quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:
zo'n griet die hier in de buurt een snackbar beheert heet ook echt coby
Kuukiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
Bored.
Ja, echt rete druk hier....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
ja, klote
Heb je het zo druk dan?
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:
zo'n griet die hier in de buurt een snackbar beheert heet ook echt coby
Damn.....quote:
wat heeft de OP met een loponde band te maken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, echt rete druk hier....![]()
Bestellingen komen bijna OP een lopende band binnen....![]()
Zeikende klantjes die gelijk hebben![]()
Etc...
O ja, en dan ben ik nog niet eens aan inkoop toegekomen....![]()
![]()
Morgen zal het ws niet anders zijn....Ik voorzie zells overwerk...
![]()
Dat komt omdat ik eerst preventief gevaccineerd moet worden voor m'n vakantie![]()
Dan ben ik dus later... maar aangezien mijn collega maandag weer terug is van vakantie, word ik geacht alles weer op orde te hebben....![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
Bored.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef OA het volgende:
[..]
Damn..... [afbeelding]
Ik wil even snel een tekst neerzetten en dan uiteraard weer wijzigen en ook gewoon de taelvouten laten staan....![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik moet steeds lachen om die smilie!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat heeft de OP met een loponde band te maken?
Nou niets met een loponde band waarschijnlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niets.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, daarom, wat heeft de OP er dan mee te maken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Normaal zeg je toch "aan de lopende band ....."
jongens....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Niets.
Ik denk dat onze zwaar overwerkte Harry toe is aan een kop koffie. Hij bedoelt waarschijnlijk de bestellingen bijna "aan de lopende band" binnen komen![]()
Whehe.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jongens....
niet zo serieus zeg...
Het is al opgelost.quote:
Potter?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Niets.
Ik denk dat onze zwaar overwerkte Harry toe is aan een kop koffie. Hij bedoelt waarschijnlijk dat de bestellingen bijna "aan de lopende band" binnen komen![]()
Van die ellebogenwerkersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:28 schreef covie het volgende:
[..]
Het is al opgelost.
Hier werkt een man die projectleider is. Dat project is min of meer afgerond. Alleen blijkt er iets heel belangrijks nog niet te zijn geregeld. Daar komt hij nu mee en het moet allemaal opeens snel snel gebeuren.
Nou dat kan gebeuren, maar hij probeert een ander (in de geval mij) helemaal zwart te maken en mij de schuld te geven in een mailtje dat hij naar zoveel mogelijk mensen stuurt. Waaronder mijn manager. Dit terwijl ik er helemaal niks van wist.
Ik heb gelijk een oplossing aangedragen en daarbij gezegd dat het ik me er ten zeerste over verbaas dat dit nu pas aan het licht komt,en dat het na een paar maanden opeens moet gebeuren. Dus dat hij dit al veel en veel eerder had moeten doorgeven.
Dat mailtje heb ik gestuurd naar hem en alle mensen die er maar iets mee te maken hebben![]()
![]()
Nee. Mens.quote:
1, 2, 3, 4, Dennis bierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |