Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ik zit al vanaf vanochtend 7 uur achter de computer en elke keer op F5 te drukken op Ajax site. Ik zit te wachten op die aankoop die ze vandaag gaan bekend maken. Het zal mij benieuwen.
Om gek van te worden. van geel en ten cate zijn ook twee ego's. Geel en adriaanse gaat schijnbaar wel samen, maar houd dan me hart vast over hoe Co met "vedettes" zal omgaan...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hebben we dus altijd bij Ajax, ruzie, gekonkel, gedoe etc......
Haalt hij denk hier vandaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Een aankoop kan zeker niet mee doen met de return wedstrijd in praag of wel?
Dacht het ook niet, mocht je de CL halen (quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Haalt hij denk hier vandaan.
Lijkt me ook dat die niet mee mag doen...
welke vedettes zijn er volgend jaar nog ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Om gek van te worden. van geel en ten cate zijn ook twee ego's. Geel en adriaanse gaat schijnbaar wel samen, maar houd dan me hart vast over hoe Co met "vedettes" zal omgaan...
Als Davids nog een jaar blijft?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:46 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
welke vedettes zijn er volgend jaar nog ?
+ bij porto is het em ook gelukt.
quote:'Tottenham-preses twijfelt aan Jol'
Datum: 16-aug-2007 09:03
De positie van Martin Jol bij Tottenham Hotspur staat op de tocht. De Engelse krant The Independent meldt donderdag dat voorzitter Daniel Levy woensdagavond crisisberaad heeft gehad met de Nederlander trainer, die vorig seizoen ook al even ter discussie stond. Jol moet nu snel gaan winnen met zijn ploeg, anders krijgt hij zijn congé.
Jol heeft bij Tottenham deze zomer 55 miljoen euro uitgegeven aan nieuwe spelers, maar verloor met zijn club de eerste twee competitiewedstrijden. Tot overmaat van ramp moet hij de Bulgaarse spits Dimitar Berbatov twee weken missen met een liesblessure.
Halverwege het afgelopen seizoen stond Jol ook onder druk en toen kreeg hij zijn ploeg net op tijd weer aan de praat. De Spurs eindigden daardoor net als in 2006 knap op de vijfde plaats.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:53 schreef Urquhart het volgende:
Ik verwacht Co of Van Basten die meteen na het EK instapt.
Zo kijk ik er ook tegenaan. In zijn vorige periode was hij gewoon een goed team aan het opbouwen, waar Koeman nog enkele jaren van geprofiteerd heeft. Ik zou hem die kans zo weer geven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Als Co mot krijgt met vedettes maar wel een goed lopend team neer kan zetten is het toch ook prima?
Niemand is groter dan de club.
Is wel zo...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Als Co mot krijgt met vedettes maar wel een goed lopend team neer kan zetten is het toch ook prima?
Niemand is groter dan de club.
quote:Ajax houdt hoop op Champions League
Ajax heeft ondanks de 0-1 thuisnederlaag tegen Slavia Praag in de voorrondes nog goede hoop om zich in de return volgende week te plaatsen voor de Champions League. "Ik heb de hoop nog niet opgegeven", aldus trainer Henk ten Cate. De Amsterdammers betreurden vooral de vele gemiste kansen.
Jaap Stam was na afloop boos en teleurgesteld. "De kansenverhouding was zes of zeven tegen één. Dan moet je er minimaal twee maken", brieste de verdediger. "Het kan nog wel hoor, daar niet van. Maar we maken het onszelf weer zo ontzettend lastig. Ik wil graag Champions League spelen in mijn laatste seizoen en als het dan weer niet gaat lukken, is dat extra zuur."
"Als je niet scoort, verdien je het niet om te winnen", zei Ten Cate. "Maar we zijn niet kansloos. We moeten in staat zijn om daar twee goals te maken", aldus de coach. Sportweek
Bassie mag lekker naar AC Milan of fulltime gaan golfen, echt niet naar Ajax!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:53 schreef Urquhart het volgende:
Ik verwacht Co of Van Basten die meteen na het EK instapt.
HtC heeft misschien wel ballen, maar die helpen niet echt op het moment he?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef fuckbuddy het volgende:
van Basten moet je zeker niet hebben, die heeft niet "The Balls" zoals een Adriaanse of een HtC
Hoewel de cohones van Htc weg zijn momenteel
Volgens mij wil Ten Cate na dit seizoen zelf stoppen, helemaal als we geen kampioen worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Co mag NOOIT meer naar Ajax komen.
Maar laat HtC lekker zitten, was niet zijn idee Sneijder te verkopen...
Dan maar iemand anders, maar Co hoef ik nooit never ever meer aan het roer van Ajax te zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij wil Ten Cate na dit seizoen zelf stoppen, helemaal als we geen kampioen worden.
Iedereen die aan het roer heeft gestaan lijkt wel uitgekotst te worden bij Ajaxquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan maar iemand anders, maar Co hoef ik nooit never ever meer aan het roer van Ajax te zien.
Wat een grafjosti is dat zeg
Als we geen kampioen worden en geen CL halen denk ik dat hij niet eens verder mag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij wil Ten Cate na dit seizoen zelf stoppen, helemaal als we geen kampioen worden.
Koeman wordt overal uitgekotst hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Iedereen die aan het roer heeft gestaan lijkt wel uitgekotst te worden bij Ajax
Adriaanse
Blind
Koeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |