abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52415873
Kijk, toen de Lama's (van BNN) begonnen was het programma erg leuk en nog steeds moet ik soms lachen als ik deze professionele lui aan het werk zie. Geinspireerd door de Lama's zijn er echter overal in het land amateurlama's ontstaan, die volgens zichzelf aan theatersport doen. Nu ben ik lang geleden eens een keer wezen kijken naar zo'n amateurgezelschap en ik heb absoluut niet een keer kunnen glimlachen. Vandaag hoorde ik dat een kennis van mij ook aan deze onzin meedoet en ben dus eens op youtube gaan kijken naar wat voorstelling en daar word ik absoluut niet vrolijk van.

Dit http://nl.youtube.com/watch?v=3TRoabXG5dY is bijvoorbeeld totaal niet grappig. Bovendien is het nog eens beroerd gefilmd ook.

Ook dit is bedroevend: http://nl.youtube.com/watch?v=vyAuBXVIfLg

En ook dit laatste voorbeeld is slaapverwekkend belachelijk: http://nl.youtube.com/watch?v=nvLK4f1XTak

Mensen die aan amateur theatersport doen zijn absoluut niet grappig. Het is niet leuk, erg langdradig en bovendien bedroevend slecht. Hou er toch asjeblieft mee op zeg. Veel van deze groepen durven hier zelfs geld voor te vragen. Ik zeg afvoeren en tot nooit meer. Wat een trieste bende. Rot toch op stelletje nep-lama's!

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2007 10:30:40 ]
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:38:56 #2
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_52416624
stelletje subsidie-verspillende luie linkse honden
Gr. Gr.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:07:18 #4
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52416754
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52416944
De Lama's hebben per show misschien 3 goeie grappen dan lijkt me dat zo'n zooitje amateurs er al helemaal niks van bakken, maarja je kan het ook gewoon bekijken als leedvermaak mensen die zichzelf grappig vinden kunnen heus wel grappig zijn
"Nait slecht mien jong"
pi_52417044
De Lama's zijn níet leuk.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_52417357
Idd, ferrie bed!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:54:08 #8
27699 Ravage
thinking about you
pi_52419941
Ze zijn inderdaad niet grappig maar voor zover ik weet bestaat 'theatersport' al langer bij de Lama's, en is het dus andersom.. het programma is gebaseerd op de theatersport

Wikipedia zegt zelfs: "De lama's wordt echter vaak ook gezien als een slap aftreksel van theatersport."
i'm not living, i'm just killing time
pi_52420705
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:54 schreef Ravage het volgende:
Ze zijn inderdaad niet grappig maar voor zover ik weet bestaat 'theatersport' al langer bij de Lama's, en is het dus andersom.. het programma is gebaseerd op de theatersport

Wikipedia zegt zelfs: "De lama's wordt echter vaak ook gezien als een slap aftreksel van theatersport."
Okee, dat zal dan wel. Ik denk echter wel dat er door de lama's een heleboel amateurs zijn bijgekomen die het niveau drastisch omlaag hebben gehaald naar diepe gronden waarvan ik zelfs niet wist dat ze bestonden.
pi_52421236
Een vriend van mij doet zo nu en dan ook wel eens mee aan dat soort dingen. Hij wil er serieus mee verder, gaat naar de toneelschool in Maastricht, zit bij het Hofplein jeugdtheater etc. etc.
Dat is écht wel grappig

Mijn klacht: amateurtheater gezelschappen over één kam scheren
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:48:42 #11
27699 Ravage
thinking about you
pi_52421358
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Okee, dat zal dan wel. Ik denk echter wel dat er door de lama's een heleboel amateurs zijn bijgekomen die het niveau drastisch omlaag hebben gehaald naar diepe gronden waarvan ik zelfs niet wist dat ze bestonden.
Mee eens.. Mensen die dénken dat ze grappig zijn zijn de irritantste die er bestaan
i'm not living, i'm just killing time
pi_52422759
In de Lama;s wordt ontzettend veel geknipt en geplakt, een echte theatersportwedstrijd duurt [minstens] 2 uur. En de leukste spelvormen om te doen (zoals sprookje in een minuut) zie je nooit bij de lama;s.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_52452167
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:29 schreef Nielsch het volgende:
Geinspireerd door de Lama's zijn er echter overal in het land amateurlama's ontstaan, die volgens zichzelf aan theatersport doen.
Het is eerder andersom.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_52462281
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:22 schreef 700MB het volgende:

[..]

Het is eerder andersom.
Dat hadden wel al vast gesteld. Feit blijft echter wel dat er ontiegelijk veel baggeraars zijn geinspireerd door de lama's. Misschien moet je eerst het topic even lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')