ja maar het regent en modder en zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:39 schreef covie het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
En toch weet ik zeker dat iedereen dat wel leuk vind...
Er is voor iedereen namenlijk wel een leuk optreden of iets anders.
gelukkig ben ik dus niet de enige...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:39 schreef covie het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
En toch weet ik zeker dat iedereen dat wel leuk vind...
Er is voor iedereen namenlijk wel een leuk optreden of iets anders.
jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
is er hier iemand die 'niets' met Lowlands heeft
* meldtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
is er hier iemand die 'niets' met Lowlands heeft
Maar er is zoveel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gelukkig ben ik dus niet de enige...![]()
nou, als er 'één' leuk optreden is, dat is nog te weinig...
ik heb 3fm uit protest ook maar afgezet.. wat een gezanik zeg om dat *****Lowlands
Nee, zij bedoelt Snickers!quote:
Lekker hoor!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:47 schreef covie het volgende:
[..]
De sfeer is goed, lekker in het gras de modder liggen lekker 3 dagen [afbeelding]
je bedoelt toch dat ene feesje in panama?quote:
Ik ook al, er wordt meer geluld dan muziek gedraaid. Arrow Rock op gezetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gelukkig ben ik dus niet de enige...![]()
nou, als er 'één' leuk optreden is, dat is nog te weinig...
ik heb 3fm uit protest ook maar afgezet.. wat een gezanik zeg om dat *****Lowlands
ja, klopt, maar aangezien je naar LL gaat, had ik niet verwacht dat je dat zou interesseren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
je bedoelt toch dat ene feesje in panama?
of heet dat geen sneakers?
city FMquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook al, er wordt meer geluld dan muziek gedraaid. Arrow Rock op gezet
ja maar ik ben engquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:47 schreef covie het volgende:
[..]
Maar er is zoveel.
Er is heus wel meer dan 1 leuk optreden. En daarnaast cabaret, theater en allemaal andere dingen.
De sfeer is goed, lekker in het gras liggen lekker 3 dagen [afbeelding]
Als ik op lowlands loop ik in ieder geval niet van het ene optreden snel naar het andere optreden hoor.
ik ga niet naar lowlands?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, klopt, maar aangezien je naar LL gaat, had ik niet verwacht dat je dat zou interesseren.
en morgen zeker de hele dag live vanaf LL... met Gielquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook al, er wordt meer geluld dan muziek gedraaid. Arrow Rock op gezet
je eigen stomme schuld. ga een online cursus doen dan ofzo man. Doe ik ook, veel nuttigerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
kut, ik heb gepost in het geen reet te doen op je werk topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |