Senseo mee nemen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:21 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, ik kan beter een koffieautomaat hier op mijn kantoor neerzetten, anders blijf ik heen en weer lopen
Heb net een kop gehaald, nu alweer leeg
Ik pak daarom altijd een grote mok. Daar passen 2 koppen automaatkoffie in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:21 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, ik kan beter een koffieautomaat hier op mijn kantoor neerzetten, anders blijf ik heen en weer lopen
Morgen MM....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga naar lowlands vanmiddag en wat is t een kutweer![]()
dat hoort er bij. Mudslidingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:
mja, maar als ik zoveel koffie moet drinken, drink ik dat liever op kosten van den zaakquote:
ohja, iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:26 schreef Memento-Mori het volgende:
toch ben ik er niet heel content mee
sja goed goed, wat zal ik zeggen, ik zit in hilversumquote:
Altijd een mok nemenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:21 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij wordt het weekend wel koeler maar wel droog hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Het enige dat ik niet heb is een kaartjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
is er hier iemand die 'niets' met Lowlands heeft
ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
ja, ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
Thx, thx.quote:
JortK, nog zo'n strijder die ik heb gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |