Jaloers op wat? Wij hebben al een mooie stadionquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:22 schreef magnifor het volgende:
jaloers?
Zweer je het?quote:Op maandag 24 september 2007 11:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dit jaar worden ze op zeker kampioen!
Waarom? Voor CL enzo hebben ze nu toch al dat Olympisch stadion?quote:Op maandag 24 september 2007 23:27 schreef RomeoTamo het volgende:
Vandaag is bekend geworden dat de bouw van het nieuwe stadion van Galatasaray gerealiseerd gaat worden. Deze zal gebruikt gaan worden vanaf het seizoen 2009/2010.
[afbeelding]
Dat jullie niet meer de enigste zijn...quote:Op zondag 30 september 2007 12:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Jaloers op wat? Wij hebben al een mooie stadion. Dus
.
Slechtste stadion die er bestaat...quote:Op zondag 30 september 2007 13:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zweer je het?
[..]
Waarom? Voor CL enzo hebben ze nu toch al dat Olympisch stadion?
Dan ben je toch niet jaloers of ben ik gekquote:Op zondag 30 september 2007 20:22 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat jullie niet meer de enigste zijn...
Ik zeg dat jullie amper asy kunnen vullen alleen op derbies, dan is het best zonde van het geld van de OVERHEID om het hieraan te besteden. En jij zegt dat ik jaloers ben omdat er dan 2 moderne stadions zouden zijn, maar waarop moet ik dan jaloers zijnquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:50 schreef magnifor het volgende:
Ik ben niet jaloers hoor? Maar jij gaat gelijk flippen enzo dat we de 30.000 nog eens vol zouden krijgen. Gast ASY heeft nog eens 30.000 plaatsen.
Dat zal hij niet zo erg vinden, 6s en gjk zijn beide ghey-vrienden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Fuck Besiktas!
Hiephoi. Bij mijn voetbalclub traint altijd zo'n gast in een Besiktas shirtje. Donderdag maar weer eens een Galatasaray shirt uit de kast trekken.
Dat vind hij wel erg...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zal hij niet zo erg vinden, 6s en gjk zijn beide ghey-vrienden.
Dat zei ik toch? Over paar jaar is fb niet meer de enigste met een kick-ass stadion. Misschien ben jij niet jaloers, maar duizenden andere supporters wel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zeg dat jullie amper asy kunnen vullen alleen op derbies, dan is het best zonde van het geld van de OVERHEID om het hieraan te besteden. En jij zegt dat ik jaloers ben omdat er dan 2 moderne stadions zouden zijn, maar waarop moet ik dan jaloers zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |