Helaas is dit gisteren nog maar weer eens overduidelijk geworden. Ajax is al jaren niet meer de onbetwiste topper van weleer. De laatste jaren kijk ik vooral naar Ajax vanwege de clubliefde, niet vanwege de manier waarop er gevoetbald wordt. Ajax zit in mijn hart, en juist daarom doet het zo'n pijn om te zien dat zelfs Slavia Praag met een overwinning uit Amsterdam kon vertrekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is historie...melancholische nostalgie. We zitten nu naar een karikatuur van Ajax te kijken.
Het is te hopen van wel. Ze moeten gewoon zo beginnen als in de return wedstrijd vorige jaar tegen Bremen. Daar in Duitsland leek het ook helemaal nergens op, maar doordat we thuis uitstekend begonnen hadden we de wedstrijd in handen en kwamen we net tekort voor de volgende ronde. Met zo'n instelling kom je er wel, maar anders zie ik het somber in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:01 schreef devv05 het volgende:
Er heerst overigens een hele hoop onvrede en woede overal, ben benieuwd of dit Ajax ook bereikt. Neem aan dat ze zelf ook wel inzien dat het op deze manier een dramaseizoen wordt, toch?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze na het debacle van vorige jaar, niet weer die onderschattings-fout hebben gemaakt.![]()
quote:Leiding Ajax niet onder indruk van Slavia
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 9 augustus om 15:15
De technische staf van Ajax is niet onder de indruk van de kwaliteiten van Slavia Praag. De Tsjechische ploeg fungeert als tegenstander voor de Amsterdammers in de derde kwalificatieronde voor de Champions League.
Gisteren bezochten Ajax-trainer Henk ten Cate en diens assistent Alfons Groenendijk het treffen in de tweede ronde tussen Slavia en het Slovaakse MSK Zilina (0-0). Omdat er in het eerste duel ook al niet werd gescoord, moesten strafschoppen de beslissing brengen. Slavia toonde zich hierin iets beter.
”Slavia en Zilina zijn vergelijkbare ploegen met een zelfde speelstijl, met veel fysieke kracht,” zo vertelde Groenendijk in de verlenging van het duel aan de NOS. Met name het creëren van kansen lijkt Tsjechische runner-up van afgelopen seizoen op te breken.
”Ze missen allebei creativiteit, moeten het hebben van keihard werken en ze hebben fanatiek publiek,” zo zag Groenendijk. “Het zal er waarschijnlijk op neerkomen dat we een muur kapot moeten spelen.”
Dat gelul ben ik dus een beetje goed zat. Mooi spelen of beter zijn dan de tegenstander maar iedere keer (net) niks winnen. Het is al jaren hetzelfde gelul en ieder jaar zijn er weer mensen die het wel best vinden omdat we immers toch goed speelden of de betere ploeg waren. De wanhoop begint er een beetje in te komen. Ik wil resultaten zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:02 schreef Chadi het volgende:
Ik vond het geheel niet eens zo slecht hoor. Je hebt 3 100% kansen gehad dan moet je er minimaal 1 maken.
Nogmaals, er staat toch niet dat ze niet onder de indruk zijn. Die titel slaat nergens opquote:
In principe hebben we op deze manier ook niks te zoeken in de CL.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef HeatWave het volgende:
*zucht* Dat je geen europese topper meer bent ok, das niet te vermijden, maar hier kan ik niet tegen meer hoor...
Ajax, het lachertje in Europa.........
Jij zegt tquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:05 schreef Blight het volgende:
Ajax kan het zich echt niet permitteren om weer een rampseizoen te draaien. Bovendien kan mijn hart dat ook echt niet aan.
die heb je straks weer nodig om de weggevallen CL kosten te dichtenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar hey, we hebben wel 45= miljoen op de rekening............
Heeft ie toch mooi gedaan hoor. Ik ben best tevreden met die jongen. Hij had er natuurlijk best 1 in mogen leggen maar het is hoopgevend wat ie heeft laten zien. En je moet ook niet vergeten dat ie geen voorbereiding heeft gehad. Bakir heeft ook een grote kans gehad voor zijn goede voet kon die makkelijk de verre hoek kiezen ipv blind hard door het midden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef PLAE@ het volgende:
Die Suarez![]()
wat een kansen.
Die gast kost ons z'n transferbedrag op 10 miljoen er bij omdat we de CL door 'm missen....wat een gast
Volgens mij was de begroting buiten de inkomsten van de CL gemaakt!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heb je straks weer nodig om de weggevallen CL kosten te dichten
Nee, KJH leverde lekker wat op gisteren, dat was de enige speler met een 100% procent kans... Suarez had die goal moeten maken, natuurlijk, maar dat is altijd nog een reflexkwestie en dat kan (helaas) misgaan. En penalty op dit niveau (nou jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef PLAE@ het volgende:
Die Suarez![]()
wat een kansen.
Die gast kost ons z'n transferbedrag + 10 miljoen er bij omdat we de CL door 'm missen....wat een gast
Ja, een 16jarig talentje gaat het hele seizoen reddenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:15 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ajax heeft interesse in SaivetGeplaatst op 16-08-2007 12:00 door Jimmy Stolk
Henri Saivet zou misschien de nieuwe aankoop van Ajax kunnen worden. Saivet wordt ook wel de 'nieuwe Eto'o' genoemd vanwege zijn scorend vermogen en zijn Kameroenese roots.
Juventus, Arsenal en Chelsea zouden naast Ajax vergaande interesse hebben in de 16-jarige Fransman. Zijn huidige werkgever, Girondins Bordeaux, heeft zich nog niet uitgesproken over de interesse in de jonge aanvaller.
Het is overigens onwaarschijnlijkd at Bordeaux haar jonge talent wil laten gaan. Saivet is erg belangrijk voor zijn team en scoort regelmatig. Dit seizoen tekende de jongeling ook nog eens een vier-jarig contract bij de Franse sub-topper, waardoor de transfer een pak geld zou gaan kosten.......
Ja die zou ons kunnen helpen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |