abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52419908
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:50 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nu moeten er gewoon een paar opstaan op het middenveld en vleugels, de ballen opeisen, iets ermee doen. En niet Huntelaar.

Vroeger als je HUNTELAAR! hoorde, wist je dat hij de bal had bij de goal en dat er een doelpunt aan zat te komen.

Als je nu Huntelaar hoort, dan heeft hij altijd de bal ergens op het middenveld omdat hij weer eens op een eiland staat en mee moet spelen van Ten Cate. Hij moet gewoon voorin kunnen blijven staan en de kansen afmaken! We zijn toch Ajax!
Idd, probleem bij Ajax is al jaren dat ze een spits in een vrije rol ergens vandaan kopen en hem dan in het keurlijf persen van het meevoetballen, gevolg: rendementsdaling van hier tot tokio.

KJH moet lekker kunnen loeren en draaien en zich vrijspelen, meer niet. Als dat niet mag bij Ajax heb je WEER de verkeerde gehaald. Al wist hij zich toch nog redelijk te redden het vorige seizoen, maar er zit veel meer in, maar dat mag niet van Ajax...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52419930
Zit ook nog steeds zwaar in twijfel over Praag. Zal een last minutje worden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52419974
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet meer dan logisch na gisteren.

Ajax moet echt als een debiel spelen tegen de Graafschap, die ploeg moet met hele dikke cijfers klop krijgen, dit team heeft een opsteker nodig, een goed resultaat. Anders loopt het binnen nu en 2 weken alweer volledig spaak dit seizoen.
Is al moeilijk genoeg tegen de superboeren, maar zou mooi zijn.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52420010
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:55 schreef Longmen het volgende:

[..]

Sja, als ze spelen zoals gisteren gaat Ajax op degradatie af, en zo erg zal het toch ook weer niet zijn denk ik...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52420031
Tja gewoon winnen in Praag. Maar kijk eens tegen Heerenveen, AZ in de play - offs we hadden verloren en moesten persee winnen en toen deden we dat ook. Hopelijk lukt het dit keer ook.
AFC AJAX
pi_52420080
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Zit ook nog steeds zwaar in twijfel over Praag. Zal een last minutje worden...
Ik wil wel heen, heb waarschijnlijk ook wel vrij. Alleen zijn velen of in dubio, of kunnen ze geen vrij krijgen, en of ik alleen wil gaan...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52420089
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, probleem bij Ajax is al jaren dat ze een spits in een vrije rol ergens vandaan kopen en hem dan in het keurlijf persen van het meevoetballen, gevolg: rendementsdaling van hier tot tokio.

KJH moet lekker kunnen loeren en draaien en zich vrijspelen, meer niet. Als dat niet mag bij Ajax heb je WEER de verkeerde gehaald. Al wist hij zich toch nog redelijk te redden het vorige seizoen, maar er zit veel meer in, maar dat mag niet van Ajax...
Maar nu komt de vraag... We hebben Suarez gekocht. Linksvoor komt hij eigenlijk niet tot zijn recht, daar is iedereen het wel over eens, hij moet kunnen zwerven om Huntelaar heen.

Gaan we dan zonder nr 10 spelen. Of zonder 2 echte vleugels. We kunnen niet 5 spelers opstellen die allemaal bijna alleen maar met aanvallen bezig zijn.. of wel?

------Suarez--Huntelaar------
Bakir--------10-----------Rommedahl
------Davids-----Gabri-------
Vermaelen---Stam---Heitinga
----------DE STEEK-------------
pi_52420145
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Maar nu komt de vraag... We hebben Suarez gekocht. Linksvoor komt hij eigenlijk niet tot zijn recht, daar is iedereen het wel over eens, hij moet kunnen zwerven om Huntelaar heen.

Gaan we dan zonder nr 10 spelen. Of zonder 2 echte vleugels. We kunnen niet 5 spelers opstellen die allemaal bijna alleen maar met aanvallen bezig zijn.. of wel?

------Suarez--Huntelaar------
Bakir--------10-----------Rommedahl
------Davids-----Gabri-------
Vermaelen---Stam---Heitinga
----------DE STEEK-------------
Leo komt ook weer terug
pi_52420164
Litmanen waar ben je
AFC AJAX
pi_52420171
Leo is niet echt een duideiljke nummer 10 die met passjes strooit ofwel?
pi_52420229
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:03 schreef Mindstate het volgende:
Inderdaad en dat is waar het aan ontbeerd... een 10 die ballen opeist.. een (beperkte) actie heeft.. steekballen kan geven en inzicht heeft.. niet een die alleen een actie heeft.
pi_52420240
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:03 schreef Mindstate het volgende:
Nee maar bedoelde gewoon meer in de opstelling zelf, aangezien Davids er wel alweer op staat.
pi_52420301
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:06 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee maar bedoelde gewoon meer in de opstelling zelf, aangezien Davids er wel alweer op staat.
Leo zou dan op Bakir's plaats kunnen en Bakir dan op rechts of op 10.. maar op 10 wil ik liever een betere speler zien dan Bakir.
pi_52420307
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:55 schreef Longmen het volgende:

[..]

Inderdaad is moeilijk
Bloed, zweet en tranen!
pi_52420453
Net even de beelden op het sportjournaal gezien. Vind het beide geen penaltys, maar mijn god wat schiet KJH die bal beroerd in zeg .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:16:55 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52420521
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Net even de beelden op het sportjournaal gezien. Vind het beide geen penaltys, maar mijn god wat schiet KJH die bal beroerd in zeg .
Vond het treurig om te zien dat Henk ten Cate Ajax' strafschop wel terecht vond en die van Slavia Praag niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52420523
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij raakte hem totaal verkeerd, zei hij.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52420534
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is het hele probleem van Ajax de afgelopen 10 jaar. Spelers en trainers kopen en ze op een manier laten spelen wat ze niet ligt.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:17:26 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52420544
quote:
Stelling: 71% Ajax kan Champions League wel vergeten
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De groepsfase van de Champions League is voor Ajax allesbehalve binnen handbereik. De Amsterdammers verloren in de eigen Arena het eerste voorrondeduel tegen Slavia Praag met 1-0. De bezoekers van Telesport.nl geloven daardoor niet meer in de kansen van Ajax. Maar liefst 71 procent zegt dat 'Ajax deelname daan de Champions League wel kan vergeten'.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52420565
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:50 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ben er prive al eens geweest

Zeker top
Vorig jaar tegen Sparta drie dagen daar geweest. Die Cabaretclubs zijn ook een aanrader daar haha
pi_52420571
ze moeten maar eens kijken hoe van Persie een strafschop nam vorige week

Maduro kan het beste een penalty nemen geloof me als je zag hoe hij ze naam in de jeugd EK dan zegt het genoeg. Hij voelde zich eigen ook goed en zei dat hij zo nog 10 penalty's kon nemen
AFC AJAX
pi_52420610
veel geld, weinig sportieve prijzen... ow ow ow wat een tegenvaller weer...
Haleloeja
pi_52420663
Gewoon net als tegen Panatinaikos in '96. Uit 0-3 winnen
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:23:02 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52420681
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon net als tegen Panatinaikos in '96. Uit 0-3 winnen
Moest ik gisteren ook aan denken!

Maar wie moet nu dat bemoedigende telegram (of was het een fax?) sturen?
pi_52420685
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:18 schreef BonJovi het volgende:
ze moeten maar eens kijken hoe van Persie een strafschop nam vorige week

Maduro kan het beste een penalty nemen geloof me als je zag hoe hij ze naam in de jeugd EK dan zegt het genoeg. Hij voelde zich eigen ook goed en zei dat hij zo nog 10 penalty's kon nemen
Maduro deed dat goed ja. Hij keek gewoon waar de keeper heenging en dan rolde hij hem rustig in de andere koek. De keeper van Slavia gisteren dook al veel te vroeg naar de hoek, Klaas-Jan had dat gewoon moeten zien.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')