NFS: Most Wanted?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:14 schreef nicket84 het volgende:
DefJam icon nog te ruil.....
splinter cell of crackdown ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:14 schreef nicket84 het volgende:
DefJam icon nog te ruil.....
jouw Crackdown ruilen tegen mijn Oblivion?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:52 schreef Sickert het volgende:
Fifa rtwc 06 (7,50,-)
Splintercell Dubbele Agent (15,-)
Crackdown (25,-)
alle 3 voor 40,- incl
of ruilen
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:17 schreef kepler het volgende:
[..]
jouw Crackdown ruilen tegen mijn Oblivion?
helaasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb 3 dagen geleden Oblivion de deur uitgedaan
toch bedankt voor je aanbod
niet toevallig voor Oblivion?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef NX het volgende:
Ik heb hier nog steeds in goede staat (krasvrij) Crackdown liggen... Mag te ruil...
Ben op zoek naar:
- Ghost Recon Advanced Warfighter 2
- Lost Planet (liefst LE)
- Dead Rising
- etc.
Ik heb DR wel, maar wil hem niet ruilen liever keiharde pegels ervoorquote:
Uw bod?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:42 schreef ijsmeis het volgende:
kareltje_de_grote, ik heb geen COD3.
Ik wil gears of war dus gewoon kopen van iemand.
ook iets anders in de aanbieding ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef kepler het volgende:
dan maar zo:
iemand die Crackdown heeft liggen en wil ruilen tegen mijn Oblivion?
alleen Kameoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:50 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
ook iets anders in de aanbieding ?
wel een erg oud spel he... nog een gamer erbij?quote:
heb ik beide..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
splinter cell of crackdown ?
ProEvo6 en Kameo tegen DefJam icon?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:24 schreef WolfsNL het volgende:
Nog te ruil/koop:
Kameo
Perfect Dark 0
Tomb Raider Legend
Fifa World Cup 06
Pro evo 6
Ik wil Oblivion wel kopen voor 15,- incl.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef kepler het volgende:
dan maar zo:
iemand die Crackdown heeft liggen en wil ruilen tegen mijn Oblivion?
DJI: 39,99quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:23 schreef nicket84 het volgende:
[..]
wel een erg oud spel he... nog een gamer erbij?
Nah.. vind NFS niet zo leuk.. heb die al heel lang terug op de oude xbox gespeeld. i.c.m. een ander spel is het misschien interesant is DJ nu al 40.. heb ik niet zo lang terug 64 voor betaald!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:20 schreef Ethereal het volgende:
[..]
DJI: 39,99
NFS: 25,00
(Prijzen van de Free Record Shop)
7,50 bijbetaling?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:24 schreef WolfsNL het volgende:
Nog te ruil/koop:
Kameo
Perfect Dark 0
Tomb Raider Legend
Fifa World Cup 06
Pro evo 6
No problem! Ga ik verder zoekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:02 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Nah.. vind NFS niet zo leuk.. heb die al heel lang terug op de oude xbox gespeeld. i.c.m. een ander spel is het misschien interesant is DJ nu al 40.. heb ik niet zo lang terug 64 voor betaald!!!
Hier maar eens proberen.. Interesse in NFS: Most Wanted? Voor Amped of DJI (die laatste met 7,50 bij betaling)..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:10 schreef Happietsjakkie het volgende:
Te ruil:
-Amped 3
-Burnout Revenge
-Def Jam Icon
Spellen compleet en krasvrij
crackdown of Splinter cell ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:10 schreef Happietsjakkie het volgende:
Te ruil:
-Def Jam Icon
Spellen compleet en krasvrij
Most wanted ruilen tegen table tennis, of Full Auto?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:09 schreef Ethereal het volgende:
Ok, no problem! Dan zet ik hem hier gewoon even neer:
Te ruil:
Need for Speed: Most Wanted
Gezocht: Def Jam Icon (bijbetaling van mijn kant), Amped, Forza2 en Flatout: Ultimate Carnage (uiteraard beide met bijbetaling van mijn kant), Rockstar Table Tennis, of noem eens wat geks! Shooters hoeft van mij niet, en ook RPG's etc zijn niet mijn ding!
20 euro incl voor je crackdown?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:36 schreef SpookY22 het volgende:
uit het vorige topic: Met aanvulling
Te koop of ruil
Saints row
Dead Rising
Tony Hawk skate dingetje 8
en Crackdown.
Laatste 2 gisteren gedaan, maar is niet mijn ding.
Kopen? 20 euro incl per stuk of 65 incl voor allemaal
Ruilen, ik zoek nog een charge & play kabel + accu
Ff offtopic, ik wordt schijtziek van die peugeot banner, hij lagged mijn browser echt heel veel. wie heeft daar nog meer last van.
mijne is iig wel 20 euriesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:47 schreef Shannara het volgende:
[..]
20 euro incl voor je crackdown?
Take your timequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:28 schreef warchaser44 het volgende:
ik denk er nog even over na, ik heb er een beetje over gelezen en weet niet echt of het mijn spel is
Maakt mij niet uit van wie ik 'm kopen kanquote:
Table Tennis lijkt me een goeie! Stuur anders even een PM met je adres als je nog steeds interesse hebt!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:15 schreef nexhil het volgende:
[..]
Most wanted ruilen tegen table tennis, of Full Auto?
crackdown voorquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:00 schreef Retarded het volgende:
Condemned
Far Cry Predator
Battlefield 2
Splinter Cell Double Agent
Saints Row
allen te ruil ... meerdere games tegen een nieuwere is geen probleem!
ruilen tegen tiger Woods '07 en/of Quake 4?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:00 schreef Retarded het volgende:
Condemned en/of Far Cry Predator
SaintsRow en Farcry tegen DefJam icon?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:00 schreef Retarded het volgende:
Condemned
Far Cry Predator
Battlefield 2
Splinter Cell Double Agent
Saints Row
allen te ruil ... meerdere games tegen een nieuwere is geen probleem!
15 euro voor Crackdown incl verzendenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef Sickert het volgende:
Fifa Rtwc 06
Splinter cell Double Agent
Crackdown
samen voor 40,-
los = bieden
of ruilen tegen
Viva Pinata
In DefJam heb ik geen interesse, heb je een andere game in de aanbieding?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:57 schreef nicket84 het volgende:
[..]
ProEvo6 en Kameo tegen DefJam icon?
Ik dacht aan een kleine twintig euro, doe eens een bod zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:19 schreef Sharky_NL het volgende:
Wat is je prijs voor Pro Evo 6>?
[..]
Crackdown.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:49 schreef WolfsNL het volgende:
[..]
In DefJam heb ik geen interesse, heb je een andere game in de aanbieding?
[..]
Ik dacht aan een kleine twintig euro, doe eens een bod zou ik zeggen.
Crackdown tegen FarCry is een deal!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
crackdown voor
far cry of saints Row?
helaas geen interesse in die gamesquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
ruilen tegen tiger Woods '07 en/of Quake 4?
Geen interesse in Def Jamquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:07 schreef nicket84 het volgende:
[..]
SaintsRow en Farcry tegen DefJam icon?
Ehm.. PM werkt niet? Je inbox is niet beschikbaar..quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:48 schreef Rekkie het volgende:
Te koop (en mits goede spellen ook te ruil)
Call of Duty 3
Gears of Wars
NBA 06
NBA 07
Saint Row
Bij voorkeur PM!
Je hebt een PM over een gesealde GoW!quote:Ehm.. PM werkt niet? Je inbox is niet beschikbaar..
Dan maar hier..
Aan hoeveel euro inc zat je ongeveer te denken voor Gears of war?
dit is een accoord geworden dus Crackdown is inmiddels verkochtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:47 schreef Shannara het volgende:
[..]
20 euro incl voor je crackdown?
20 inc. geboden voor Call of Duty 3quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:48 schreef Rekkie het volgende:
Te koop (en mits goede spellen ook te ruil)
Call of Duty 3
Gears of Wars
NBA 06
NBA 07
Saint Row
Bij voorkeur PM!
Terug ge-pmed...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef SpookY22 het volgende:
Dead Rising onder voorbehoud voor NX
ja dat was ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zag hier iemand die Oblivion wilde ruilen tegen Crackdown? Let's make a deal mits in goede staat?
doe maar ruilen met morpheus die zoekt oblivion al langerquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef kepler het volgende:
[..]
15 euro voor Crackdown incl verzenden
of ruilen tegen Oblivion mocht je willen
Heb wel intresse in Tony Hawk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
dit is een accoord geworden dus Crackdown is inmiddels verkocht
deze nog te koop:
Saints row
Dead Rising onder voorbehoud voor NX
Tony Hawk skate dingetje 8
als ie Viva Pinata niet neemtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb wel intresse in Tony Hawk.
Ruil je ook?
Heb Viva Pinata, Oblivion, Moto Gp '06 en 2 fifa spellen van '06.
liever niet ruilen die jij hebt heb ik nog of heb ik al gehadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb wel intresse in Tony Hawk.
Ruil je ook?
Heb Viva Pinata, Oblivion, Moto Gp '06 en 2 fifa spellen van '06.
Tegen GoW of Pgr3 of Table Tennis?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:31 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
liever niet ruilen die jij hebt heb ik nog of heb ik al gehad
Thnx!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
doe maar ruilen met morpheus die zoekt oblivion al langer
Is goed. Mijn Crackdown versie is wel van PlayAsia dus doosje en boekje is half Koreaans (?) / half Engels. Het spel is wel 100% Engels en Regio Vrij. Disc is onbeschadigd en in prima staat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ja dat was ik
ff voor de duidelijkheid
Mijn oblivion tegen jouw crackdown? Disc is nog prima
prima, ik pm je vanavond mijn adresquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thnx!
[..]
Is goed. Mijn Crackdown versie is wel van PlayAsia dus doosje en boekje is half Koreaans (?) / half Engels. Het spel is wel 100% Engels en Regio Vrij. Disc is onbeschadigd en in prima staat.
Ik heb een saints row, kwam uit een bundelversie van mijn xbox 360. (dus het is er een met een NOT FOR SEPARATE SALE band) staat is uitstekend, heb hem maar 2 jeer gedaan ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:01 schreef BMH het volgende:
Te ruil: Lost Planet Limited edition tin box.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zoek:
Saints row
tegen cod2?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:29 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ik heb een saints row, kwam uit een bundelversie van mijn xbox 360. (dus het is er een met een NOT FOR SEPARATE SALE band) staat is uitstekend, heb hem maar 2 jeer gedaan ofzo.
cod 2 heb ik al sorry, zie nu ook dat BMH zijn pic heeft gezet op verkocht.....ehm is dat nou richting mij of iemand anders?quote:
Hehe, dat klopt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:55 schreef SpookY22 het volgende:
mjah, als hij nou ook ff meldt aan wie of waarhebben we allebei zekerheid dat we hem niet hebben
Lost Planet dan? Want ik heb wel interesse in LP, zo te zien Spooky ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:57 schreef BMH het volgende:
Rekkie was het eerst met het bieden van Saints Row. Sorry mensjens.
Mijn afbeelding is wel erg gaaf.. Niet?
Alleen Def Jam Icon nog te koop/ruil.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ik heb nog liggen:
- Def Jam Icon
- Transformers
Beide zijn nog in zeer goede staat. Ik heb ze allebei maar 2x gespeeld omdat het toch geen games voor mij blijken te zijn.
Het liefst wil ik ze ruilen, maar een bod doen mag ook.
Ik ontvang Lost Planet, BMH krijgt van mij Saint Row.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:58 schreef NX het volgende:
[..]
Lost Planet dan? Want ik heb wel interesse in LP, zo te zien Spooky ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |