O RLY?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef Borkydude het volgende:
Zijn die formulieren er?
Bij het loket (quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef Borkydude het volgende:
Zijn die formulieren er?
Geef mij er ook één
Nee, ik heb het niet opgenomen nee... En ja, mijn oren zijn niet optimaal, maar voor de verandering praatte hij eens recht in de microfoon van niet te ver weg, zodat het goed verstaanbaar was. Twee keer, overigens.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:00 schreef TeenWolf het volgende:
heb je bewijs dat hij "ongekende vertraging" zei? misschien mankeer je wat aan je oren??
je hebt het niet zwart op wit!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:03 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet opgenomen nee... En ja, mijn oren zijn niet optimaal, maar voor de verandering praatte hij eens recht in de microfoon van niet te ver weg, zodat het goed verstaanbaar was. Twee keer, overigens.
tsss... ik verwachtte in dit topic nou niet meteen de Spaanse Inquisitie zeg...
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je hebt het niet zwart op wit!
![]()
Nee hoor, niet doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:06 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Toch niet de NS verdedigen ofzo?
Helaas zal je wel moeten aangezien het enige alternatief de auto is en dat is ook niet echt handig in alle gevallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee hoor, niet doen. Dat zijn immers allemaal prutsende teringlijers die niks kunnen.
Maar ondertussen wel met ze blijven reizen.
Hoe laat was dat? Wil wel nog naar huis kunnen straksquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:30 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vanmorgen werd de trein van Alkmaar naar Den Haag stilgezet met de mededeling dat er bij Uitgeest en wisselstoring was. De HC blaatte blij door de intercom dat er een 'ongekende vertraging' was. Laten we hopen dat hij een 'onbekende vertraging' bedoelde.
Alternatief was om met de intercity naar Nijmegen mee te gaan, die voor de gelegenheid extra zou stoppen op Uitgeest. Wat kwam daar binnen? De trein naar Den Haag...
Het zou me niet eens verbazen als het dezelfde trein was waar we op Alkmaar uit moesten stappen...
* NT-T.BartMan gaat op zoen naar 'Geld Terug Bij Vertraging' formulieren
Klacht: Treinvertragingen![]()
![]()
. Waarom kan de machinist niet handmatig de wissels omzetten zoals ze dat op sommige stukken ook met de tram in Amsterdam doen?
De trein die om 07:15 op Alkmaar was.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Wil wel nog naar huis kunnen straks. Is mijn trein namelijk
.
Ow relaxed ik had die daarvoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef NT-T.BartMan het volgende:
www.ns.nl
[..]
De trein die om 07:15 op Alkmaar was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |