doodnegeren werkt niet. aangezien hij toch altijd in het nieuws komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
bok toch eens op met die wilderstopics. die man is het bespreken niet waard
daarom doodnegerenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
doodnegeren werkt niet. aangezien hij toch altijd in het nieuws komt.
Wat voor radicale veranderingen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Chandler het volgende:
Radicale veranderingen.. dat is de harde waarheid... iets dat NL nodig heeft... maar goed
Ja, net als Windows Vista!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Chandler het volgende:
Radicale veranderingen.. dat is de harde waarheid... iets dat NL nodig heeft... maar goed
of RTL8quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Ja, net als Windows Vista!
Met zulke ongenuanceerde uitlatingen roep je dat ook op jezelf af natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef outcast_within het volgende:
Dat zei iemand gisteren tegen mij als antwoord dat ik niet begreep waarom zo'n clown op zetels staat. Dat hij meer een marketing stunt is dan een politicus en eigenlijk alleen maar probeert om makkelijk te scoren met anti islam acties.
Maar goed hij durft wel de waarheid te spreken en probeert voort te zetten dat wat Pim fortuyn heeft opgestart.
Welke waarheid spreekt de britney spears van de politiek dan?
Hij stond op 18 zetels, dus er zal wel iemand rondlopen die me kan verlichten over deze politicus.
Uitkeringen van 20 euro, afschaffen van vrijheid van godsdienst, inperken van vrijheid van meningsuiting, het systematisch discrimineren van bepaalde bevolkingsgroepen, keiharde gevangenisstraffen, omvormen van ons land tot een politiestaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat voor radicale veranderingen?
Maar, maar, het is toch partij van de vrijheid ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Uitkeringen van 20 euro, afschaffen van vrijheid van godsdienst, inperken van vrijheid van meningsuiting, het systematisch discrimineren van bepaalde bevolkingsgroepen, keiharde gevangenisstraffen, omvormen van ons land tot een politiestaat.
Dat soort veranderingen vinden sommige mensen blijkbaar ''nodig''.![]()
Ja maar meer dan het populistische anti wilders gebral weet ik er eigenlijk ook niet van af.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:52 schreef blankensteyn het volgende:
[..]
Met zulke ongenuanceerde uitlatingen roep je dat ook op jezelf af natuurlijk.
lijkt de shiara welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Uitkeringen van 20 euro, afschaffen van vrijheid van godsdienst, inperken van vrijheid van meningsuiting, het systematisch discrimineren van bepaalde bevolkingsgroepen, keiharde gevangenisstraffen, omvormen van ons land tot een politiestaat.
Dat soort veranderingen vinden sommige mensen blijkbaar ''nodig''.![]()
Lijkt wel een beetje op de SP.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef Batsnek het volgende:
Hij komt vaak zat in het nieuws met 1 of andere debiele uitspraak over de islam of koran; maar heeft hij ook serieus haalbare doelstellingen? Ik heb altijd het idee dat die man de hele dag zit te schreeuwen tot z'n stem op is; en dan mogen de echte politici iets zeggen.
Inderdaad, bovendien zit hij in de oppositie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:17 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de SP.![]()
Typisch links standpunt,gewoon negeren.quote:
Als dat gebeurt ben ik weg, net als dat ik wegga wanneer er een linkse regering komt. Ik heb nog liever een kliek regenten dat Nederland regeert dan zulke schreeuwers.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij met voldoende stemmen de volgende ronde een regering vormen met de VVD.
De VVD wil alleen geen regering vormen met Wilders. Ben je de vorige verkiezingen vergeten? Ik dacht dat Mark Rutte vrij duidelijk was, eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Inderdaad, bovendien zit hij in de oppositie.
Hopelijk kan hij met voldoende stemmen de volgende ronde een regering vormen met de VVD.
Alleen kaart Wilders helemaal geen problemen aan, hij verzint problemen. Zoals dat de koran aan zou zetten tot haat. Hoeveel homo's zijn er van het dak gegooid hier in Nederland?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:39 schreef AtheistArmy het volgende:
[..]
Typisch links standpunt,gewoon negeren.
Net zoals de problemen die Meneer Wilders aankaart.
Als we de problemen maar blijven negeren dan gaan ze vanzelf wel weg...
Welke problemen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:39 schreef AtheistArmy het volgende:
[..]
Typisch links standpunt,gewoon negeren.
Net zoals de problemen die Meneer Wilders aankaart.
Als we de problemen maar blijven negeren dan gaan ze vanzelf wel weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |