En je kan mooi tegelijkertijd de verrichtingen volgen van Thomas Morgenstern.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:06 schreef M0NTANA het volgende:
Voor de mensen die geen Sport1 hier een gratis stream (opent automatisch in WMP) voor NUFC - Aston Villa.
Uitstekende kwaliteit, zijn nu highlights bezig.
Shall I describe EFC for you? It's two words - Bitter and Blue ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:51 schreef Schimpie het volgende:
Zelden zo'n misselijk clubje als Reading meegemaak
Prachtige voetballer idd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef WeebI het volgende:
Van mij mag Martins er wel een goaltje of twee inleggen.
Ja, 16.00.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef leroytje het volgende:
Is Blackburn Rovers vs Arsenal nou al begonnen?
Mij niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:07 schreef Dos37 het volgende:
Het doet me gewoon zeer aan ogen zoals we voetballen dit seizoen
degraderenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:21 schreef Kadoc het volgende:
United.Wat denken die te bereiken dit seizoen?
Was ook wel verwacht. Dat Essien speelt is meer een verrassing voor me.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:41 schreef Dos37 het volgende:
Terry er nou alweer bij?
Is het wat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:39 schreef DutchGooner het volgende:
GVD, als Walcott goed aflegt is het 0-2 door Perzik die overigens zeer vaak scoort tegen Blackburn, al zeker 5 doelpunten de laatste 3 jaar denk ik.
Het gaat tegen elkaar op maar we controleren iig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Is het wat?
Heb waar ik nu zit geen Sport1.
De bikkelaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:51 schreef Dos37 het volgende:
Savage wat is het toch ook een pracht voetballer
zijn 2de gele van het seizoen al volgens mij
Hoop dat hij het goed gaat doen. Prachtige voetballer.quote:
|Sign on, sign on,with a pen in your hand, cause you'll never find a job, sign on , sign on...quote:
wat een ezel, al 2 maal gewaarschuwd en dan op de hakken trappen bij iemand om vervolgens te protesteren.quote:
er zijn weinig mensen die ik een gebroken been toewens, behalve onze vrind uit Wales. And so he didquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een ezel, al 2 maal gewaarschuwd en dan op de hakken trappen bij iemand om vervolgens te protesteren.
Nog niet echt in het spel voorgekomen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:02 schreef the_legend_killer het volgende:
en werkt Kuijt weer hard ?
Tijdens een wedstrijd van de Premier league darts was Savage ook daar en opeens die camera's op hem...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen die ik een gebroken been toewens, behalve onze vrind uit Wales. And so he did
wisselen dan maar voor Voroninquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog niet echt in het spel voorgekomen.
Geweldige pass idd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:18 schreef Smeich het volgende:
GEWELDIG! EL NINO!!!!!!
En wat een pass van SG zeg!! BWAH
Is het weer zover?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:36 schreef DutchGooner het volgende:
***zooi, weer Lehman
Opzouten emt die gast!
een Pat Bonnertje op het WK94quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is het weer zover?
wat gebeurde er?
Een grandelletje. Daarmee is alles wel gezegd denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is het weer zover?
wat gebeurde er?
Gerrard wel in het boekjequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:44 schreef Dos37 het volgende:
Obi Mikel ontsnapt aan rood.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geweldige pass idd.
Maar wat gun ik het Torres zeg.![]()
TV gids doet veel wonderen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:46 schreef don-diablo het volgende:
dat wordt echt motd kijken
(hoe lat komt het er eig op?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |