Zou Fontein 2 jaar CL mislopen kunnen opvangen met de 40 miljoen die hij nu heeft opgestreken? Ik denk het wel. Hij maakt zich geen zorgen, de aandeelhouders zijn tevreden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef StarGazer het volgende:
50 miljoen is de shit, CL niet,
Ik ben Maarten Fontein, Ik ben Ajacied.
Haha ja Colin, zelfs die prutsers van Praag hadden door dat Colin niks kon, dat was nog het mooiste!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind dat we nog meer spelers als Colin moeten halen! Misschien dat Musampa inderdaad een goede is om Sneijder op te volgen? En Mendoza dan voor Babel.. Die kosten vast niet veel!
Wellicht kunnen we dan Huntelaar nog voor 25 mln verkopen! En dan halen we Brutil Hose weer even van stal en dan zijn we klaar voor komend seizoen![]()
Fucking niet normaal dit!
We zitten tot 2013 zelfs veilig dus ik reken nergens meer op de komende jaren..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou Fontein 2 jaar CL mislopen kunnen opvangen met de 40 miljoen die hij nu heeft opgestreken? Ik denk het wel. Hij maakt zich geen zorgen, de aandeelhouders zijn tevreden.
Denk dat we met 1-0 voor komen.. en dat Colin de bal in de 90e minuut achter Stekelenburg werkt!quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou Fontein 2 jaar CL mislopen kunnen opvangen met de 40 miljoen die hij nu heeft opgestreken? Ik denk het wel. Hij maakt zich geen zorgen, de aandeelhouders zijn tevreden.
Tom Sier van stal halen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind dat we nog meer spelers als Colin moeten halen! Misschien dat Musampa inderdaad een goede is om Sneijder op te volgen? En Mendoza dan voor Babel.. Die kosten vast niet veel!
Wellicht kunnen we dan Huntelaar nog voor 25 mln verkopen! En dan halen we Brutil Hose weer even van stal en dan zijn we klaar voor komend seizoen![]()
Fucking niet normaal dit!
Furby.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie veroorzaakte de penalty tegen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef djstoffel het volgende:
[..]
weer de typische grote bekken 020 logica.....een beetje minder hoog van de toren blazen lijkt me wel op zn plaats nu.
iedereeen mag alleen maar hopen dat ze het nog gaan redden. Aan de andere kant vraag ik me af wat ze in de cl te zoeken hebben
Dat hoeven we toch al niet. Komende jaren worden we toch gewoon kampioen. Waar is die arrogantie gebleven?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef TIM-846 het volgende:
Als we niet door komen is het voordeel wel dat NL waarschijnlijk geen tweede CL-plaats meer heeft binnenkort.. Dan hoeven we de komende jaren mooi geen voorronde te spelen
Wie was die Argentijn ook alweer?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Pak gelijk Marcio dos Santos, John Veldman en fucking Ledezma
oja.. helemaal vergeten. Zitten we volgend jaar wel in pot 3 of 4 bij de loting van de CL!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat hoeven we toch al niet. Komende jaren worden we toch gewoon kampioen. Waar is die arrogantie gebleven?
Mariano Juan, ook zo'n toppertje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:40 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Wie was die Argentijn ook alweer?
"Juan" ofzo .. rond '96![]()
Of ze kopen een speler (Riera) voor 15 miljoen terwijl die eigenlijk maar 7,5 miljoen waard isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:44 schreef Nashje het volgende:
Morgen:
Ten Cate en Van Geel: "We gaan het vertrek van Sneijder intern oplossen."
Geen CL-seizoen, we hebben 50 miljoenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:40 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben rood, ik ben wit enige wat bij ons telt is geldbezit.
Intussen met zijn tweeën van de duikplank in het bad met geld springend.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:44 schreef Nashje het volgende:
Morgen:
Ten Cate en Van Geel: "We gaan het vertrek van Sneijder intern oplossen."
Dan gaat die roepen dat ze alles op de competitie gooienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:47 schreef M0NTANA het volgende:
Stel dat de CL niet bereikt wordt, zal Henk ten Cate dan meteen zijn conclusies trekken of maakt hij wel het seizoen af? Volgens mij is hij er gek genoeg voor om meteen plaats te maken, voor bijvoorbeeld Co Adriaanse.
In deze tijd moet je juist achter de club gaan staan. Met spandoeken en spreekkoren help je je club alleen maar naar de klote.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef TIM-846 het volgende:
Ben benieuwd naar de spandoeken tegen de graafschapZitten al aardig wat leuke tussen
quote:Ajax probeerde Defour vorig seizoen ook al te halen, maar slaagde toen evenmin. 'Steven heeft Ajax gewoon uitgelegd dat het te kort dag was. Het seizoen is pas begonnen met Standard, hij is kapitein en hij voelt zich gewoon heel gelukkig in Luik.'
Stefani is te spreken over de handelwijze van Ajax. 'Ajax is een klasseclub. Sinds vorig seizoen al belt het bestuur regelmatig met Defour. Hij kreeg ook een sms voor zijn verjaardag.'
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
In deze tijd moet je juist achter de club gaan staan. Met spandoeken en spreekkoren help je je club alleen maar naar de klote.
Jol? Ik heb nog liever Erwin Koeman dan Jol!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef Chivu het volgende:
Volgens mij is hij er ook wel gek genoeg voor. Maargoed, liever zie ik Co niet komen. Kunnen we niet wachten tot Jol z'n conge heeft gekregen?
Overigens, zo voor het slapen gaan nog iets wat leuk is om te lezen: Interview met Jaap Stam.
Je zag het vorig jaar in Rotterdam. Nu staan al die jongens die vorig jaar het hardste schreeuwen vooraan het trainingshek omdat ze dit jaar kans maken. Daar is een smiley als deze wel goed voorquote:
Toen huntelaar em ging nemen had ik al zon gevoel! en die smile van suarez.. rofl.. iets te vroeg!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef Mindstate het volgende:
Ach ach, natuurlijk was het een kutwedstrijd, maar als huntelaar die bal erin had geschoten en het 1-0 was geworden was het allemaal al weer heel anders. Dan hoorde je echt niet iedereen zeuren over geldbezit enzo.
In Praag pakken we ze gewoon!
Het zou met niet eens verbazen dat bij uitschakeling alle stoppen doorslaan bij Henk. Tenzij hij perse zijn werk af wil maken en af wil sluiten met een titel die dan veel goed maakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:47 schreef M0NTANA het volgende:
Stel dat de CL niet bereikt wordt, zal Henk ten Cate dan meteen zijn conclusies trekken of maakt hij wel het seizoen af? Volgens mij is hij er gek genoeg voor om meteen plaats te maken, voor bijvoorbeeld Co Adriaanse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |