En jij bent T?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:01 schreef Frutsel het volgende:
Collega's die geil zijn![]()
![]()
T: Tis al 2 weken geleden dat ik geneukt heb
F: Tja, als je niet zo kieskeurig was, dan kon je elk weekend neuken
T: Das waar, ik hoop dat ik komend weekend weer kan
F: Ja ga je weer sletten ja?
T: Ech wel, wordt tijd dat ik d'r weer eentje in me bed krijg
F: Zo'n lekker ding ben je niet, dus niet te kieskeurig zijn, anders sla je de plank weer mis en heb ik volgende week weer een chagrijnige T
5 seconden stilte... met open mond kijkt T me aan zo van: WTF zeg jij nou![]()
saucijzebroodjesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef covie het volgende:
En waar blijven die saucijzebroodjes verdomme?
Het is al lunchtijd. En die dingen zouden voro bij de koffie zijn.
Juist, je hebt ze niet voor niets gekregen... Dat betekent echter zeker niet dat je ze ook moet gebruiken als het jou uitkomt, doch slechts wanneer je genoodzaakt bent daartoe én dan moet je je beperken tot je eigen subforum!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gelukkig niet
[..]
Neej, das spelen met knopjes, die je nie voor nix gekregen hebt![]()
quote:
wanneer er een delifrance inzit wel jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:26 schreef Aarti het volgende:
lekker,lunchen bij een tankstation
drive under the umbrella?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Frutsel het volgende:
shut up and drivvvvvvveeeeeeeee
rihannaaaaaaaaaa
zit er, maar wat belachelijk duur zegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef covie het volgende:
[..]
wanneer er een delifrance inzit wel ja
no, drive over her while she's passing by with her umbrellaquote:
Back up and driver over again, just to be sure.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
no, drive over her while she's passing by with her umbrella
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
no, drive over her while she's passing by with her umbrella
Whehe...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:08 schreef eer-ik het volgende:
fuckin' hell, my belly's about to explode
Je hebt Monthy Pythons meaning of life gezien?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:08 schreef eer-ik het volgende:
fuckin' hell, my belly's about to explode
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
OA! Harde Werker![]()
Ik ben weer terug ja. Heel even dan. Waarschijnlijk vannacht vertrek naar Lowlands
[afbeelding]
Mijn vakantie in Sölden was prima. 2 Leuke stukken gewandeld, waarvan eenmaal van de top van de Gaislachkogel (3000 m) terug naar het dorp (1300 m). Ook nog een stuk gefietst, waardoor ik nu immer nog last heb van fietsaars, MAAR we lagen met zn drieën wel even op kop van de ronde van Duitsland, welke ons kort daarna kansloos inhaalde om eerder dan ons in Sölden te finishen.
En passant ook "effe" in Italië geweest voor een ijsje en een cappucino. Al met al goed geslaagd dus.
[..]
![]()
En jij een gezellige vakantie in Sölden
Wij reden met onze, bij een niet onaantrekkelijke jongedame gehuurde, mountainbikes over een trail dat net langs het parcours volgde. Toen de omroepwagen voorbij reed, ging die naast ons rijden en gaf het volgende commentaar (vrij vertaald): "En hier zien we een eenzame kopgroep van 3 op weg naar Sölden, achtervolgd door een groep van 5 op pakweg 2 minuten. De voorsprong op het peloton bedraagt circa 4 minuten"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad!![]()
Cappu en ijs in Italië!!!![]()
Kon je gewoon over het parcours rijden dan?Normaal zetten ze dat toch wel goed af...
Dat die vent op het einde nog een flinterdun chocolaatje krijgt??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt Monthy Pythons meaning of life gezien?
Whehehe....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wij reden met onze, bij een niet onaantrekkelijke jongedame gehuurde, mountainbikes over een trail dat net langs het parcours volgde. Toen de omroepwagen voorbij reed, ging die naast ons rijden en gaf het volgende commentaar (vrij vertaald): "En hier zien we een eenzame kopgroep van 3 op weg naar Sölden, achtervolgd door een groep van 5 op pakweg 2 minuten. De voorsprong op het peloton bedraagt circa 4 minuten"
Yupquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:30 schreef OA het volgende:
[..]
Dat die vent op het einde nog een flinterdun chocolaatje krijgt??![]()
haha, ja, wel gezien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt Monthy Pythons meaning of life gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |