abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52413702
Ik zit hier op mijn werk met mijn Ajax shirtje aan

Al wat leuke reacties gehad, van een stel kakkerlakken en een kaas, maar ja boeiend

Volgende week winnen we gewoon 1-2 of 1-3 Ik heb er nog wel vertrouwen in hoor.
pi_52413774
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:16 schreef TheJanitor het volgende:

Al wat leuke reacties gehad, van een stel kakkerlakken en een kaas, maar ja boeiend

precies, ik nu ook wel weer.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52413777
Kut

.
Built for Speed
pi_52413795
quote:

Jij bent voor mij een echte supporter. Laat die kazen en kakkerlakken maar lullen. Komend weekend begint de competitie. En je moet gewoon zeggen dat wij tenminste nog zo'n wedstrijd mogen spelen en hun niet.
pi_52413797
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:25 schreef Longmen het volgende:

[..]

precies, ik nu ook wel weer.
Ik gisteravond ook nog niet.. De electrische vliegenmepper ging tegen de muur toen we 1-0 achterkwamen Het was of m'n telefoon of de vliegenmepper... gelukkig werd het de vliegenmepper
pi_52413825
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:27 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Jij bent voor mij een echte supporter. Laat die kazen en kakkerlakken maar lullen. Komend weekend begint de competitie. En je moet gewoon zeggen dat wij tenminste nog zo'n wedstrijd mogen spelen en hun niet.
Waar ze ook ineens vandaan komen Ze halen hun succesen uit nederlagen van ajax, hoe triest
pi_52413874
Mag ik vragen waarop jullie vetrouwen in hemelsnaam gebaseerd is?! Ajax creert geen ene fuck, bal wordt doelloos rondgespeeld en uiteindelijk volgt er een blinde trap voor het doel, of erachter in 9 van de 10 gevallen
Tc is nu een jaar bezig maar ik zie geen enkele vooruitgang, in tegendeel zelfs.
Als de CL niet gehaald wordt moeten er conlcusies getrokken worden. Niet alleen TC maar ook gladjakker en brabander van Geel mogen wat mij betreft optiefen.
Ajax is nog steeds dood- en doodziek
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_52413883
Maar wel ziek met veel geld!

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52413899
quote:

Waar werk je dat je een ajax shirt mag dragen op je werk?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:41:57 #85
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52413936
ZUllen er nog spelers komen voordat duidelijk is of we CL of UEFA Cup gaan spelen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52413941
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:36 schreef navigator het volgende:
Mag ik vragen waarop jullie vetrouwen in hemelsnaam gebaseerd is?! Ajax creert geen ene fuck, bal wordt doelloos rondgespeeld en uiteindelijk volgt er een blinde trap voor het doel, of erachter in 9 van de 10 gevallen
Tc is nu een jaar bezig maar ik zie geen enkele vooruitgang, in tegendeel zelfs.
Als de CL niet gehaald wordt moeten er conlcusies getrokken worden. Niet alleen TC maar ook gladjakker en brabander van Geel mogen wat mij betreft optiefen.
ehm er zijn met name in de 1e helft aardig wat kansen gecreerd. Het was ook wel een beetje pech. als KJH de pingel had benut en Slavia had er geen tegen gekregen, dan was t 1-0 geworden en was dergelijke kritiek er niet geweest....
pi_52413964
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:36 schreef navigator het volgende:
Met dit team kan zelfs een wereldtrainer niks beginnen, er zit veel te weinig creativiteit in.
pi_52413972
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:42 schreef Longmen het volgende:

[..]

ehm er zijn met name in de 1e helft aardig wat kansen gecreerd. Het was ook wel een beetje pech. als KJH de pingel had benut en Slavia had er geen tegen gekregen, dan was t 1-0 geworden en was dergelijke kritiek er niet geweest....
Als Suarez die bal maakt in de eerste helft word het 3-0, want dan is hun speelplan gelijk verkloot, maarja scoren he
pi_52413981
En zo belangrijk was Sneijder dus......
Waarom neemt KJH nog pingels? Vorig seizoen mistte hij er ook een hele hoop.
Laat Gabri ze lekker nemen. Kennedy was het enige lichtpuntje en ook Suarez was wel okay, gezien het feit dat het zijn eerste wedstrijd was.
Al met al is Ajax alles behalve kansloos, maar veel vertrouwen heb ik er niet in.
Maar hey, we hebben wel 45= miljoen op de rekening........... .
-
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2007 @ 08:47:09 #90
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52414014
Dit team zoals het er nu staat mag de pot op!

Ik hoef ze dit seizoen niet meer zien spelen. Zoals Shankly (over Everton) zei: "If they were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains.'

Je mag toch hopen dat ze de CL niet halen - anders kan je je nog verder kapot schamen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52414027
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:38 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Waar werk je dat je een ajax shirt mag dragen op je werk?
Swets & Zeitlinger over het algemeen draag ik wel nette kledij hoor. Maar ben nog jong dus heb ik wat minder plichten dan mijn oudere collegae
pi_52414034
Ik hoop dat die bobo's nu doorhebben dat er echt 3 of 4 spelers bij moeten wil je iets gaan doen dit jaar, maargoed Slop zal wel weer 9 miljoen vast in gaan houden met ze debiele kop
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:49:17 #93
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52414041
De wedstrijd over twee weken zal nog een stuk lastiger worden dan die van gister. Slavia hoeft nu helemaal niet meer te voetballen en kan met 10 man achter de bal blijven spelen.
Als Colin dan weer speelt weet je zeker dat de bal weer minimaal een keer of vijf onnodig en gevaarlijk ingeleverd wordt en krijgen zij ook nog wel wat kansen.
Ajax mist 'een type Sneijder' die het spel kan verdelen, creativiteit kan brengen, snelheid in het spel brengt en ook nog eens van afstand voor gevaar kan zorgen.
Misschien dat het na het weekend wat is bij getrokken, maar voorlopig heb ik er niet zoveel vertrouwen in....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52414054
Ik zag Sinterklaas gisteren in vak 121
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52414148
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik gisteravond ook nog niet.. De electrische vliegenmepper ging tegen de muur toen we 1-0 achterkwamen Het was of m'n telefoon of de vliegenmepper... gelukkig werd het de vliegenmepper
Ik had de keus tussen mijn hoofd en de kussens van de bank. Het werden de kussens anders was ik nu nog zieker dan dat ik al ben
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:57:19 #96
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52414150
Men moet niet meteen doen alsof het al voorbij is, Ajax heeft nog negentig minuten om alles recht te zetten en waarom zou dat niet gebeuren? Kansen komen er dan ook wel, verschil is alleen dat ze er dan wél inmoeten! Ajax moet nu tegen De Graafschap (uit) en Heerenveen (thuis) zorgen dat de competitie goed wordt begonnen en iets aan zelfvertrouwen wint, dan komt het allemaal best goed!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52414160
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zag Sinterklaas gisteren in vak 121
En heb je hem gevraagd om wat nieuwe spelers voor 5 december
pi_52414176
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Men moet niet meteen doen alsof het al voorbij is, Ajax heeft nog negentig minuten om alles recht te zetten en waarom zou dat niet gebeuren? Kansen komen er dan ook wel, verschil is alleen dat ze er dan wél inmoeten! Ajax moet nu tegen De Graafschap (uit) en Heerenveen (thuis) zorgen dat de competitie goed wordt begonnen en iets aan zelfvertrouwen wint, dan komt het allemaal best goed!
Daar sluit ik me bij aan MONTANA
pi_52414216
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Als Suarez die bal maakt in de eerste helft word het 3-0, want dan is hun speelplan gelijk verkloot, maarja scoren he
Ik weet ook wel: "als" denken is wat makkelijk, maar t wordt hier wel heel negatief afgeschildert allemaal. Ook ik ben zwaar teleurgesteld, maar heb wel wat aanknopingspuntjes gezien. Met name Suarez was gevaarlijk en creatief. Over twee weken is die weer wat verder.
Alleen Colin is zwaar onvoldoende, daar maak ik me wel zorgen over. 0-0 of 0-1 is ook niet zo'n verschil, we moeten gewoon 1x scoren. Over twee weken rolt die bal van Suarez er wel in.
pi_52414270
Wat een Kopenhagen deja-vu zeg Zoveel kansen krijgen, en ze niet benutten.
En net als tegen Kopenhagen oogt het allemaal ontzettend rommelig en zenuwachtig. Zo'n Emanuelson bijvoorbeeld, die speelde vorige seizoen goed en in de voorbereiding ook, en net als tegen Kopenhagen vorige jaar speelt hij wederom om die dromerige manier met halve balletjes die niet aankomen.
En waar ik me ook aan erger is het wisselbeleid. "70ste minuut en niet eerder!" lijkt het motto, terwijl je al met de rust ziet dat het niet loopt. Waarom dan niet Urzaiz er direct de tweede helft in?

Maar goed in tegenstelling tot Kopenhagen is er dit jaar nog een return, waar alles op alles gezet moet worden. Dit wordt nog een hele lastige klus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')