los van of er wat te winnen valt, lekker muziekje en clipje..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien kun je haar hem hiermee voor je winnen?
http://www.youtube.com/watch?v=YNJN2cl2Za8&mode=related&search=
Vind je?quote:
mag ik dan kijken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, de liefde was van korte duur, maar gelukkig heb ik jou nog![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
Over die van mij heb ik niets te klagen. Oei, niets tegen Lobasca zeggen hoor![]()
wie weet ooit, popskequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi WJ.Kun je mijn afwas ook even komen doen?
Je leest meeequote:
Disana vertrouw ik blind..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je leest meee![]()
Vertrouw je Disana soms niet? [afbeelding]
Leest ze mee?!? Het lijkt hier potverdorie De Gouden Kooi wel!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je leest meee![]()
Vertrouw je Disana soms niet? [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
volgend reumatischsch nummer speciaal voor alle vrouwuh:
http://www.youtube.com/watch?v=Z3Pl7Oa8BtY
Mar de rest van de mannen hier niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
Disana vertrouw ik blind..
Precies schandequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
Leest ze mee?!? Het lijkt hier potverdorie De Gouden Kooi wel!
OMG !!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
volgend romatischsch nummer speciaal voor alle vrouwuh:
http://www.youtube.com/watch?v=Z3Pl7Oa8BtY
Smurfenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:58 schreef willem-jozef het volgende:
eej man, weet je, dat taal spoereek ik ook, weet jequote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat we geen papiements kennen. Werkt altijd zo goed in De Kooi.
Het zou helpen als de riem van Lobasca wat strakker hield. Dan kan ie gewoon niet meer bij de pc.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
Jammer dat we geen papiements kennen. Werkt altijd zo goed in De Kooi.
Volgens mij is dat een andere taal. Als ik zo naar Brian luister, zit er veel lalala en luhluhluh in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eej man, weet je, dat taal spoereek ik ook, weet je![]()
Hypnotiseren is nog simpeler. Als onze avatar ervoor staat, is het onleesbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het zou helpen als de riem van Lobasca wat strakker hield. Dan kan ie gewoon niet meer bij de pc.![]()
Goed planquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
Hypnotiseren is nog simpeler. Als onze avatar ervoor staat, is het onleesbaar![]()
Oj jeeeequote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb trek in wat lekkers..
Niks in huis zeker?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb trek in wat lekkers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |