precies, ik nu ook wel weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:16 schreef TheJanitor het volgende:
Ik zit hier op mijn werk met mijn Ajax shirtje aan![]()
Al wat leuke reacties gehad, van een stel kakkerlakken en een kaas, maar ja boeiend
Volgende week winnen we gewoon 1-2 of 1-3 Ik heb er nog wel vertrouwen in hoor.![]()
Jij bent voor mij een echte supporter. Laat die kazen en kakkerlakken maar lullen. Komend weekend begint de competitie. En je moet gewoon zeggen dat wij tenminste nog zo'n wedstrijd mogen spelen en hun niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:16 schreef TheJanitor het volgende:
Al wat leuke reacties gehad, van een stel kakkerlakken en een kaas, maar ja boeiend
Volgende week winnen we gewoon 1-2 of 1-3 Ik heb er nog wel vertrouwen in hoor.![]()
Ik gisteravond ook nog niet.. De electrische vliegenmepper ging tegen de muur toen we 1-0 achterkwamenquote:
Waar ze ook ineens vandaan komenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:27 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Jij bent voor mij een echte supporter. Laat die kazen en kakkerlakken maar lullen. Komend weekend begint de competitie. En je moet gewoon zeggen dat wij tenminste nog zo'n wedstrijd mogen spelen en hun niet.
Waar werk je dat je een ajax shirt mag dragen op je werk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:16 schreef TheJanitor het volgende:
ehm er zijn met name in de 1e helft aardig wat kansen gecreerd. Het was ook wel een beetje pech. als KJH de pingel had benut en Slavia had er geen tegen gekregen, dan was t 1-0 geworden en was dergelijke kritiek er niet geweest....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:36 schreef navigator het volgende:
Mag ik vragen waarop jullie vetrouwen in hemelsnaam gebaseerd is?! Ajax creert geen ene fuck, bal wordt doelloos rondgespeeld en uiteindelijk volgt er een blinde trap voor het doel, of erachter in 9 van de 10 gevallen![]()
Tc is nu een jaar bezig maar ik zie geen enkele vooruitgang, in tegendeel zelfs.
Als de CL niet gehaald wordt moeten er conlcusies getrokken worden. Niet alleen TC maar ook gladjakker en brabander van Geel mogen wat mij betreft optiefen.
Ajax is nog steeds dood- en doodziek![]()
Met dit team kan zelfs een wereldtrainer niks beginnen, er zit veel te weinig creativiteit in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:36 schreef navigator het volgende:
Mag ik vragen waarop jullie vetrouwen in hemelsnaam gebaseerd is?! Ajax creert geen ene fuck, bal wordt doelloos rondgespeeld en uiteindelijk volgt er een blinde trap voor het doel, of erachter in 9 van de 10 gevallen![]()
Tc is nu een jaar bezig maar ik zie geen enkele vooruitgang, in tegendeel zelfs.
Als de CL niet gehaald wordt moeten er conlcusies getrokken worden. Niet alleen TC maar ook gladjakker en brabander van Geel mogen wat mij betreft optiefen.
Ajax is nog steeds dood- en doodziek![]()
Als Suarez die bal maakt in de eerste helft word het 3-0, want dan is hun speelplan gelijk verkloot, maarja scoren hequote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
ehm er zijn met name in de 1e helft aardig wat kansen gecreerd. Het was ook wel een beetje pech. als KJH de pingel had benut en Slavia had er geen tegen gekregen, dan was t 1-0 geworden en was dergelijke kritiek er niet geweest....![]()
Swets & Zeitlingerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:38 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Waar werk je dat je een ajax shirt mag dragen op je werk?
Ik had de keus tussen mijn hoofd en de kussens van de bank. Het werden de kussens anders was ik nu nog zieker dan dat ik al benquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik gisteravond ook nog niet.. De electrische vliegenmepper ging tegen de muur toen we 1-0 achterkwamenHet was of m'n telefoon of de vliegenmepper... gelukkig werd het de vliegenmepper
En heb je hem gevraagd om wat nieuwe spelers voor 5 decemberquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zag Sinterklaas gisteren in vak 121
Daar sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Men moet niet meteen doen alsof het al voorbij is, Ajax heeft nog negentig minuten om alles recht te zetten en waarom zou dat niet gebeuren? Kansen komen er dan ook wel, verschil is alleen dat ze er dan wél inmoeten! Ajax moet nu tegen De Graafschap (uit) en Heerenveen (thuis) zorgen dat de competitie goed wordt begonnen en iets aan zelfvertrouwen wint, dan komt het allemaal best goed!
Ik weet ook wel: "als" denken is wat makkelijk, maar t wordt hier wel heel negatief afgeschildert allemaal. Ook ik ben zwaar teleurgesteld, maar heb wel wat aanknopingspuntjes gezien. Met name Suarez was gevaarlijk en creatief. Over twee weken is die weer wat verder.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Suarez die bal maakt in de eerste helft word het 3-0, want dan is hun speelplan gelijk verkloot, maarja scoren he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |