Ik vind hem schattig!quote:Op maandag 26 november 2007 20:28 schreef Michellee het volgende:
Fedde heeft een beetje flapoortjes..
How cutequote:Op maandag 26 november 2007 22:36 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Salma Hayek met ValentinaHoe lief!
quote:Op maandag 26 november 2007 20:35 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Maxima en haar 'hijas'![]()
![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef Cherryberry het volgende:
Het verbaast mij een beetje dat niemand dit heeft opgemerkt.![]()
Ik vind Shiloh naast dat ze op ma en pa lijkt, vooral lijken op JOHN VOIGHT, de vader van angelina.
En dan bedoel ik voornamelijk de vorm van het hoofd en ook enkele gezichtstrekken.
Op sommige foto's vanuit een bepaalde hoek is dat O zo duidelijk te zien....
Ik kan heb nu ff geen tijd om twee foto's naast elkaar te leggen van Shiloh en Opa, maar degenen die John Voight kennen en vooral de wat oudere films waar hij wat jonger is, kunnen de gelijkenis in elk geval niet betwisten.
Omdat ik geen flauw benul heb wie die man is, laat staan dat het de pa van Angelina is en dus niet naar een gelijkenis zoekquote:Op maandag 26 november 2007 23:54 schreef Cherryberry het volgende:
Het verbaast mij een beetje dat niemand dit heeft opgemerkt.![]()
Ik vind Shiloh naast dat ze op ma en pa lijkt, vooral lijken op JOHN VOIGHT, de vader van angelina.
En dan bedoel ik voornamelijk de vorm van het hoofd en ook enkele gezichtstrekken.
Op sommige foto's vanuit een bepaalde hoek is dat O zo duidelijk te zien....
Ik kan heb nu ff geen tijd om twee foto's naast elkaar te leggen van Shiloh en Opa, maar degenen die John Voight kennen en vooral de wat oudere films waar hij wat jonger is, kunnen de gelijkenis in elk geval niet betwisten.
Wat líef!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:35 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Jenna Elfman met haar zoontje![]()
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:27 schreef Aventura het volgende:
Usher and his wife, Tameka Foster, welcomed a baby boy on Monday night, multiple sources tell PEOPLE.
While reps for Usher and Foster were not immediately available for comment, one source says Usher was with his wife and new child Tuesday at an Atlanta hospital, and the family is expected to head home on Wednesday.
No other details were available.
Jon Voight heeft genoeg bekende films op zijn naam hoor:quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat ik geen flauw benul heb wie die man is, laat staan dat het de pa van Angelina is en dus niet naar een gelijkenis zoek
Ik vind deze juist wel stoerquote:Op woensdag 28 november 2007 15:45 schreef Nuna het volgende:
Mwoah, Violet Affleck is dan toch wel 10x schattiger
Shiloh is net een pekineesje, altijd dat mondje open, omdat ze anders geen lucht krijgt vanwege te klein neusje.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:24 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Shiloh nu eigenlijk niet zo mooi. Ik denk wél dat ze later heel mooi wordt.
ik vind Violet van Ben en Jen2 zo lief, die kuiltjes
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Britney en kids
Ze is wel geïnteresseerd zeg.... not. Alleen maar met die telefoon bezigAlhoewel dat ook een momentopname kan zijn, maar toch wel weer typisch. Vind de jochies wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |