Ja DAT moet nou juist in het andere topicquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik doe het met een weblogger
Wolve000![]()
geeft niet, die moeten er ook zijn, als vers vlees zeg maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, sorry, ben niet voor niets een n00b
zeg Heet Wijf, dimmenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geeft niet, die moeten er ook zijn, als vers vlees zeg maar.
Dimmen? Nu al?quote:
ik msn je morgen wel ffquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dimmen? Nu al?
newbies, niets meer gewend.
@remlof: ik delete liever dan dat ik werk hoor.
Ow, jij ook in de mijne?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je staat al 2 jaar in mijn msn-lijst inmiddels
geen idee, we hebben anderhalf jaar geleden ofzo elkaar toegevoegd ivm een meeting en afspreekpunten enzoquote:
Oh, nou ik ben van het regelmatig opschonen, dus het zal wel niet meer danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee, we hebben anderhalf jaar geleden ofzo elkaar toegevoegd ivm een meeting en afspreekpunten enzo![]()
ik dus nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nou ik ben van het regelmatig opschonen, dus het zal wel niet meer dan.
Dat schoon ik dus opquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dus niet
staan mensen in die ik 1 keer wat heb moeten vragen, zoals jij dus, en daarna noooooooooit meer gesproken heb
maargoed...
er wordt niet meer geneuqt, rukken op fobo's is weer hotquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:15 schreef Nouk het volgende:
Geen boeiende toevoegingen nog zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |