Of je spreekt jezelf even tegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:57 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Nee, fundamentalistische moslims hebben simpelweg nog geen partij om op te stemmen. Maar blijkbaar kon je dat zelf nog niet verzinnen.
Hij staat op zetels zodat meer mensen 'm kunnen horen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef outcast_within het volgende:
Dat zei iemand gisteren tegen mij als antwoord dat ik niet begreep waarom zo'n clown op zetels staat.
Niet meer dan wij om de bijbel.....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar dat heeft geen fuck te maken met de Islam, dat komt omdat het homofoob tuig is.
Denk je nou echt dat Marokkaanse straatjongeren een zak geven om de Koran?
Alle turken terug naar marokko!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat voor radicale veranderingen?
kunnen we die niet naar de antillen sturen als kanonnenvoer voor de venezuelianen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alle turken terug naar marokko!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij staat op zetels zodat meer mensen 'm kunnen horen.
Nee, vooral naar nova en nos blijven kijken, die zijn lekker objectief.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef t-8one het volgende:
[..]
is dat drama een feit/"de waarheid" dan?
Of gewoon de mening van SBS6 actie nieuws kijkend en Telegraaf lezend Nederland.
"Ohhww, WTFBBQ waar gaan we heen, het wordt steeds erger, we gaan amerika achterna R.I.P"
Wacht maar totdat jij een keer geslagen wordt door een of andere Noord-Afrikaanse relschopper. Dan piep je wel anders.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:57 schreef TeenWolf het volgende:
Jippiiieeee met scherp schieten in stadions, leve Noord-Korea praktijken![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:51 schreef Schanulleke het volgende:
Omdat die criminaliteit wel georganiseerd is?
Inspecteur Vlijmscherp vertelt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Ik ken geen enkele criminele chinees in heel nederland.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Ik ken geen enkele criminele chinees in heel nederland.
Weer zo'n hersenloze, dat is geen oplossing. Waar jij over spreekt zijn een groep jongeren die geboren en getogen zijn in Nederland en die kan je dus niet terugsturen. Te veel mensen op dit forum, hebben haat tegen moslims en de islam, en denken dat elke moslim een radicalist is. Dit slaat nergens op en is gecreerd door de media en aan de andere hand wilders e.a. die volkeren tegenelkaar wil opzetten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alle turken terug naar marokko!
Ik zie het al, jij bent niet snel bij de neus te nemen knul!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:21 schreef Killaht het volgende:
[..]
En voor de duidelijkheid turken komen niet uit marokko.![]()
Chinezen komen/kwamen met een heel ander doel naar Nederland. Ze willen zo snel mogelijk integreren, de taal en cultuur kennen, zodat ze zo snel en zo veel mogelijk geld kunnen verdienen. Ze komen hier dus al om langer te blijven en willen dus ook meteen inburgeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
waarom horen we daar nooit wat van?
Volgens mij is dat wat hem zoveel stemmen oplevert.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef Koenholio het volgende:
Wilders.
"WOOEAAAAAHHH NEDERLAND WORDT EEN MOSLIM LAND HUIL HUIL![]()
"
Kom nou.![]()
Volgens mij komt het door een dalende IQ van de gem. Nederlander.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wat hem zoveel stemmen oplevert.
Wat een kut site!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef Devlinsect het volgende:
http://www.cnn.com/SPECIALS/2007/gods.warriors/
Islam > photogallery. De eerste foto. Daarom moet er aandacht aan besteed worden.
Idd lekkerwijfquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:34 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door een dalende IQ van de gem. Nederlander.![]()
Wel CNN. Wel de kijk van de Amerikanen op ons land.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:44 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Wat een kut site!
Loading 113 %![]()
Dat denkt elke generatie die erboven zit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:34 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door een dalende IQ van de gem. Nederlander.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |