Slapenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je nog plannen dan vandaag?
Pas maar op, dat wordt ook door iemand anders gelezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tijd om weer een keer de tondeuse te pakken dus
Ik lette niet op, had andere dingen aan mn hoofd en was meer bezig met het bekijken van de kapster, want die was welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heb je dan zelf niet goed opgelet? Als mijn kapper het te lang laat, geef ik een gil en knipt ie er maar mooi nog een stukje vanaf
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik lette niet op, had andere dingen aan mn hoofd en was meer bezig met het bekijken van de kapster, want die was wel![]()
![]()
Jij maakt de opmerkingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is meer jouw probleem dan dat van mij, hè
Maar ga je d'r nog meeten tijdens de intro of niet? Ik ga d'r geheid tegenkomen op het A-feest, wat onze studieverenigingen samen organiseren
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat ik voortaan maar naar die kapper ga, kan ik ook nog eens elke 3 weken
Misschien kom ik haar vanavond wel tegenquote:
Zeg, jij had toch al iets?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien kom ik haar vanavond wel tegen
Als ze je niet meer terugbelt, is dat dan positief?quote:
van Buren? Zegt me niks zo uit m'n kopquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
A-feest is maandag ja. Altijd een toppertje, alleen wel retedruk, ben ik bang..
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ze je niet meer terugbelt, is dat dan positief?![]()
En handboeien, die kan ik wel van Mikkie lenen denk ikquote:
Oh ja, in die hoek daarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van Buren ja.
Vroegâh De Wolk en De Spijker.
Jij komt nooit meer van haar afquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En handboeien, die kan ik wel van Mikkie lenen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |