abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52415497
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:06 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Romedahl is allesbehalve een verbetering op Tom de Mul. Dat De Mul na 1 volledig seizoen bij Ajax naar Sevilla kan en Rommedahl na 6 volledige seizoenen naar Charlton zegt genoeg. Rommedael kan alleen hard rennen.
Inderdaad zn voorzetten zijn om te huilen. Niks veranderd sinds psv....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:13:46 #152
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52415509
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat kan Tom de Mul dan? Scoorde zelden en assists waren ook op één hand te tellen, Sevilla kan er ook best weleens naast zitten. Als je Dennis Rommedahl gewoon op rechts zet, zal KJH daar best profijt van hebben.
Volgens mij was De mul diegene met de meeste assists vorig seizoen. Daarnaast heeft hij een betere techniek, een betere voorzet, kan hij met de bal bij zich ook een man voorbij en combineert hj beter.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52415525
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat baseer je op gisteren? Ik heb Rommedahl hele nuttige dingen zien doen ook. Ook verdedigend was hij met zijn snelheid vrij nuttig.

Heel Ajax was lamlendig en ik vind dat juist de 3 nieuwelingen dat niet meteen kan worden aangerekend. Wat kan Rommedahl er aan doen dat hij niet aan voetballen toekomt omdat hij de rotzooi van Urby moet opruimen??
Urby heeft wel een goeie assist in huis. Hij gaf die prachtige voorzet op Suarez...
pi_52415552
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:07 schreef Dynia het volgende:

[..]

Ik kan nou niet zeggen dat Ajax pech had ofzo...het was gewoon dramatisch. Als ajax al geluk nodig heeft om van Slavia praag te winnen..wat moeten ze dan in hemelsnaam in de CL?
Ervaring opdoen. Zie je het al voor je? Colin tegen Eto'o?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:15:50 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52415554
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:14 schreef Longmen het volgende:

[..]

Urby heeft wel een goeie assist in huis. Hij gaf die prachtige voorzet op Suarez...
Ja, iedereen heeft ook wel iets goed gedaan gisterem hoor .

Alleen komt urby veels te vaak mee op en verspeelt de bal zodat zijn directe medespeler die fouten weer moet herstellen. Prima dat ie mee opkomt, maar dan moet ie niet (bijv) een bal knullig over de zijlijn laten lopen etc...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:16:30 #156
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52415567
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat baseer je op gisteren? Ik heb Rommedahl hele nuttige dingen zien doen ook.
Ik baseer dat niet op gisteren. Rommedahl is minstens net zo'n schande voor ajax als colin. En tja, nuttige dingen...Dat had Rosales ook.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:16:44 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52415569
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Volgens mij was De mul diegene met de meeste assists vorig seizoen. Daarnaast heeft hij een betere techniek, een betere voorzet, kan hij met de bal bij zich ook een man voorbij en combineert hj beter.
Ach, ben het niet met je eens, kan gebeuren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52415576
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, iedereen heeft ook wel iets goed gedaan gisterem hoor .

Alleen komt urby veels te vaak mee op en verspeelt de bal zodat zijn directe medespeler die fouten weer moet herstellen. Prima dat ie mee opkomt, maar dan moet ie niet (bijv) een bal knullig over de zijlijn laten lopen etc...
Nee dat moet hij zeker gaan leren!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:17:50 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52415596
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Ik baseer dat niet op gisteren. Rommedahl is minstens net zo'n schande voor ajax als colin. En tja, nuttige dingen...Dat had Rosales ook.
Meer echte wedstrijden heeft hij niet gespeeld en op het AT was hij een van de betere. maar goed, het hele team heeft gefaald en we zullen zien wat ome V Geel nog van plan is, maar ik denk...niets.

Ajax is rot van binnen...
Get woke, go broke!
pi_52415602
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:16 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee dat moet hij zeker gaan leren!
Klopt, het is alleen een beetje jammer dat hij al drie jaar die fout maakt.
pi_52415653
Met pijn in mijn hart naar die poging tot voetbal gekeken gisteren. Hopen dat het nog goed komt..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52415655
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:18 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ach volgens Henk wordt dit het jaar van Urby.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:19:58 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52415656
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:18 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En daar heb je een trainer voor lijkt me, edereen ziet het, HtC doet er niets aan.

Het ligt niet alleen aan de trainer, echt niet, maar hij voegt niets toe, hij maakt niemand beter, pest spelers weg, koopt de verkeerde en past ze daarna ook nog eens verkeerd toe. Geeft iedereen de schuld behalve Ajax zelf....
Get woke, go broke!
pi_52415705
Zie ik nou Ajax op z'n Feyenoords gaan spelen, hard werken op niks af? Wie gaat de tactische lijnen uitzetten ipv dat geschoffel. In 2weken zie ik dat niet goedkomen! Een KJH die zo misbruikt wordt doet er beter aan om een andere club te kiezen.
janneman
pi_52415729
16/8/2007 - Verschil in standpunt Van Geel en Ten Cate over Boakye?
(Gepost door P., met dank aan forumlid Sven)

In de Voetbal International van gisteren wordt gesuggereerd dat er binnen de technische leiding van Ajax een verschil van inzicht heeft bestaan over de Emmanuel Boakye en Jürgen Colin. Zoals bekend werd rechtsback Boakye in het seizoen 2006/2007 verhuurd aan Heracles Almelo, de club die hem later van Ajax overnam. Volgens Voetbal International voldeed Boakye volgens de scouts en technisch directeur Martin van Geel, maar koos Henk ten Cate voor Jürgen Colin, waarna Heracles Boakye definitief overnam. [reageer]

Het begint er steeds meer op te lijken dat deze 2 een verschil van inzicht hebben. Ben bang dat dit Ten Cates kop gaat kosten en dat Co dan binnen komt wandelen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:24:03 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52415760
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:23 schreef amsterdammertje113 het volgende:

In de Voetbal International van gisteren wordt gesuggereerd dat er binnen de technische leiding van Ajax een verschil van inzicht heeft bestaan over de Emmanuel Boakye en Jürgen Colin. Zoals bekend werd rechtsback Boakye in het seizoen 2006/2007 verhuurd aan Heracles Almelo, de club die hem later van Ajax overnam. Volgens Voetbal International voldeed Boakye volgens de scouts en technisch directeur Martin van Geel, maar koos Henk ten Cate voor Jürgen Colin, waarna Heracles Boakye definitief overnam. [reageer]

Het begint er steeds meer op te lijken dat deze 2 een verschil van inzicht hebben. Ben bang dat dit Ten Cates kop gaat kosten en dat Co dan binnen komt wandelen.
Dat leek me al een tijdje duidelijk ja.
Get woke, go broke!
pi_52415776

meer nuttigs weet ik op deze trieste dag niet te zeggen.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:25:33 #168
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52415785
quote:

Dat idee heb ik ook, ze zitten duidelijk niet op één lijn en als dan ook nog eens de CL gemist wordt, kijk ik er niet gek van op als Henk ten Cate zijn biezen pakt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52415793
quote:

Zonde. Ik vind dat Colin best een degelijke verdediger is (hoewel zijn eerste helft gisteren dramatisch was), maar Boakye had veel potentie. Hij speelde destijds in de play-offs tegen Feyenoord vrij overtuigend.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:26:41 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52415811
Ik weet het ook niet meer nee. Al jaren gaat er "iets" structureels mis bij Ajax. Het rommelt al weer weken op alle fronten terwijl je bij PSV eigenlijk helemaal niets hoort, geen geroddel, geen gekonkel, geen mislukte transfers etc...

Ajax heeft een heel erg knullige directie lijkt het wel.
Get woke, go broke!
pi_52415853
Ach ja. Het is wel voor het eerst sinds jaren dat ik denk dat Ajax geen kampioen wordt. Hopelijk krijg ik ongelijk.
pi_52415903
Zonde van die pot van gisteren.
Die keeper van Praag was erg goed trouwens, en jammer dat gezannik van HtC over die strafschoppen.
Suarez speelde wel lekker, maar dat juichen omdat je een strafschop uitlokt en hem krijgt moet ie NOOIT meer doen, walgelijk vind ik dat.
En KJH was de joker van de dag..

Dat wordt nog een hele zware kluif voor Ajax om dit recht te zetten.

En van Geel mag wel eens laten zien aan de amsterdammers waarom ie van AZ naar Ajax is vetrokken...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52415955
Ik zit al vanaf vanochtend 7 uur achter de computer en elke keer op F5 te drukken op Ajax site. Ik zit te wachten op die aankoop die ze vandaag gaan bekend maken. Het zal mij benieuwen.
pi_52416024
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat leek me al een tijdje duidelijk ja.
Ja ik denk hetzelfde. Dit wordt weer een ruzie jaar. En die aankoop zal echt wel weer één worden van het kaliber Colin.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:40:26 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52416117
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:36 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja ik denk hetzelfde. Dit wordt weer een ruzie jaar. En die aankoop zal echt wel weer één worden van het kaliber Colin.
Dat hebben we dus altijd bij Ajax, ruzie, gekonkel, gedoe etc......
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')