Ik heb er nog nooit een probleem meegehad.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef Sirolf het volgende:
Voor 1x ben ik het héél erg eens met Sander L.: http://nl.youtube.com/watch?v=JJDgPvkhGwE (audio)
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef Sirolf het volgende:
Voor 1x ben ik het héél erg eens met Sander L.: http://nl.youtube.com/watch?v=JJDgPvkhGwE (audio)
Alsof iemand die kneus dwingt een iPod te kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef Sirolf het volgende:
Bij mij is er ook 1 stuk gegaan, maar ik doe nu al maanden met een gratis vervangend exemplaar. Geen problemen verder.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof iemand die kneus dwingt een iPod te kopen.
Hey Marichaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:04 schreef Maricha het volgende:
Haalloooooooo
Gewoon proberen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey Maricha
Nog bedankt voor je berichtje. Kan ik ook meedoen met mn universiteit?
Ow, lol. Ik maakte eigenlijk een grapje. Nu eerst maar eens zien op welke universiteit ik binnenkort in de collegebanken kan schuiven.quote:
Of Martijn... take your pickquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:15 schreef borisz het volgende:
Hoi M&M
De ene M staat voor Maricha en de andere voor Muys
Joh.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:15 schreef borisz het volgende:
Hoi M&M
De ene M staat voor Maricha en de andere voor Muys
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor Maricha of Muijs om die foto's hier te posten!
Sommige mensen gaan wel héél erg ver voor Lowlands-kaarten...
Hoiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:04 schreef Maricha het volgende:
Haalloooooooo
Drol draaien op de stoel van de baasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:36 schreef Marc63 het volgende:
BIj Michiel was het vanochtend ook dikke lol met het weggeven van de LL-kaarten.
Over de Kaiser Chiefs gesproken... Opvallend dat de nieuwe single (The Angry Mob) nog amper op 3FM te horen is. Op MTV zie ik 'm al regelmatig voorbij komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Maricha Kroeske (producer MetMichiel) wordt verrast
Erg leuk om weer eens terug te zien.![]()
Zat vandaag trouwens even 3 voor 12 te kijken op tv en dat is ook best geinig zeg! Zo traden de gasten van Moke op in een echte lift, echt lachen! Ze speelden het nummer Last chance en dat klonk erg goed! De tv uitzending sloot trouwens af met echt een geweldig optreden van de Kaiser chiefs - Oh My God.
ze komen op 3fm.nlquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor Maricha of Muijs om die foto's hier te posten!
Sommige mensen gaan wel héél erg ver voor Lowlands-kaarten...
Je bent me net voor, maar schijnbaar is 'Heat dies down' de nieuwe single.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:59 schreef Marc63 het volgende:
Op 3FM draaien ze wel Heat Dies Down.
Domien zei (het zal inmiddels al wel 2 maanden geleden zijn geweest) dat Angry Mob de nieuwe single zou worden. Beetje verwarrend allemaal dus. Maar op tv zag je ook regelmatig Mika met Love Today voorbij komen zonder dat ie bij 3FM ooit op de playlist is verschenen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je bent me net voor, maar schijnbaar is 'Heat dies down' de nieuwe single.
Goed verwoord...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind deze Megahit elke keer slechter klinken.
Nogal verwarrend inderdaad. Volgens mij is het de platenmaatschappij die hier voor kiest, maar waarom? Geen idee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Domien zei (het zal inmiddels al wel 2 maanden geleden zijn geweest) dat Angry Mob de nieuwe single zou worden. Beetje verwarrend allemaal dus. Maar op tv zag je ook regelmatig Mika met Love Today voorbij komen zonder dat ie bij 3FM ooit op de playlist is verschenen.
kippenvelnummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |