Dit kan precies zoals jij zegt ook in XP + photoshop. Foto slepen en klaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Stel ik heb een fotobewerking programma openstaan.
Ik zie een foto op een internetpagina.
In windows doe je nu
klik rechts op de foto
kies copy
open de foto app.
kies nieuw
kies plakken.
Op een apple klik je op de foto en die sleep je in je foto app.
Ik heb het net nog geprobeerd met windows en corel... het werkt echt niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dit kan precies zoals jij zegt ook in XP + photoshop. Foto slepen en klaar.
Volgens mij kennen jullie Windows gewoon niet goed genoeg
Bij mij welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb het net nog geprobeerd met windows en corel... het werkt echt niet.
Misschien dat het per app verschilt.
-edit- windows met the gimp en ie7 ook niet.
Weet ik veel, ik heb Photoshop, ga niet met corel zitten knoeien. Voorlopig werkt het bij mij gewoon, dus ik wil alleen maar aangeven dat ik die argumenten voor MacOS niet zo sterk vind, daar windows dit (bij mij iig) ook gewoon doet.quote:
Het toont een filosofie aan. Want deze eenvoud gaat niet alleen hiervoor op, maar ook voor installeren en uninstallen. OSX is veel simpeler dan windows. Dat is niet voor interpretatie vatbaar. En dat kan natuurlijk mensen aanspreken die niet into computers zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:07 schreef Repeat het volgende:
ik wil alleen maar aangeven dat ik die argumenten voor MacOS niet zo sterk vind,
En mensen die niet al te veel geld willen besteden aan hun pc. Want een apple is wel ietsje duurder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gamers om mee te beginnen.
En mensen die geen zin hebben om een nieuw OS te verkennen bijv. Het wijst zich wel min of meer vanzelf, maar als je gewoon al jaren Windows gewend bent is het vooral voor ouderen lastig om te wennen.
En techneuten bijv, veel techtools zijn er gewoon niet voor OSX.
Maar dat is dus GEEN aanval richting Apple he? gewoon een feit.
een apple is niets duurder dan een vergelijkbare merk PC. Maar wel duurder dan een aldi PC of zelfbouw PCquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:30 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
En mensen die niet al te veel geld willen besteden aan hun pc. Want een apple is wel ietsje duurder.
Dus voor mensen die weinig geld uit willen geven is hij minder geschikt. Of is een aldi pc opeens geen pc of zo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
een apple is niets duurder dan een vergelijkbare merk PC. Maar wel duurder dan een aldi PC of zelfbouw PC
Jawel, maar een apple is niet duurder dan een vergelijkbare PC. DAT wordt altijd vergeten. Er wordt alleen geroepen dat apple duurder is, maar zolang je de norm er niet bijverteld is dat dus onzin.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:40 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Dus voor mensen die weinig geld uit willen geven is hij minder geschikt. Of is een aldi pc opeens geen pc of zo?
Dan moeten ze er een fatsoenlijke videokaart in stoppen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, maar een apple is niet duurder dan een vergelijkbare PC. DAT wordt altijd vergeten.
Ik ga hier toch nog even op reageren, ondanks dat het voor TS misc niet zo interessant isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En techneuten bijv, veel techtools zijn er gewoon niet voor OSX.
Maar dat is dus GEEN aanval richting Apple he? gewoon een feit.
Inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:53 schreef Chris_eBK het volgende:
(...) Bovendien is het een Unix-based OS, waardoor je fijn je terminal met bash hebt, je kan catten, greppen, ssh'en, vimmen, enz... (...)
Wel gewoon bij Correct, Machouse, Applecentre, etc etcquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:32 schreef YPPY het volgende:
Als het bij ons fout loopt, gil ik gewoon hard om J. E.T. Alles is overigens beveiligd, zodat ik niks kapot kan maken.
De apple is besteld, maar het duurt wel lang voor hij wordt bezorgd. Jammer dat ze hem niet gewoon bij de dixons hebben.![]()
Heb je 'm al? En welke precies?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:32 schreef YPPY het volgende:
Als het bij ons fout loopt, gil ik gewoon hard om J. E.T. Alles is overigens beveiligd, zodat ik niks kapot kan maken.
De apple is besteld, maar het duurt wel lang voor hij wordt bezorgd. Jammer dat ze hem niet gewoon bij de dixons hebben.![]()
O, ik heb ook al jaren een apple en ik gebruik ook bijna alle software voor apple, maar ik ben op een gegeven moment wel Microsoft-word en excel gaan gebruiken, omdat niemand mijn ge-emailde bestanden kon openen en ik de hunne niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef YPPY het volgende:
Ja, die heb ik ook, maar die moet ik dichtmaken als ik hem niet gebruik en ik vind dat als ik dan de apple gebruik, ik het dan meteen goed moet leren. Anders doe ik over een jaar nog alles in word.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef YPPY het volgende:
Ja, die heb ik ook, maar die moet ik dichtmaken als ik hem niet gebruik en ik vind dat als ik dan de apple gebruik, ik het dan meteen goed moet leren. Anders doe ik over een jaar nog alles in word.
Dat kan je bij de apple gewoon slepenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:15 schreef YPPY het volgende:
Echt? Zit ik dan voor niks moeite te doen waar ik de hondjesfunctie kan vinden om het plaatje in de tekst te krijgen?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |