abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52419361
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook dat maar we zijn nu al weer de ploeg waar de kleintjes naar toe gaan met het idee dat Ajax te pakken is (terecht) en naar PSV en AZ gaan ze weer met "schade beperken" instelling. Dat ga je dus merken in de inzet, tegen Ajax ff harder, dan winnen we, tegen PSV ff minder, dat winnen we toch niet.....
Dat gevoel is ook niet minder dan terecht. Een gehavend niet ingespeeld elftal vol met spelers die de top misschien niet eens aankunnen, zou ik ook niet bang van zijn.

De eerste wedstrijd is nu al allesbepalend, lijkt het
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:35:00 #27
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52419369
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik heb zelfs men vlucht geanulleerd!
huh?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:35:17 #28
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52419378
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Emanuelson moet eens EERST zijn eigen taken goed uitvoeren en daarna mag hij eens licht aan mee opkomen denken. Rommedahl heeft mede door hem gisteren geen fuck kunnen brengen omdat hij de man van Urby uit moest schakelen na dom balverlies.....
Rommedahl bood zichzelf ook niet echt perfect aan. Maar Urby had een complete offday. Als er dan niemand zich aanbied wordt het alleen maar erger aangezien hij het dan zelf moet doen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:36:05 #29
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52419415
Volgens mij wordt dit het seizoen van Vermaelen
Jawel, je keek.
pi_52419426
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:34 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dat gevoel is ook niet minder dan terecht. Een gehavend niet ingespeeld elftal vol met spelers die de top misschien niet eens aankunnen, zou ik ook niet bang van zijn.

De eerste wedstrijd is nu al allesbepalend, lijkt het
Daarom is een fikse pak klop echt noodzakelijk anders gaat het al vanaf moment 1 fout in de competitie.

CL halen is ook al een hele lastige missie, maar meteen op 2 fronten falen in 1 week is funest.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52419441
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:35 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Rommedah bood zichzelf ook niet echt perfect aan. Maar Urby had een complete offday. Als er dan niemand zich aanbied wordt het alleen maar erger aangezien hij het dan zelf moet doen.
Ja men moet zich aanbieden. Ik had het gevoel dat iedereen dacht: Als de bal maar niet naar mij gespeeld wordt, straks doe ik iets fout.
pi_52419489
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daarom is een fikse pak klop echt noodzakelijk anders gaat het al vanaf moment 1 fout in de competitie.

CL halen is ook al een hele lastige missie, maar meteen op 2 fronten falen in 1 week is funest.
Ik denk dat de CL zelfs te optimistisch is met deze selectie. Dit team is meer Uefa Cup materiaal. Maar misschien is het over 2 weken al meer een team(laten we het hopen). En hopelijk word Huntelaar weer zichzelf, want wtf is hij aan het doen?
pi_52419509
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ja men moet zich aanbieden. Ik had het gevoel dat iedereen dacht: Als de bal maar niet naar mij gespeeld wordt, straks doe ik iets fout.
Dat leek idd zo. Maar das nog geen excuus om hele slappe passes te geven en de bal maar te laten uitlopen etc.
Get woke, go broke!
pi_52419577
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:36 schreef jna het volgende:
Volgens mij wordt dit het seizoen van Vermaelen
Zijn we die komende zomer ook kwijt, is de leegloop tenminste écht compleet
pi_52419634
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat leek idd zo. Maar das nog geen excuus om hele slappe passes te geven en de bal maar te laten uitlopen etc.
Inderdaad, maar daar heeft non-chalance, faalangst, de bal niet kwijt kunnen door geen aanbieders wel mee te maken.

Ten Cate zei aan het begin van vorig!! seizoen dat hij zag dat de ploeg bang was om te voetballen, en dat zou hij eruit krijgen door ze het plezier in het voetballen terug te geven. Ik denk dat hij daarin keihard gefaald heeft. Sporadisch zie je dat als Ajax wil voetballen ze het ook echt kunnen maar dit komt maar veel te weinig terug.
pi_52419655
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef PLAE@ het volgende:

Misschien dan toch maar naar Praag toe?
Aanradertje hoor. Prachtige stad, goedkoop bier Helaas kan ik er niet bij zijn over twee weken
pi_52419677
En over gisteren, waardeloos. Veel meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
pi_52419697
Ik mis al een tijd de creatieve Emanuelson, kerel leed gister teveel onnodig balverlies op het middenveld. Colin was nog te bang om een bal voorruit te spelen en verloor ook alles. De enige zekerheid die er gister was, was Thomas Vermaelen. Was een klasbak is dat.
pi_52419718
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Inderdaad, maar daar heeft non-chalance, faalangst, de bal niet kwijt kunnen door geen aanbieders wel mee te maken.

Ten Cate zei aan het begin van vorig!! seizoen dat hij zag dat de ploeg bang was om te voetballen, en dat zou hij eruit krijgen door ze het plezier in het voetballen terug te geven. Ik denk dat hij daarin keihard gefaald heeft. Sporadisch zie je dat als Ajax wil voetballen ze het ook echt kunnen maar dit komt maar veel te weinig terug.
Erg veel lol heeft niemand van het voetbal bij Ajax op het moment .

Maar idd, door het gekonkel en gedoe, de vage verkopen en aankopen, het gerommel etc wordt het er allemaal niet beter op bij Ajax qua sfeer.

Gisteren was het slechtste wat er kon gebeuren na het vorig seizoen. Je begint met volle moed aan een missie en je faalt meteen op de eerste (met alle respect uiteraard) kleine horde.
Get woke, go broke!
pi_52419772
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:45 schreef Wooldoor het volgende:
De enige zekerheid die er gister was, was Thomas Vermaelen. Was een klasbak is dat.
Eindelijk eens een verdediger die al zijn kopduels wint
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52419776
Oh ja, wat heeft Van de Wiel verkeerd gedaan in de ogen van Ten Cate? Of zou Ten Cate Colin echt beter vinden dan Van de Wiel? In dat geval mag Ten Cate meteen oprotten.
pi_52419796
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:48 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Eindelijk eens een verdediger die al zijn kopduels wint
Verdedigend wel ja. Aanvallend kan hij beter achterin blijven, aangezien hij alle ballen kansloos 10 meter overkopt
pi_52419815
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh ja, wat heeft Van de Wiel verkeerd gedaan in de ogen van Ten Cate? Of zou Ten Cate Colin echt beter vinden dan Van de Wiel? In dat geval mag Ten Cate meteen oprotten.
Geen idee, maar vd Wiel deed het toch heel aardig en Colin valt al vanaf zijn eerste wedstrijd dik door de mand.

Zal idd wel weer een "ik mag je" gehalte zijn.......

Ik had gisteren 10 keer liever Perez in het veld gezien dan HtC op de bank, niet ingrijpend..

"wisselen doe ik in de 70ste minuut" .
Get woke, go broke!
pi_52419831
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heel Ajax niet nee, maar ik heb toch met afwisselend plezier naar Suarez zitten kijken gister.
pi_52419837
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Verdedigend wel ja. Aanvallend kan hij beter achterin blijven, aangezien hij alle ballen kansloos 10 meter overkopt
Moest ik ook aan denken gisteren na een corner idd, dat verdedigend koppen iets anders is dan aanvallend koppen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52419843
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar idd, door het gekonkel en gedoe, de vage verkopen en aankopen, het gerommel etc wordt het er allemaal niet beter op bij Ajax qua sfeer.

Gisteren was het slechtste wat er kon gebeuren na het vorig seizoen. Je begint met volle moed aan een missie en je faalt meteen op de eerste (met alle respect uiteraard) kleine horde.
Nu moeten er gewoon een paar opstaan op het middenveld en vleugels, de ballen opeisen, iets ermee doen. En niet Huntelaar.

Vroeger als je HUNTELAAR! hoorde, wist je dat hij de bal had bij de goal en dat er een doelpunt aan zat te komen.

Als je nu Huntelaar hoort, dan heeft hij altijd de bal ergens op het middenveld omdat hij weer eens op een eiland staat en mee moet spelen van Ten Cate. Hij moet gewoon voorin kunnen blijven staan en de kansen afmaken! We zijn toch Ajax!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:50:52 #47
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52419853
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Aanradertje hoor. Prachtige stad, goedkoop bier Helaas kan ik er niet bij zijn over twee weken
Ben er prive al eens geweest

Zeker top
pi_52419855
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:50 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Heel Ajax niet nee, maar ik heb toch met afwisselend plezier naar Suarez zitten kijken gister.
Suarez was wel ok ja, maar nog ff te licht soms. Maar die kan het wel maken bij Ajax denk ik ja.
Get woke, go broke!
pi_52419880
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Suarez was wel ok ja, maar nog ff te licht soms. Maar die kan het wel maken bij Ajax denk ik ja.
Hij heeft de laatste weken twee keer getraind, geef die jongen nog ff een weekje of twee om weer echt goed conditioneel op niveau te komen.
pi_52419906
We worden kampioen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')