Yeah, dat vermoeden had ik ook. Zou wel klote zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:09 schreef KonnieKipke het volgende:
wellicht dat ie is opgenomen...
immers zo'n losse flodder in een los topicje is veel minder gevaarlijk huhquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Juist hierom willen we op Fok geen medisch forum...![]()
Als dat zo is dan zou het wel n's een ingrijpende operatie kunnen worden ( bypass, dotteren )quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:09 schreef KonnieKipke het volgende:
wellicht dat ie is opgenomen...
Of gewoon observatie, toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:17 schreef Grimm het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zou het wel n's een ingrijpende operatie kunnen worden ( bypass, dotteren )
Uitstralende pijn of lamme arm is 'normaal' bij een hartinfarctquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:17 schreef 907 het volgende:
Ben benieuwd wat het is, dus tevens een tvp. Je lamme arm klinkt alsof er een zenuw klemt (vanuit je rug of nek) maar dat verklaart de olifant weer niet
dat kan ook gewoon een onsteking zijn van je rib-borstbeengewrichtenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Uitstralende pijn of lamme arm is 'normaal' bij een hartinfarct
Je maakt me nieuwsgierig....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:17 schreef 907 het volgende:
Je moet me denken aan mezelf met het niet naar de huisarts gaanIk heb zelf ook nog iets wat niet echt goed is waarmee ik nog moet gaan
hmmm, open eens een topic dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:08 schreef 907 het volgende:
Is best wel veel hoortrouwens, dan ben ik een beetje een topic kaper en aandachtshoer
Ik wil weten hoe `t met vosss is!
Dat is nogal nonsence..quote:Het afgestorven deel van het hart... bla bla..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:48 schreef Eelcotje84 het volgende:
Typische klachten voor hartproblematiek, voss
en laat je niet gek maken met opmerkingen van konnie zoals:
[..]
Dat is nogal nonsence..
Succes! en hopelijk snel actie..
Naja, we dachten natuurlijk dat ie ff naar het ziekenhuis zou gaan en dezelfde dag weer terug zou kumen. En dus vinden we dat het lang duurt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:29 schreef BladiN87 het volgende:
Ik vind het wel meevallen met erg lang duren. Waarschijnlijk is het een soort van infarct geweest of iets dergelijks. Hiervoor zal hij opgenomen zijn in het ziekenhuis en een tijdje moeten wachten voor een dotter behandeling. Als het dit niet is zal hij in het ziekehuis moeten blijven voor onderzoeken. Kan niet anders bedenken dan dat het hartproblemen zijn, aangezien ik sommige kenmerken herken van bij mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |