Ben nog vroeg thuis ook, is wel eens erger geweest...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lekker die 2 uur naar huis ook nog zeg![]()
Hehe nee en nog een chick die niet kon staan achter je, handig in 410quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben nog vroeg thuis ook, is wel eens erger geweest...
Volgende keer blijf ik wel in 412 hangen, dit schoot ook niet op.
Alto wtf?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Alto Jasza
Peace out jijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:05 schreef Adothehague het volgende:
Het is gewoon wachten op het moment dat Leonardo en Mitea weer fit zijn, dan gaat het een stuk beter lopen.
Je bent hagenees, wat moet ik nog meer zeggen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan lieve jasza![]()
En jij ajacied, maar ik vind je liefquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je bent hagenees, wat moet ik nog meer zeggen?![]()
Laat eerst de huidige spelers met elkaar leren spelen. Nieuwe spelers is leuk, maar het moet wel ingespeeld zijn op een gegeven moment. Talent heeft Ajax genoeg, het is nu tjd om daar een team van te maken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:06 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Van Geel mag snel met nieuwe aankopen komen. Het liefst met veel creativiteit en voetbal intelligentie. Het gebrek daaraan is pijnlijk (net als het gebrek aan fatsoenlijk positiespel, fatsoenlijke opbouw en controle). Wat een kutwedstrijd.
Nee dit keer niet. Vaak met uitsupporters in Metro en meestal is het gezellig. Wie begon er en wat gebeurde er precies dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:49 schreef denthemen het volgende:
Nog meer mensen die in de metro zaten die aangevallen werd?![]()
Had vernomen dat het ging om tsjechische supporters en de vechtpartij is doorgegaan in de Metro en daarna weer op Metrostation. Vervolgens heeft ME ingegrepen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:59 schreef denthemen het volgende:
Wij zaten gewoon in de metro en die werd aangevallen, zal buiten al wel wat gebeurd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |