Pizza, kroketten, patat... wat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb trek in wat lekkers..
een pak mini kaassouffleesquote:
Frituurquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
een pak mini kaassoufflees![]()
![]()
Maar ja, is weer zo'n werk, moet in de koekenpan en dat gaat weer zo stinken..
Die gaan ook prima in de ovenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
een pak mini kaassoufflees![]()
![]()
Maar ja, is weer zo'n werk, moet in de koekenpan en dat gaat weer zo stinken..
Trustequote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:11 schreef Talitha het volgende:
Teveel zielige poems.Ik ga mijn bedje opzoeken.
[afbeelding]
Kan ik ook niet tegen hoor, maar laat me niet (kees) kisten..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:11 schreef Talitha het volgende:
[afbeelding]
truste!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:11 schreef Talitha het volgende:
[afbeelding]
Ik beken... Ik ben beetje afgehaakt met de filmpjes: heb een heerlijke cd opstaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
best nummert ooit; beste clip; beste haardracht; lekkerste wijf ooit en toen ook nog; mooiste montage clip, beste geluid ook nog dacht ik, maardatweetiknietzeker...
http://www.youtube.com/watch?v=Q_O25EABKf4
oja en beste tekst
Die heb ik 100 jaar geleden al de deur uit gedaan, en mijn oven staat op zolder.quote:
Een oven op zolder? Is dat een nieuw soort manier van je huis inrichten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
Die heb ik 100 jaar geleden al de deur uit gedaan, en mijn oven staat op zolder.
Staat ook nog een grilloven in de trapkast...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een oven op zolder? Is dat een nieuw soort manier van je huis inrichten?![]()
Huh ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
Fuck, loop ik naar de keuken... vergeten dat ik de pitten vanavond in azijn heb gezet... het zit me niet mee..
schandaaaalig, deze had je diep in je ziel geraakt. zelf weten, hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik beken... Ik ben beetje afgehaakt met de filmpjes: heb een heerlijke cd opstaan![]()
Zou ik misschien ook is moeten doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heb ik 100 jaar geleden al de deur uit gedaan, en mijn oven staat op zolder.
Oh.... Moet ik ook maar es proberen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De (kook)pitten van het gasfornuis, nachtje laten weken in azijn..
Gebruik je hem zo vaak? Ik vind zo'n ding zo goor!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou ik misschien ook is moeten doen
Manipulatie... Daar ben ik gevoelig voor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:19 schreef willem-jozef het volgende:
schandaaaalig, deze had je diep in je ziel geraakt. zelf weten, hoor
Nee ik gebruik um niet zo vaakquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gebruik je hem zo vaak? Ik vind zo'n ding zo goor!![]()
okay, vraag 't me af...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Manipulatie... Daar ben ik gevoelig voor.
*drukt op de pauze knap van haar stereo*
Ik scroll al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |