hij wel mag ontrecht voorkeur (colin)

Hij geeft na verlies altijd alles en iedereen de schuld behalve de spelers en zijn taktiek. Komt gewoon heel erg kinderachtig en weinig professioneel over.

Hij stelt een elftal op en wat er ook gebeurt, hoe overduidelijk iemand ook faalt, hij zal nooit iemand op tijd wisselen. Altijd maar weer in de 70ste minuut.

Tel daarbij op dat hij blijkbaar ook niet door 1 deur met V Geel kan, en ik zie niet in wat hij hier nog doet.
Get woke, go broke!
pi_52422914
We moeten Renato Augusto kopen van Flamengo . 19 jarige aanvallende middenvelder. West Ham heeft al 10 miljoen geboden. Lyon ziet hem als de nieuwe Juninho en heeft er 13 miljoen voor over. Real Madrid, Inter, Juventus, West Ham, Sevilla en Lyon zitten achter Renato aan.
pi_52422925
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook niet. Hij was op dat moment onze beste kaart die we konden krijgen. Hij is in sommige opzichten tegen gevallen en in sommige opzichten heeft ie het best goed gedaan.

Volgend jaar staat er weer een ander voor de groep maar om hem nu af te serveren als onkundig. En inderdaad die 70ste minuut begint te vervelen.
pi_52422941
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

We kunnen ook niet anders, het is gewoon al jaren kut. Elk jaar weer komt Ajax met grote praatjes over bij de beste 16 horen, elk jaar kampioen etc. En wat halen we? 1 troostprijs aan het begin en de beker.

Rigoreus zuiveren die directie! Echte Ajacieden aan het roer
Geld geld geld

Het gaat gewoon niet om dure internationale spelers aan te trekken of we moeten dat doen in samenwerking met een europese topclub zoals psv dat met chelsea doet. De doorgebroken jeugd lijkt de laatste seizoenen ook niet echt meer top te zijn. Jonge talenten scouten is nog wel een optie maar het is wel ontzettend moeilijk om die in het Ajax systeem te passen.
pi_52422945
mja als we over 2 weken winnen en de 2 competitie wedstrijden winnen is henkie natuurlijk weer de held!
pi_52422969
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:24 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Conclusie: ten Cate moet ontslagen worden als Ajax de CL voor de tweede keer op rij niet haalt.
Eens.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:45:48 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52422974
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:44 schreef Jnk18 het volgende:
mja als we over 2 weken winnen en de 2 competitie wedstrijden winnen is henkie natuurlijk weer de held!
De held zal ie nooit meer worden met zijn geziek mbt Perez. Op zo een manier een hele goeie voetballer niet alleen kwijt raken maar ook nog eens naar de grootste rivaal te laten gaan is debiel.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')