3. Oke maar wij hebben het zelf betaald als we willen laten we het leeg staan... maar is het niet een beetje zonde als je al een groot genoeg stadion hebt dat je eventueel nog kunt uitbreiden :S.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:31 schreef magnifor het volgende:
1. Ik zeg toch niet dat jullie stadion ouderwets is? Maar omdat onze later wordt gebouwd gaat ons stadion waarschijnlijk moderner worden.
2. Ga je gang. Zeg dat maar. Ik en alle andere GS supporters hebben daar geen problemen mee.
3. Ik zag bij fb-ag veel lege zitplaatsen hoor? En dit seizoen hebben we in de competitie nog geen wedstrijd gespeeld met publiek. Vorig seizoen zat ons stadion niet elke wedstrijd vol, maar dat was omdat het slecht ging. Bij fb zit het stadion ook half leeg als het hele seizoen slecht gaat. Dus tja.
Als het stadion was te uitbreiden naar 40.000 - 50.000 man zouden ze dat echt wel doen hoor? Maar daar hebben we de ruimte niet voor.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:28 schreef xminator het volgende:
[..]
3. Oke maar wij hebben het zelf betaald als we willen laten we het leeg staan... maar is het niet een beetje zonde als je al een groot genoeg stadion hebt dat je eventueel nog kunt uitbreiden :S.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:34 schreef magnifor het volgende:
ASY is wel mooi. Alleen een beetje verouderd.
Dat zeg ik ook niet, maar het is wel een bouwval natuurlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat vind ik er juist 'mooi' aan.
Maar niets gaat er boven Inonu uiteraard.
Wedstrijden zonder publiek? Straf? En zo ja, hoe zit dat met de rest van het seizoen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:31 schreef magnifor het volgende:
3. Ik zag bij fb-ag veel lege zitplaatsen hoor? En dit seizoen hebben we in de competitie nog geen wedstrijd gespeeld met publiek. Vorig seizoen zat ons stadion niet elke wedstrijd vol, maar dat was omdat het slecht ging. Bij fb zit het stadion ook half leeg als het hele seizoen slecht gaat. Dus tja.
Deze week hadden ze hun laatste wedstrijd zonder publiekquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wedstrijden zonder publiek? Straf? En zo ja, hoe zit dat met de rest van het seizoen?
gala Fener of Fener - gala ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:18 schreef MaxPower het volgende:
Gelukkig maar... ik ga april 2008 een weekendje Istanbul doen, inclusief Gala - Fener.![]()
Ik heb die goal niet gezien, maar als die twee de bal niet aanraken is het geen buitenspel....quote:
Nja ulusoy -> senes ezik -> betere scheids voor 6s...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
In Europa hebben ze nog geen PoD (Penalty on Demand)...
Weet niet wat jij zit te lullen, want afgelopen 5 jaar heeft fb letterlijk niets laten zien in europa.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:06 schreef xminator het volgende:
6s = schande.
Ja nu valt er wel te zien dat jullie Europees niets zijn omdat er ene ulusoy niet is.
Tsjah het gaat over de toekomst ik kijk liever wat er komen gaat want Fenerbahçe wordt steeds beter...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef magnifor het volgende:
[..]
Weet niet wat jij zit te lullen, want afgelopen 5 jaar heeft fb letterlijk niets laten zien in europa.
En ik geef toe, fb is dit jaar goed bezig in de cl en is het een schande dat wij hebben verloren vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |