abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52420790
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Maduro deed dat goed ja. Hij keek gewoon waar de keeper heenging en dan rolde hij hem rustig in de andere koek. De keeper van Slavia gisteren dook al veel te vroeg naar de hoek, Klaas-Jan had dat gewoon moeten zien.
precies snap het ook niet
AFC AJAX
pi_52420798
ben er gewoon nog ziek van, altijd leuk gesprekken over voetbal tijdens de lunch.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52421164
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:27 schreef BonJovi het volgende:

[..]

precies snap het ook niet
Hij was gewoon de weg kwijt met dat rare loopje van hem, of hij was op zoek naar zijn vorm......
Built for Speed
pi_52421180
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:28 schreef HeatWave het volgende:
ben er gewoon nog ziek van, altijd leuk gesprekken over voetbal tijdens de lunch.....
Ik ook.. Ik hoop dat ze de 2 eredivisie wedstrijden goed aangrijpen voor meer ritme en om de angst uit het spel te halen.. de faalangst moet echt gaan!

En ik wil de aankoop(kopen) nu eindelijk wel eens op ajax.nl zien!

Nu weer werken!
pi_52421205
quote:
Van Geel met handen in het haar op zoek naar vierde keus
16-08-07

Het lukt Martin van Geel vooralsnog maar niet om zijn beloofde twee aankopen binnen te halen. Alhoewel men aangegeven heeft geen haast te hebben krijgt men tot op heden overal waar men aanklopt iedere keer de deksel op de neus: Riera, Defour en naar verluidt ook Boussoufa; hebben allemaal 'nee' gezegd op een aanbieding van Ajax. Inmiddels is Van Geel dus belandt bij zijn vierde keus, wie dat dan ook moge zijn. ,,Een speler van naam zal er niet komen", zo liet Van Geel duidelijk blijken. ,,De salarissen die we dat soort spelers moeten betalen zijn niet haalbaar voor Ajax, die kunnen we niet betalen", aldus de toelichting van de Technisch directeur.

Na het vertrek van Sneijder spraken wij onze bewondering uit over de vasthoudendheid van Van Geel en consorten, hetgeen Ajax maar liefst 27 miljoen euries opleverde. Maar wat gaat Ajax nu doen met die miljoenen? Een beetje speler van naam zegt men niet te kunnen betalen. Volgens ons staat er echter ruim 50 miljoen euro op de bankrekening. Wat gebeurd daarmee? Gaan de aandeelhouders een extra bonusdividentuitkering krijgen? Boeken we het aan het eind van dit jaar weg als 'positief bedrijfsresultaat', zodat Financiëel directeur Slop zichzelf en de andere stropdassen op de borst kan slaan? Of gaan we eindelijk eens een fundering leggen onder een afbrokkelend eerste elftal?

Lege huls
Volgend seizoen moeten we noodgedwongen afscheid nemen van Jaap Stam en misschien zelfs ook van Edgar Davids. Hedwiges Maduro loopt transfervrij de ArenA uit. Klaas Jan Huntelaar heeft al aangegeven na dit seizoen eens ergens anders te willen gaan kijken en zeer waarschijnlijk hebben inmiddels John Heitinga en Urby Emanuelson ook wel zin in een buitenlands avontuurtje. Henk ten Cate zijn contract loopt af en Ajax blijft met een lege huls achter. Is dat beleid voeren?

Ieder jaar meedoen om het kampioenschap en eens in de drie jaar een halve finale CL was toch de doelstelling? Als je alleen maar je beste spelers blijft verkopen en het geld dat dat oplevert afroomt naar de jaarrekening van de NV Ajax dan zijn we niet meer dan een opleidingsfabriek met het eerste elftal als etalage!

Redactie AjaxF-side.NL
pi_52421246
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik ook.. Ik hoop dat ze de 2 eredivisie wedstrijden goed aangrijpen voor meer ritme en om de angst uit het spel te halen.. de faalangst moet echt gaan!

En ik wil de aankoop(kopen) nu eindelijk wel eens op ajax.nl zien!

Nu weer werken!
Dat mag ik idd hopen, maar het zal weer lastig zat zijn om die koppies omhoog te krijgen.

Aankopen, tja, het is ons beloofd maar ik gok dat het er niet meer van gaat komen. Logisch, want je hebt al een prima team volgens HtC. HIj zei gisteren nog dat de verdediging stond als een huis...
Get woke, go broke!
pi_52421250
mjah, herkenbaar... Suarez speelde gister prima, misschien een van de weinige waar nog echt dreiging vanuit ging...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_52421267
Geld hebben we genoeg
AFC AJAX
pi_52421309
Geld boeit me niet... Bekers, schalen willen we hebben!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52421314
En weer thuis. Dat wordt een half jaartje CL-voetbal met Slavia kijken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52421318
V Geel doelt dus op het salaris, qua aankoop kunnen we Ronaldinho nog wel kopen, maar die gaar dan in zijn eentje meer verdienen dan de hele selectie bij elkaar en dat wil Ajax dus niet. Opzich logisch, maar een "gewone" topper moet wel kunnen hoor, dan maar 2 miljoen ipv 1 miljoen per jaar..
Get woke, go broke!
pi_52421330
Precies, we moeten echt iemand halen nog ziet er kut uit nu.
AFC AJAX
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:48:59 #89
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52421367
We hebben nog een hele lange seizoen te gaan jongens
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52421422
Verschrikkelijk hoe ze gisteren speelde, net een amateurclub. ze kunnen nu de begroting alweer aanpassen want gooi CL maar vast weg.
pi_52421436
quote:
,,Een speler van naam zal er niet komen", zo liet Van Geel duidelijk blijken. ,,De salarissen die we dat soort spelers moeten betalen zijn niet haalbaar voor Ajax, die kunnen we niet betalen", aldus de toelichting van de Technisch directeur.
Lekkere streek van hem, de beste en duurste spelers verkopen, en dan opeens de jood gaan uithangen. Hoe denk je dan een CL te pakken, en een landstitel en de KNVB beker als Ajax zijnde?
Op moraal???
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52421463
http://www.youtube.com/watch?v=_2x4f0iq93g&NR=1

Van Gaal op 1 minuut 38.

'Wij zijn de beste! En niet alleen van Rotterdam, maar ook van...' Afijn, kijk maar gewoon.
pi_52421539
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:52 schreef Roeni3 het volgende:

Van Gaal op 1 minuut 38.

'Wij zijn de beste! En niet alleen van Rotterdam, maar ook van...' Afijn, kijk maar gewoon.
Je gaat me toch niet vertellen dat dit de eerste keer is dat je dit ziet / hoort?
pi_52421596
WE moeten echt wel beter spelen dan dit hoor, dan winnen we amper van Twente ofzo.
AFC AJAX
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:58:06 #95
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52421624
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:51 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Lekkere streek van hem, de beste en duurste spelers verkopen, en dan opeens de jood gaan uithangen. Hoe denk je dan een CL te pakken, en een landstitel en de KNVB beker als Ajax zijnde?
Op moraal???
De CL winnen

Zooooo onrealistisch. Het was een gigantisch wonder dat je 'm nog 1x gewonnen hebt in de jaren '90. En dat je het jaar daarna in de finale stond.
pi_52421639
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:57 schreef BonJovi het volgende:
WE moeten echt wel beter spelen dan dit hoor, dan winnen we amper van Twente ofzo.
Dat zei ik al, dit is degradatie voetbal, dus het zal ook wel beter worden, maar ja... beetje jammer van gisteren alweer.
Get woke, go broke!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:58:36 #97
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52421641
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:52 schreef Roeni3 het volgende:

Van Gaal op 1 minuut 38.

Van Gaal zo'n type coach heeft Ajax nodig, die bluf/arrogantie/lef uitstraalt
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:59:06 #98
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52421652
Aanvoerder was kost dat kaartje ook alweer voor die gasten van Praag tegenover het uitvak
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:59:21 #99
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52421660
Louis van Gaal.. wat een tijden!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52421664
Voetbalzone comments, .
Bij elk bericht over Riquelme opperen dat hij wel wat voor Ajax is, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')