of dat ie op de IC heeft gelegenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het!
Dan mag vosss nu terugkomen om te melden dat het allemaal goed is en hij gewoon een paar dagen met vakantie was
Mijn mening blijft dezelfde: ACS is een lelijke term. Gelukkig zijn de cardiologen het in mijn ziekenhuis wel met me eens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ook erg makkelijk he, op de kliniek varen, zonder de patiënt te zien..
![]()
Ik gaf een praktijkvoorbeeld. Ik liet de kliniek van Voss totaal buiten beschouwing. Verder kun je zonder bezwaar op de kliniek varen die uit de anamnese komt. Je hoeft natuurlijk niet iemand voor je te zien met een stabiele AP om uit de antwoorden van de anamnese te halen dat iemand een stabiele AP heeft. Anamnese? Waarschijnlijk heb je daar wel van gehoord.
Het concretiseren van diagnoses via een forum lijkt me juist niet een goede zaak.
Idem: ik gaf een voorbeeld. Ik heb niet getracht iets te concretiseren.
De opsomming die je maakt van symptoomclusters is alles behalve zo zwart-wit als jij schetst.
Nog steeds een voorbeeld. Ik gaf zelf in mijn bericht aan dat het vaak niet zo zwart-wit is, maar als het wel zo is, het onzinnig is het te bestempelen als ACS.
Ik ben wel erg benieuwd wat er uit Vosss' ECG is gekomen. Ook bevreemdt mij het niet direct insturen van de huisarts bij deze klachten, maar op basis van incidentie is een myocardinfarct ook niet heel erg waarschijnlijk, dus misschien heeft dat meegespeeld.
Ik ook
Waar is de vriendin van vosss. Misschien weet die iets?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:40 schreef vosss het volgende:
Als ik morgen nog leef wel ja en als ik dood ben dan laat ik mn vriendin wel ff wat neerpleuren hier
Dan is dat iets wat persoonlijk is of instellingsgebonden. De NHG-standaarden komen in nauw overleg met een beroepsvereniging tot stand.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:47 schreef starla het volgende:
[..]
Mijn mening blijft dezelfde: ACS is een lelijke term. Gelukkig zijn de cardiologen het in mijn ziekenhuis wel met me eens.
Ik hoop het.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:10 schreef Bananenman het volgende:
Ik denk dat hij zelf het hardst lacht nu hoor.
Dat zou natuurlijk ook kunnen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:04 schreef Aventura het volgende:
Op vakantie gegaan en vergeten te melden?
Lijkt me onwaarschijnlijk, trouwens...
No shit Sherlock.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:21 schreef Merkie het volgende:
Teveel blauw aanwezig. Grapje is mislukt vosss.
Zeg medisch genie, is het wel eens bij je opgekomen dat de mensen die hier 'bezorgd' zijn niet denken dat hij ziek is van die ECG (quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jongens, van een ECG kan niets gebeuren. Ik maak die dingen vaak zelf bij mensen die op polibezoek komen, gewoon wat zuignappen, niet eens plakkertjes. Even liggen en dan is het weer klaar, nog nooit iemand gezien die er last van had en dat zou ook wel gek zijn. Er zal weinig aan de hand zijn dus.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jongens, van een ECG kan niets gebeuren. Ik maak die dingen vaak zelf bij mensen die op polibezoek komen, gewoon wat zuignappen, niet eens plakkertjes. Even liggen en dan is het weer klaar, nog nooit iemand gezien die er last van had en dat zou ook wel gek zijn. Er zal weinig aan de hand zijn dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |