SHERLOCK IN DA HOUSE!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik dacht eens even slim te zijn door naar "Laatste bezoek" te kijken, is het verborgen.
No shit, Sherlock!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik dacht eens even slim te zijn door naar "Laatste bezoek" te kijken, is het verborgen.
Ik ga hem écht in mekaar slaanquote:Op maandag 3 september 2007 18:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het gevoel dat ie met een kloon post en zich rot lacht om ons/jullie
ga er dan nu heen, weet je gelijk oftie nog leeftquote:
Jah dat wordt met de fokknockploeg fijntjes opgelost dan hoorquote:
vosss ís een lekker ding, dus het zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:19 schreef Halinalle het volgende:
Vosss heeft gewoon tijdens zijn ziekenhuisbezoek een leuke verpleegkundige aan de haak geslagen en is sindsdien niet meer aan Fok! toegekomen.
Je bent zwart!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
vosss ís een lekker ding, dus het zou zomaar kunnen
Kleedt lekker af hèquote:Op woensdag 5 september 2007 07:05 schreef heaven7 het volgende:
Je bent zwart!Ik heb jou nog nooit zwart gezien!
Het lijkt mij een PRIMA jongen. Het volk dat zich druk zit te maken is de storende factor hier.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:00 schreef springer het volgende:
hij lijkt me niet zo'n fijne jongen!!!!
Hyvesquote:Op woensdag 5 september 2007 12:00 schreef springer het volgende:
Ik kon mij niet aanmelden hier vandaar dit late berichtje. Ik ben gaan zoeken op hyves en vond daar Voss. Via een vriendin informatie over hem proberen te krijgen maar ze hoorde eigenlijk ook weinig van hem. Misschien dat iemand van jullie verder via hyves kan gaan zoeken want ik ben helaas te druk op dit moment. Hij is er dus wel en mijn vermoeden is dat hij zich krom zit te lachen om het ongerust zijn van ons want hij lijkt me niet zo'n fijne jongen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |