Deemiejun kijkt een beetje simpel uit zijn ogen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:50 schreef alors het volgende:
Deemiieejunn!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mira Sorvino is een Amerikaans actrice. Ze werd geboren op 28 september 1967 in New Jersey, en is de dochter van acteur Paul Sorvino, die onder andere speelde in Goodfellas en de televisieserie Law and Order.quote:Mira Sorvino (wie?) en kids
Met excuses voor de niet al te bekende namen
Zij speelde toch Romy of Michelle in Romy and Michelle's High School Reunion?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:03 schreef Moi.com het volgende:
Mira Sorvino is een Amerikaans actrice. Ze werd geboren op 28 september 1967 in New Jersey, en is de dochter van acteur Paul Sorvino, die onder andere speelde in Goodfellas en de televisieserie Law and Order.
Mira is afgestudeerd aan Harvard en heeft een graad in Oost-Azië studies. Ze heeft een jaar in China doorgebracht, en spreekt vloeiend Mandarijns Chinees.
Ze is getrouwd met de Amerikaanse acteur Christopher Backus, geboren op 30 oktober 1981. Samen hebben ze twee kinderen: een dochter Mattea Angel (3 november 2004) en een zoon Johnny (29 mei 2006).
Bron
Romyquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:11 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Zij speelde toch Romy of Michelle in Romy and Michelle's High School Reunion?
Wat een raar hoofd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik ken Amanda Peet niet maar ik vond die dochter echt priceless op deze foto
[ afbeelding ]
Je spreekt het uit als Damján, dus je fonetische grapje klopt niet..en alle baby's van die leeftijd kijken wel eens zo lekker onbenulligquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:10 schreef Anneloortje het volgende:
Hej demijuhn kan in 1x twee kanten tegelijk op kijken!
Hey, nog voor dat Lola een snor kreegquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef Frosting het volgende:
[ afbeelding ]
oude foto maar ik vind hem mooiMadonna en Lola
Heet de betreffende Lola niet eigenlijk Lourdes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey, nog voor dat Lola een snor kreeg
Krijg de foto helaas er niet bij gepost;quote:Zoon maakt Emma Bunton erg gelukkig
AMSTERDAM - De pasgeboren zoon van zangeres Emma Bunton, Beau, is het beste wat haar en haar partner Jade Jones ooit is overkomen. Dit schrijft de Spice Girl op haar weblog.
"Hij maakt ons erg gelukkig. Hij is nu tien weken oud en we kunnen niet geloven hoe de tijd vliegt."
De 'Baby Spice' begint binnenkort samen met haar collega's aan de wereldtour 'Return of the Spice Girls'. Emma schrijft dat ze het erg leuk vindt om weer met de andere Spice Girls samen te werken.
Lachen
"Tijdens de opnames van de video Headlines heb ik de hele dag met de meiden gelachen. Het is geweldig om de groep weer bij elkaar te hebben."
Baby Beau zal zijn moeder begeleiden naar het Spice Girl-optreden in L.A. "We hebben zijn tas al gepakt. Hij begint nu de hele nacht door te slapen, dus mama krijgt haar welverdiende slaaprust", aldus de zangeres.
Op de weblog zijn ook foto's van de jonge Beau te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |