Wie?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef alors het volgende:
Thandie Newton met man en kids
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die blonde afro![]()
Ja, maar Madonna noemt haar "Lola" in de wandeling. Ja ik lees onbenullige sites over celebsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Heet de betreffende Lola niet eigenlijk Lourdes?![]()
Ik dus duidelijk niet...quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar Madonna noemt haar "Lola" in de wandeling. Ja ik lees onbenullige sites over celebs
Zeg dat wel, ja...quote:
Nou, ik vind dit er persoonlijk best smerig uitzienquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:12 schreef melonovy het volgende:
op zich vind ik het wel bewonderenswaardig dat ze juist niet alles aan de schoonheidsidealen laat doen!
nee het is beter om een 11jarige duidelijk te maken dat je geen lichaamsbeharing mag hebben behalve hoofdhaarquote:Op woensdag 21 november 2007 13:36 schreef rena het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit er persoonlijk best smerig uitzienJe wil als moeder toch niet dat je kind uitgelachen word?
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:39 schreef rena het volgende:
Julia Roberts showt d'r nieuwe baby bij Oprah: http://defamer.com/hollyw(...)ah-moment-324676.php Schatje hoor![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:10 schreef Principessa het volgende:
[..]
Bij dit kind kan het geen kwaad..![]()
Hoe overdreven kun je reageren zeg, ik raad haar geen borstvergroting en liposuctie aan of zoquote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee het is beter om een 11jarige duidelijk te maken dat je geen lichaamsbeharing mag hebben behalve hoofdhaar
stel je voor dat ze op 11jarige leeftijd daar nog geen zorgen om maken, schande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |